اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

نفسك ف ايه

الباشمهندس ياسر

Recommended Posts

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

نفسي ابطل اسمع جملة.....انتي بريييييييييييييييييييئة أوي

نفسي ابطل افكر فيها انها بديل دبلوماسي مثلا عن ان الناس تقولي في وشي...انتي عبيطة...او هبلة :Head::Head:

نفسي الناس تبطل تستنصح عليا....هو ربنا خلقي وشي كده....اعمل ايه

نفسي بقي في شوية شرررررررررررررر......نفسي اتعلم ابقي شرررريرة....و لو بارت تايمر يعني

ينفع؟؟؟

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

لماضة... أنتي بريييييييييييييييئة أوي

وش عيل بيجري

ياستى هرلى البراءة حاجة وحشة ده انتى تقولى الحمد لله

عارفة انا مش بحب السيدات الناصحين زيادة عن اللزوم (أواريب يعني) مش عارفة عقدة نقص ولا حقد

يارب يبعد عنك الشر وتفضلي ريهام اللى احنا عرفاها ....بريئة

اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعف عنا

رابط هذا التعليق

نفسي ابطل اسمع جملة.....انتي بريييييييييييييييييييئة أوي

نفسي ابطل افكر فيها انها بديل دبلوماسي مثلا عن ان الناس تقولي في وشي...انتي عبيطة...او هبلة :Head::Head:

نفسي الناس تبطل تستنصح عليا....هو ربنا خلقي وشي كده....اعمل ايه

نفسي بقي في شوية شرررررررررررررر......نفسي اتعلم ابقي شرررريرة....و لو بارت تايمر يعني

ينفع؟؟؟

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

لماضة... أنتي بريييييييييييييييئة أوي

وش عيل بيجري

ياستى هرلى البراءة حاجة وحشة ده انتى تقولى الحمد لله

عارفة انا مش بحب السيدات الناصحين زيادة عن اللزوم (أواريب يعني) مش عارفة عقدة نقص ولا حقد

يارب يبعد عنك الشر وتفضلي ريهام اللى احنا عرفاها ....بريئة

قفشتك....(وش اي عيل ماسك زميله من الياقة و هما بيلعبوا استغماية)

هي مش حاجة وحشة و الله يا طنط....بس انا اللي بقيت احس في الكلام مع الناس انهم بيتصعبوا عليا....او خايفين عليا مثلا ...

و الحقيقة....انا نفسي.....اتعلم.....

اصلي كل ما افكر نفسي خلاص "فهمت"...بس مش بتاعت بن علي لما قال "فهمتكوا"....احس اني برجع تااااااني و نفتح الكتاب علي اول صفحة

يالا بقي

انزلي لينا باغنية...خلي السلاح صاحي....صاحي

مساكي يا طنط....يقين أن ربنا بيبعت لينا اشارات ربانيةفي وقتها

....مش هتقف لا عند براءة البشر و لا نصاحتهم....هي بس عايزة عين بتبصر بنور القلب

رابط هذا التعليق

نفسي لما ازعل من حد....او حداية....اروح اقوله...اقولها علي طول..خبط لزق كده

نفسي...مفضلشي اقنع نفسي اني هبقي كويسة....و ان قلبي كبير و هسامح

طب انا قلبي اوضة واحدة و من غير عفشة مية.....ومش بعرف اسامح غير لما اخد حقي الاول...(يعني شد شعر علي بونية في العين...علي مقص يوقع اللي شايلة الصينية....كده يعني)

نفسي لما ازعل من حد....اخش انام عادي يعني.....طب ما هي البشرية كلهااللي زعلتني نايمة...

اشمعني انا صاحية زي القرد

مع اعتذار للقرد طبعا

بس نفسي و الله بجد....ابقي خشبة

مش كده هيبقي احسن

لماضة

مشروع نجار مسلح

رابط هذا التعليق

....موز باللبن

واحلى شوب موز باللبن لشيكو

لو بيدى اوصله لحد عندك

ايوة يا عم الله يساهله.....(وش سعاد نصر و هي بتقررررررر في المسرررررحية)

طبعا انا جاية بعد ما شيكوز جابت آخر الكوباية و انا سامعاها بتعمل صوت بالشاليمو عشان تشرب اخر هبابة في الكيباية...(وش عبد العال و هو بيوصف طريقة الفاشش فشاش )

بجد بقي

نفسي نتجمع....نفسي اقابلكم في الحقيقة....و احبكم...اوي كده زي ما حبتكم هنا بالكلمات والايقونات

bsh:)

لا مش دي

قصدي

دي

:wub: :wub:

مساكم...."نفسي"......و بجد قلبي بيقولي راح يتحقق

رابط هذا التعليق

• بعد 3 أسابيع...

bsh:) نفسى ادوس على استوووووووب

احسن حاسة انى هايحصلى هانجنج.....

هو كله ضرب ضربbsh:)

مافيش استوب

تم تعديل بواسطة shiko

رابط هذا التعليق

نفسي انام ساعتين

من غير ما دانه تخبط الباب وتقولي

بابا فرح بتقولي انتي وحشة

وبعد ربع ساعة

بابا خلي فرح تشتري لي من البقال

وبعد عشر دقائق

بابا ....... وتسكت

وكأنها بتجربها علشان متنسهاش

رابط هذا التعليق

يمكن انا كنت كتبت الامنية دى قبل كدا

لكن هاكتبها تانى لان الاحساس بيها بقى اكتر من الاول

نفسي - اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى

اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى

اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى

اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

مصفى .....

اشيل

بيها

كل

الشوائب ....

العوالق .....

اللى فى دماغى

نفسى اصفى ...

sng::

نفسى انسى ....

رابط هذا التعليق

يمكن انا كنت كتبت الامنية دى قبل كدا

لكن هاكتبها تانى لان الاحساس بيها بقى اكتر من الاول

نفسي - اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى

اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى

اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى

اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى.. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى .. اجرى اجرى .. اجرى

اتقطع نفسي

طب وبعدين

مافيش .. قف .. توقف .. اوقف

cut off

quit

stall

rest

stop over

let up

lapse

touch

run down

pull up

hinge

stop

halt

end

stopping

pause

stoppage

breakdown

stay

demise

stand

come to a halt

hitch

layover

letup

setback

obstruction

discontinue

هاموت يا عالم

وكالريح لا يركن إلي جهه

إلا وهيأ لأخري راحله ...

رابط هذا التعليق

نفسي....محدش يقولي اتوكسي....

:blink: :blink:

و خصوصا لما بكون بحلم بفكرة......متوحشة

نفسي محدش يقف ف وشي...و يكسر مجاديفي

اجمل حاجات بتحصل في حياتي.....لما ببطل افكر...باللي يرضي اللي حواليا

ده نفسي

و ربنا كريم

رابط هذا التعليق

ستانلى

دو فيل .. سان جيولى .. كوستا

ثالوثى المفضل .. فى معشوقتى

الاسكندريه

نفسي حد يعزمنى :clappingrose:

وكالريح لا يركن إلي جهه

إلا وهيأ لأخري راحله ...

رابط هذا التعليق

m8:

اديك بالبوكس فمرخيرك

نفسى جدااااااااااَ

وكالريح لا يركن إلي جهه

إلا وهيأ لأخري راحله ...

رابط هذا التعليق

نفسي في باتيناج blink.gif

واد يا حزنبل

احلي باتيناج لاحلي دامو ف المنتدي

و اعملي معاك قهوة زيادة يا ولا

اي خدمة يا مدمازيل (( وش القصرى))؟

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

نفسي في باتيناج blink.gif

واد يا حزنبل

احلي باتيناج لاحلي دامو ف المنتدي

و اعملي معاك قهوة زيادة يا ولا

اي خدمة يا مدمازيل (( وش القصرى))؟

يااااه شوفو السرعة .... فايف ساترز laugh.gif

كلو يأمن على ممتلكاته قبل فوات الاوان

" Feed Your Faith and your fears will starve to death "

Unkown~

رابط هذا التعليق

غُـــــــــــــــــطــــــــــــــــس

من زمان نفسى اعيش حياة السمك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      كعادتها دائما كانت روزاليوسف- ولاتزال- تستضيف على صفحاتها تاريخ الفنانين وحكاياتهم.. نستكشفمن مسيرة العمرعرض المقال كاملاً
    • 97
      أمك ... أبوك ... أخوك ... صاحب عمرك ... زوجك أو زوجتك ... وغيرهم كتييييير جدا ممن توفاهم الله أو مازالوا بيننا ... لكن الظروف تلعب دورها.. نفسك تقول لمين ............. "واحشنى"؟ :) :P
    • Guest ناصح امين
      0
      كل من يكتب في السوشيال ميديا  يكتب باحساس انه ناصح امين و يوجه الخليقة او كل الناس للطريق الاحسن او ينهاهم عن تعاطي الموبقات و ينسى نفسه انه بمجرد الكلام عن الناس فهو يبدأ  في توجيه الأذى لنفسه و للغير  اللهم الا اذا كنت طبيبا حاذقا و تعرف هموم الناس و مشاكلهم  … و ليس كل الناس الناس فقط المحيطين بك و تعرف ظروفهم الصحية مثلا في القرن الماضي او قبل الماضي تم الغاء الزواج بين صاحب جريدة المؤيد  لماذا  …  لعدم الكفاءة. لأن مهنة الصحافة غير محترمة و من يمتهنها يفقد يفقد الاعتبار فما ب
    • 0
      يقال إن بعض الناس لديهم حاسة سادسة تجعلهم قادرين على السفر بروحهم من جسدهم إلى جسد آخر والتخاطر بانتقال أفكارعرض المقال كاملاً
    • 0
      مع وداع عام سابق وبداية سنة جديدة تراودنا أحلام وأهداف جديدة مليئة بالأمل والتفاؤل.ونأمل فى تعويض ما فات فيمعرض الصفحة
  • أضف...