اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كرسي الأعتراف 2 ( حاليآ الفاضلة Dreamwithme )

Scorpion

Recommended Posts

عزيزى عاشق

ماهى احلامك ؟

حققت اد اية منها؟

عاوز تهاجر كندا لية وازاى عاوز تروح ايطاليا؟

مين عاوز تقول لة بحبك وبحترمك جدا؟

بما انك عاشق فما هى المعشوقة؟ هل يوجد؟

رابط هذا التعليق

• الردود 959
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

عزيزى عاشق

ماهى احلامك ؟

أني أبقى حاجه كبيره وألمس النجوم زي مبيقولوا وآخد أهلى وأحبابي معايا ( ينوبهم من الحب جانب ) bv:-

حققت اد اية منها؟

مش كتير ومش قلييل برضه والحمد لله على كل الأحوال بس كل حاجه بتيجي بالصبر

عاوز تهاجر كندا لية وازاى عاوز تروح ايطاليا؟

مين قال أني عاوز أهاجر كندا ؟؟! حتى لو حصل فمش حلم من احلامي إنما إيطاليا أقولك أيون هي حلم عمري

مين عاوز تقول لة بحبك وبحترمك جدا؟

هنا ناس كتير ومش عاوز أقول أسماء علشان محدش يزعل إنما عموما في الأشخاص اللي حواليا ( خالي ) الله يرحمه

بما انك عاشق فما هى المعشوقة؟ هل يوجد؟

طبعاَ زوجتي

سلام بقى علشان مسافر wst::

قصدي ورايا غدا في البيت :blink:

متتفضلوا معانا :lol:

تم تعديل بواسطة عاشق الترحال

قولوا لا إله إلا الله تفلحوا

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

إضغط هنا لقراءة القرآن الكريم من المصحف الشريف

إضغط هنا لزيارة موقع رسول الله

إضغط هنا لعرض البث المباشر من المسجد الحرام

تردد قناة الرحمه الجديد على النايل سات التردد 10873 معدل الترميز 27500 رأسي 3\4

تردد قناة الرحمه الجديد على العرب سات التردد 12149 معدل الترميز 27500 أفقي 3\4

رابط هذا التعليق

تعالالي اللالي اللالي يا حبيبي تعالاااااالي

تسقيفة اومال ... تشجيعة أومال .... ابننا و أخونا عاشق

ما هي أكتر لحظة بكيت فيها في حياتك؟

إيه أكتر حاجة اتمنيتها على الله و اتحققت ؟ و ايه أكتر حاجة اتمنيتها على الله و ما اتحققتش؟

ما هو مشروبك المفضل و طبقك المفضل؟

انت حِشري؟ ولا في حالك؟

دِقى و خنيق في البيت ولا في حالك و سيبها للمدام؟

عمرك اتخانقت في الشارع؟ مش هأسألك ضربت ولا انضربت bv:-

ايه أكتر عبادة بتجيبك لربنا؟ و قصدي بتجيبك يعني بتخليك تبكي و تحس انك قريب من الله؟

ايه هي متعة حياتك؟

غسلت سنانك بسيجنال تو النهاردة ؟؟

كفاية عليك كدة و لو ان لسة ياما في الجراب يا حاوى

مكااااااوى

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

قولت اجي اسيب كام سؤال لو سمحت يا استاذ عاشق. بما اني معرفش كتير عن حضرتك فاسئلتي مش هتكون عميقة قوي مجرد حاجات بسيطة و عامة:

ـ بتدرس ولا بتشتغل؟ و بتدرس او بتشتغل ايه؟

ـ حضرتك قولت ان كان نفسك يبقى عندك اخ. ليه؟ و اكبر ولا اصغر؟

ـ حضرتك عاشق الترحال فعلا؟ و لو اه سافرت فين قبل كده و ايه انطباعتك عن كل مكان؟

ـ امتى حسيت ان ايطاليا هي بلد الاحلام؟ و اشمعنا ايه اللي خلق الاحساس ده؟

ـ حضرتك بتعرف ايطالي؟

تحياتي

" Feed Your Faith and your fears will starve to death "

Unkown~

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

يا مراااااااااحب يا استاذنا عاشق السبنسة

1- بحس ان السفر الكتير ممكن يخلي الواحد يزهد في السفر نفسه....ده صحيح؟؟

....بما انك عاشق بقي للسفر و الترحال...السفر أخد منك إيه...إدالك إيه .....؟؟؟

2- لما بتتنرفز بتعمل ايه؟؟

3- لما بتفرح بتعمل ايه؟؟؟

4- ايه اكتر حيوان بتحبه موووووت...و ليه؟

5- مش عارفة ازاي بتقول معندكشي اخوات....يا خرااااااااشي اومال احنا ايه يا عاشق التراحيل.....و بناء عليه...ايه النصيحة اللي ممكن تقولها لاخواتك البنات في المنتدي....(قدامك المكرفون اهه....يالا ذيع)

6- من 5 سنين فاتوا...كنت شايف نفسك ازاي.....دلوقتي حققت الللي حلمت بيه م اللي فات....و شايف نفسك إزاي.....ال 5 سنين الجاية بإذن الله؟

7- حسيت مرة بالظلم.....انظلمت.....ظلمت.....او اتخنقت (حبة شحتفة بقي)؟

8- 3 حاجات مرات حضرتك بتعجبها فيك....(و بلاش تنجعص ع الكورسي...احنا هنتصل بيها و نعرف الاجابة الصحيحة... bv:- )

9- جملة قريتها و مأثرة فيك....و بتفضل دايما ترن في ودنك؟

10- لو تحب تبقي شخصية مشهورة تبقي مين ...و ليه..؟

11- لو اديتك دلوقتي حالا مليون بيزيتا ايطالية (مع اني حاسة انها متجبشي طبق كشري)....تعمل بيهم ايه؟؟؟

12- اول حد تحب تشوفه في المطار اول ما تنزل و اخر وش تسلم عليه (غير طبعا السواق و الشيال اللي عادة بيشلونا و بيشيلوا الشنط :blink: )

13- عاشق الترحال جونيور....ابن حضرتك.....بتخاف عليه من ايه.....حاجة عايز تعلمهاله و شايل همها؟

14- بتحب الكرنب....طب لو سمحت ابعتلي طبق..... wst:: ....ايه اكتر اكلة لما بتاكلها تحس انك مش عايز حاجة تاني من الدنيا خلاااااااااااااص؟؟

بس كده

هروح اعضعض في رجل كورسي....(هموووت م الجوع)...و ارجعلك تاني

فوتك بعافية

امانة عليك لما تروح اطاليا...اسال علي روبرتو باجيو....لما تلاقيه خده ع جنب...و بعدين قوله..."لماضة بتسلم عليك"

رابط هذا التعليق

مرحبا بك على كرسى الاعتراف bv:-

اشمعنى ايطاليا اللى بتحبها ونفسك تهاجر لها دونا عن الدول الاخرى؟

واحد صحفى بالاهرام بيسال المسئول عن المعونه الدنماركيه لمصر وبيقوله .. ايه وجه الاستفاده اللى بتجنيها الدنمارك من المعونه .. فجاوبه بعفويه ((عشان متجوش بلادنا)) يا ترى فى رايك الراجل الدنماركى ده يقصد ايه .. وايه تعليقك الشخصى ؟

فى رايك ايهم اكثر خطوره على شعبه .. الحاكم العميل .. ام الحاكم الجاهل .. ام الحاكم الغبى .. وهل تعرف حاكم على مدار التاريخ تجمعت فيه تلك الصفات الثلاث؟

ماهى اللغات التى تتقنها او تتمنى تعلمها

بتعرف طبخ .. ولأى مدى

وشكراااااااااا :blink:

اللهم أرنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه

و أرنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

بسم الله توكلنا علي الله

استاذ عاشق الترحال

- بداية ........... أتعرفت علي المحاورات ازاي ؟

- اكتر حاجة شدتك في المحاورات ؟

- اكتر حاجة بتضايقك من المحاورات ؟

-اذكر اسماء خمس أعضاء في المحاورات بتحب تقرالهم وتتنمي تشوفهم علي الواقع ؟ ( اجباري )

-اكتر حاجة بتضايقك من الدنيا ؟

مميزات عاشق الترحال ؟

- عيوبه ؟

- لما بتتخنق اوي ....... بتعمل ايه وبتشكي لمين ؟

- أمنية قديمة جداً لسة عايز تحققها؟

- فاكر اول مرة تقبض مرتبك ؟؟ عملت بيه ايه ؟

- احلي هدية جاتلك ؟ ايه ؟ ومن مين ؟

- هل تؤمن بقانون الصدف ؟

- لو ادامك اختيارين ........ ومحتار جداً .... لأنهم تقريباً متساويين لدرجة كبيرة اوي ........ بتعمل ايه ؟

- المرأة بالنسبالك ...... من تكون ؟

- هل تؤمن بعمل المرأة ودورها في المجتمع ؟

- لو في يوم ابن حضرتك قالك يابابا انا بحب بنت الجيران ...... هتعمل ايه ؟

- طب لو بنتك في نفس الموقف ؟

- مصر فين بالنسبالك ؟

- لو كنت ملياردير ........ هتعمل ايه ؟

= كفاية بقي واسيبك تريح شوية ....... وبعدين ننزل بالاسئلة الجد وكفاية تسخين لحد هنا

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

ندااااااااااااااء

إلى أخونا المسكين عاشق الترحال

احضر فوراً إلى الاذاعة ... لقيوا الزمزمية بتاعتك اللي كانت ضايعة ... يا نهار ابيض ... هتموت يا ابن الناس الطيبين ... ده الحمد لله آخر حاجة إني مش مكانك .. ولا أي حد الصراحة كان يحب يكون مكانك

انزل بأة بالتتر و الاجابات كدة و فرجنا جمال خطك ... طب و الله صعبان عليا يا عم bv:-

مكاوى

رابط هذا التعليق

بسم الله توكلنا علي الله

= كفاية بقي واسيبك تريح شوية ....... وبعدين ننزل بالاسئلة الجد وكفاية تسخين لحد هنا

ههههههه ... بتقولك هتنزل بالجد بعد شوية ... هتموت يا حبيب والديك

مكاوى

رابط هذا التعليق

انا عندي سؤال بس خايف يكون مكرر و حد سأله قبل كده bv:-

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وبعديييييييييييييييييييييييييييين بقي

دي موش طريقة شغل دي ............ فين الأخ عاشق ........ عايزين نشتغل بقي ....... ؟؟؟؟؟؟

الأسئلة القديمة لسة مااتجاوبتش ؟؟؟؟

عايزة انزل بالدفعة الجديدة ؟؟؟؟

حد يناديه ياجماعة ......... حرام ........ ممكن يتدبس كدة في الشرط الجزائي

ندااااااااااااااء

إلى أخونا المسكين عاشق الترحال

احضر فوراً إلى الاذاعة ... لقيوا الزمزمية بتاعتك اللي كانت ضايعة ... يا نهار ابيض ... هتموت يا ابن الناس الطيبين ... ده الحمد لله آخر حاجة إني مش مكانك .. ولا أي حد الصراحة كان يحب يكون مكانك

انزل بأة بالتتر و الاجابات كدة و فرجنا جمال خطك ... طب و الله صعبان عليا يا عم bv:-

مكاوى

اسكت

مش خير اللهم اجلعه خير

سيادتك بقي ......... بيقولوا يعني شوية اشاعات كدة ........... قال ايه

ان الدور عليك .......

وان شاء الله بعد ما نخلص علي الأخ عاشق الترحال ( أسئلة يعني )

هنفضالك ........ ونقوموا بالواجب معاك

أمال اييييييييييييييييييييييييه ......... عييييييييييييييييب دة احنا شراقوة جدعان اوي ........ وعمرنا ما نسينا كرم الشراقوة

وحسرة عليها ياحسرة عليها

ربنا يقدرنا علي فعل الخير

رابط هذا التعليق

نبأ عاجل

في حادث أليم مؤسف قام احد الهاكرز الانتحاريين بالهجومم على كمبيوتر الامبراطور الملك المبجل المعظم فخامته مكاوى ... مما أسفر عن دمار شامل و احتراق لمعظم أجزاء الكمبيوتر و احتراق بعض اصابع الامبراطور مكاوى الخمسة و تلاتين مما يتبعه غيابه عن النت عامة و المحاورات خاصة يجي بتاع تلات تشهور كدة ولا حاجة ... و من جانبه أكد المتحدث الرسمي باسم رئاسة الأركان المكاوية سرعة تماثل السيد الملك الكبير الفخم مكاوى للشفاء و عودته من رحلة علاج بألمانيا حيث يقبع المستشفى الخاص بسيادته ... فيما وردت أنباء عن إعلان جماعة اللماضة الرضوانية الشيكوهية المحظورة مسؤليتها عن الحادث الأليم الغادر الصايع المطأطأ :lol:

هذا و قد تفضل جلالته بفرض حظر تجول في منتدى محاورات المصريين بعد الساعة الرابعة فجراً و قد صدر قرار جمهوري بالقبض على كل من المدعوة رضوى و المدعوة شيكو و المدعوة لماضة و نسبت إليهن تهم من الدرجة الأولى منها على سبيل المثال لا الحصر الخيانة العظمى و التآمر ضد مصلحة الدولة المكاوية و محاولة اغتيال الامبراطور الملك الرئيس الفخم المبجل المحنجل السيد عظمته مكاوى.

و في سياق الأحداث و نزولا على رغبة الشعب لا تزال بعثة البحث و التنقيب عن المواطن عاشق الترحال ... لا تزال تسير بتوجيهات من فخامة الملك الامبراطور مكاوى بحثاً عنه في جميع فولدرات و فايلات و مواقع و كوكيزيهات النت المختلفة ... و رجحت البعثة استخدام طريقة (Alt+ f1) فيما اقترح عالم آخر على رأس البعثة استخدام طريقة المسح الكامل و تقسيم هاردات المنتدى إلى FAT 32 بدلاً من NTS 64 و ذلك لتحقيق أوسع مساحة للبحث.

كنتم مع نشرة التاسعة إلا عشرة و نوافيكم بالأخبار كل اتناشر يوم كدة إن شاء الله

كان معكم ... مكاوى أبو العافية ... من أمام الكونجرس الاعترافي

اقعدوا بالعافية

رابط هذا التعليق

نبأ عاجل

في حادث أليم مؤسف قام احد الهاكرز الانتحاريين بالهجومم على كمبيوتر الامبراطور الملك المبجل المعظم فخامته مكاوى ... مما أسفر عن دمار شامل و احتراق لمعظم أجزاء الكمبيوتر و احتراق بعض اصابع الامبراطور مكاوى الخمسة و تلاتين ...هم بالصلاة ع النبي كام صوباع.....يا عم الاخطبوط

مما يتبعه غيابه عن النت عامة و المحاورات خاصة يجي بتاع تلات تشهور كدة ولا حاجة ... و من جانبه أكد المتحدث الرسمي باسم رئاسة الأركان المكاوية سرعة تماثل السيد الملك الكبير الفخم مكاوى للشفاء و عودته من رحلة علاج بألمانيا حيث يقبع المستشفى الخاص بسيادته ... فيما وردت أنباء عن إعلان جماعة اللماضة الرضوانية الشيكوهية المحظورة مسؤليتها عن الحادث الأليم الغادر الصايع المطأطأ :lol:.....فشر...احنا مبنسخباااش احنا التلاتة بقي واقفين و حاطين ايدينا في وسطنا...حد يندهلنا دامو من كندا ...و اول ما تيجي حد يديها سلاح الكسرولة و البيادة

هذا و قد تفضل جلالته بفرض حظر تجول في منتدى محاورات المصريين بعد الساعة الرابعة فجراً و قد صدر قرار جمهوري بالقبض على كل من المدعوة رضوى و المدعوة شيكو و المدعوة لماضة .....طب انا عايزة حد بس يقرب...و انا انشه بالنبلة في مناخيره...لماضة ....اوديكي فين يا عافيةو

نسبت إليهن تهم من الدرجة الأولى منها على سبيل المثال لا الحصر الخيانة العظمى و التآمر ضد مصلحة الدولة المكاوية و محاولة اغتيال الامبراطور الملك الرئيس الفخم المبجل المحنجل السيد عظمته مكاوى.

و في سياق الأحداث و نزولا على رغبة الشعب لا تزال بعثة البحث و التنقيب عن المواطن عاشق الترحال ... لا تزال تسير بتوجيهات من فخامة الملك الامبراطور مكاوى بحثاً عنه في جميع فولدرات و فايلات و مواقع و كوكيزيهات النت المختلفة ... و رجحت البعثة استخدام طريقة (Alt+ f1) فيما اقترح عالم آخر على رأس البعثة استخدام طريقة المسح الكامل و تقسيم هاردات المنتدى إلى FAT 32 بدلاً من NTS 64 و ذلك لتحقيق أوسع مساحة للبحث.

اقعدوا بالعافية

و كمان بتقول اقعدوا بالعافية..... يا ليلة الوان

يا ولدنا عكاوي....انا ااقول فوتكم بعافية

و انت تقول اقعدوا ع العافية...يعني ايه

يعني تجيبوا العافية الصبح بدري كده ع غيار الريق...و بعدين تجيبوا اتنين ستات من اللي بيلعبوا في وزن الريشة يعني 260 كيلو متر مربع...

و نقعدهم ع العافية ....فخمتوا

تعمل شياط تعما ابصر ايه...هيجيلك يوم برضه و لازم تشرب عصير الموز باللبن بتاع بنتنا رضوي.... يا ولدنا ده زي الباس وورد.....(هو هيعملك اسهال الاول بس بعد كده هتقر و تعترف بكل حاجة و من غير اسئلة حتي)

حد يطمن يا جودعان استاذ عاشق الترحال كان موقعه ايه من ريحة الشياط اللي عمانا بيها عكاوي ع المسا دي

فوتكم بعافية

رابط هذا التعليق

ايه دة ؟؟؟؟

دة انا من أول المطلوبين للمحاكمة العسكرية

علي أول طيارة وابلغ فرار علي سويسرا

( ولا يهمني انا العمدة برده )

حد بقي يشوفلنا عاشق راح فين .......... صوابعي بتوجعني عايزة تسأل حد ؟؟؟؟؟؟؟؟

يلا عايزة انزل بالدفعة التانية

حد يبلغه ان غيابه دة عليه شرط جزائي اسبوع زيادة علي الكرسي

يارب أشوفك يامكاوي متكتف علي الكرسي ......... وساعتها بقي ياحلو

غسلت سنانك بسيجنال تو النهاردة ؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

و الله هأموت م الضوحك مش قادر

حد يجي يقفلي بوقي اصله عمال يضحك wst::

لماضة ..... شفتي الصوابع الاخطبوطية ... دي صوابع فخامته عظمته حضرة سيادة الملك الامبراطور مكاوى ... أما اقعدوا بالعافية فدي اخت خميس أبو العافية و هتعترف بالعافية و الحاجات دي ... و بأمووووووووت في الموز أبو لبن و ده أكتر حاجة بأعرف أعملها

رضوى ..... أنا عامة ما بأغسلش سناني بالمعجون ... مش قذارة smk: ... لأ عشان بأستعمل سواك باستمرار طول النهار و الليل ... لكن من حظك ... اه ... طب و الله اه :lol: النهاردة بالذات غسلت سناني بسيجنال تووو

يا عم عااااااااااااااااشق تعالى أحسن انا بدأت أقلق يا باشا .. العصابة دي أنا مش قدها لوحدي كدة

الله يهديك

مكاوى ... هيتخطف النهاردة

رابط هذا التعليق

نبأ عاجل

في حادث أليم مؤسف قام احد الهاكرز الانتحاريين بالهجومم على كمبيوتر الامبراطور الملك المبجل المعظم فخامته مكاوى ... مما أسفر عن دمار شامل و احتراق لمعظم أجزاء الكمبيوتر و احتراق بعض اصابع الامبراطور مكاوى الخمسة و تلاتين مما يتبعه غيابه عن النت عامة و المحاورات خاصة يجي بتاع تلات تشهور كدة ولا حاجة ... و من جانبه أكد المتحدث الرسمي باسم رئاسة الأركان المكاوية سرعة تماثل السيد الملك الكبير الفخم مكاوى للشفاء و عودته من رحلة علاج بألمانيا حيث يقبع المستشفى الخاص بسيادته ... فيما وردت أنباء عن إعلان جماعة اللماضة الرضوانية الشيكوهية المحظورة مسؤليتها عن الحادث الأليم الغادر الصايع المطأطأ smk:

هذا و قد تفضل جلالته بفرض حظر تجول في منتدى محاورات المصريين بعد الساعة الرابعة فجراً و قد صدر قرار جمهوري بالقبض على كل من المدعوة رضوى و المدعوة شيكو و المدعوة لماضة و نسبت إليهن تهم من الدرجة الأولى منها على سبيل المثال لا الحصر الخيانة العظمى و التآمر ضد مصلحة الدولة المكاوية و محاولة اغتيال الامبراطور الملك الرئيس الفخم المبجل المحنجل السيد عظمته مكاوى.

اقعدوا بالعافية

انت ماتعرفش انا مين ولا ايه ؟؟ :lol:

شيكو ...ده اسم الدلع لكن انت ماسمعتش عن شكرية عزمى .... ولا ايه ؟؟ wst::

انا عاوزاك تراجع نفسك فى الحادث المدبر ده ...

وتعترف على نفسك وانا اضمنلك موش اكتر من 15سنة سجن على الكورنيش مباشرة .. wst:: .

رابط هذا التعليق

تعالالي اللالي اللالي يا حبيبي تعالاااااالي

تسقيفة اومال ... تشجيعة أومال .... ابننا و أخونا عاشق

ما هي أكتر لحظة بكيت فيها في حياتك؟

لما خالي الله يرحمه توفي

إيه أكتر حاجة اتمنيتها على الله و اتحققت ؟ و ايه أكتر حاجة اتمنيتها على الله و ما اتحققتش؟

كتير والله يا مكاوي منها أن ربنا يرزقني بإبني عمر وأني احج ومراتي وعيالي يبقوا معايا هنا في السعوديه

واللي طلبته ومتحققش أني أبقى ضابط طيار والحمد لله

ما هو مشروبك المفضل و طبقك المفضل؟

مشروبي المفضل ( البانجو ) wst:: قصدي الشاي والطبق المفضل ( صينية الجمبري )

انت حِشري؟ ولا في حالك؟

تبع الموقف هل يتطلب أني اتحشر ولا لأ بس غالبا بفضل أني أبقى في حالي

دِقى و خنيق في البيت ولا في حالك و سيبها للمدام؟

مش ديما خنيق عليهم بس أوقات ببقي غلس رخم آخر حاجه

عمرك اتخانقت في الشارع؟ مش هأسألك ضربت ولا انضربت smk:

كتير بس أيام الشقاوه وطبعا الخناق لازم تضرب وتنضرب :lol:

ايه أكتر عبادة بتجيبك لربنا؟ و قصدي بتجيبك يعني بتخليك تبكي و تحس انك قريب من الله؟

الحج والصوم

ايه هي متعة حياتك؟

لما أحس أن ربنا راضي عليا

وكمان في لمة العائله ويكون ربنا موسع عليا وأعمل لهم عزومه كبيره ونقعد نتلم كلنا سوا

غسلت سنانك بسيجنال تو النهاردة ؟؟

النهارده بالذات لأ بس يمكن يوميا آه

كفاية عليك كدة و لو ان لسة ياما في الجراب يا حاوى

مكااااااوى

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

قولت اجي اسيب كام سؤال لو سمحت يا استاذ عاشق. بما اني معرفش كتير عن حضرتك فاسئلتي مش هتكون عميقة قوي مجرد حاجات بسيطة و عامة:

ـ بتدرس ولا بتشتغل؟ و بتدرس او بتشتغل ايه؟

خريج ليسانس حقوق

ـ حضرتك قولت ان كان نفسك يبقى عندك اخ. ليه؟ و اكبر ولا اصغر؟

أخ أكبر لأني بحس أنه عزوه وأيدنا في أيد بعض وقلبنا على بعض وكده

ـ حضرتك عاشق الترحال فعلا؟ و لو اه سافرت فين قبل كده و ايه انطباعتك عن كل مكان؟

بعشق مصر لكن نفسي ألف الدنيا كلها

ـ امتى حسيت ان ايطاليا هي بلد الاحلام؟ و اشمعنا ايه اللي خلق الاحساس ده؟

من أيام الجامعه

ـ حضرتك بتعرف ايطالي؟

حاليا لأ بس ناوي أبدأ اتعلم قريب أوي

تحياتي

:lol:

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

يا مراااااااااحب يا استاذنا عاشق السبنسة

مرحببنك يا مودموذيل لمضمض هانم مش هتعملي الإنسانيه معانا ولا أيه

1- بحس ان السفر الكتير ممكن يخلي الواحد يزهد في السفر نفسه....ده صحيح؟؟

مش كل صوابعك زي بعضها يعني ممكن يفرق معاكي وميفرقش معايا

....بما انك عاشق بقي للسفر و الترحال...السفر أخد منك إيه...إدالك إيه .....؟؟؟

بمناسبه الإسم فأنا لم أتعمد إختياره وإنما جاء مصادفه حتى لا يلتبس الأمر مع الأخوه

السفر أخد مني أيام جميله كنت بعشيها مع أهلي وناسي في مصر

السفر أعطاني شوية خبرات والحمد لله تحسن في الحاله الماديه وأعطاني شوية برود في المشاعر وقسوه في القلب مش قسوه بمعنى قسوه لكنها في الآخر قسوه .2- لما بتتنرفز بتعمل ايه؟؟

3- لما بتفرح بتعمل ايه؟؟؟

بتختلف ردود أفعالي من موقف لآخر أوقات بحمد ربنا وأصلى شكر وأوقات أتنطط وأرقص وأوقات أهيص وأزعق بعلو صوتي وأطير من الفرح كده يعني .

4- ايه اكتر حيوان بتحبه موووووت...و ليه؟

الأسد والنمر :roseop: نفسي أربي واحد عندي من صغري

5- مش عارفة ازاي بتقول معندكشي اخوات....يا خرااااااااشي اومال احنا ايه يا عاشق التراحيل.....و بناء عليه...ايه النصيحة اللي ممكن تقولها لاخواتك البنات في المنتدي....(قدامك المكرفون اهه....يالا ذيع)

أنا عندي أخت واحده من أمي وأبويا وأنتم كلكم أخواتي كبيركم وصغيركم

النصيحه هي ( متمشوش ورا الكلام المعسول والشعارات إياها بتاع الحريه والكلام الأونطه ده ) محدش هيخاف عليكم وعلى عرضكم زي الله ورسوله .

خلي قدوتكن ( أمهات المؤمنين ) .

6- من 5 سنين فاتوا...كنت شايف نفسك ازاي.....دلوقتي حققت الللي حلمت بيه م اللي فات....و شايف نفسك إزاي.....ال 5 سنين الجاية بإذن الله؟

قبل ( 5 سنين فاتوا ) مكنتش حامل للدنيا هم وكنت مقضيها بالطول والعرض ومن ( 5 سنين فاتوا ) خطبت مراتي وإبتديت رحلة الكفاح .

حاليا بعد مرور ( 5 سنوات ) الحمد لله رب العالمين ربنا حقق لي من أحلامي كتير وبقيت بفضل الله أحسن من الأول بكتير يمكن مش كل حاجه حلمت بيها لكن طولة العمر بتبلغ الأمل .

إن شاء الله بعد ( 5 سنوات جايين ) إن ربنا أحياني ووفقني إن شاء الله أكون سافرت إيطاليا وبدأت مرحله جديده من الكفاح لتحقيق الذات وحلم العمر .

7- حسيت مرة بالظلم.....انظلمت.....ظلمت.....او اتخنقت (حبة شحتفة بقي)؟

أكيد إتظلمت مين اللي في مصر متظلمش :gadeed: وأكيد إتخنقت لما إتظلمت .

وأكيد مش ملاك يمكن ظلمت ناس غيري بس أعتقد أني ظلمتهم بجهل مني لكن لا أتعمد ظلم أحد

8- 3 حاجات مرات حضرتك بتعجبها فيك....(و بلاش تنجعص ع الكورسي...احنا هنتصل بيها و نعرف الاجابة الصحيحة... :roseop: )

هما حاجتين بس مش تلاته :roseop: طيبة قلبي , و ديماَ تقولي أنت جدع واللي معاك مش ليك

9- جملة قريتها و مأثرة فيك....و بتفضل دايما ترن في ودنك؟

الجمل كتير بس للأسف مفيش حاجه بتأثر بوتاتا وإلا مكنش حالي كده يمكن ( كبر الجيم وريح الدال ) :bsmal:

10- لو تحب تبقي شخصية مشهورة تبقي مين ...و ليه..؟

أنا مشهور يا بنتي مش ذنبي بقى أنك متعرفنيش :110:

11- لو اديتك دلوقتي حالا مليون بيزيتا ايطالية (مع اني حاسة انها متجبشي طبق كشري)....تعمل بيهم ايه؟؟؟

مليون بيزيتا :roseop:هما يطلعوا كام دول متهيألي خماشر جنيه تقريبا ! قوليلي يعملوا كام وأنا أقولك

12- اول حد تحب تشوفه في المطار اول ما تنزل و اخر وش تسلم عليه (غير طبعا السواق و الشيال اللي عادة بيشلونا و بيشيلوا الشنط :waf: )

إبني ( عمر ) وآخر وش أسلم عليه ( أمي )

13- عاشق الترحال جونيور....ابن حضرتك.....بتخاف عليه من ايه.....حاجة عايز تعلمهاله و شايل همها؟

بجد بخاف عليه من الهوا الطاير يعني من أي شئ

نفسي أعلمه الدين صح وشايل هم ده أوي

14- بتحب الكرنب....طب لو سمحت ابعتلي طبق..... wst:: ....ايه اكتر اكلة لما بتاكلها تحس انك مش عايز حاجة تاني من الدنيا خلاااااااااااااص؟؟

أيون بحب الكرنب ولسه واكل كرنب وورق عنب من كام يوم

أكتر أكله مش عارف أكله معينه بس أوقات بتطلب معايا أكلات معينه يعني ساعات

( سمك بوري مع الرز والسلطه والطحينه والذي منه )

( لحمه مسلوقه وتتحمر بعد كده في شوية سمن بلدي مع الشوربه والرز والسلطات )

( جمبري وكابوريا وشوربه فواكه البحر مع الرز والسلطاته والطحينه )

بس كده

وليه جايه على نفسك ماشي يا لماضه الدنيا دواره مسيرك تقعي :lol:

هروح اعضعض في رجل كورسي....(هموووت م الجوع)...و ارجعلك تاني

فوتك بعافية

الله يعافيكي ياختشــــــــــي

امانة عليك لما تروح اطاليا...اسال علي روبرتو باجيو....لما تلاقيه خده ع جنب...و بعدين قوله..."لماضة بتسلم عليك"

من عنيه الإتنين إدعيلي بس إن شاء الله أروح إيطاليا وأنا أجيبه من أفاه وأخليه عضو لمض في المحاورات كمان

رابط هذا التعليق

يا نهار ابيض ...

عاشق بيه عندنا ...على الكهربا وانا ماعرفش؟؟

يانهار يازلاد ...الا مافى حد نادانى من على الامة وقالى ياض يا شيكو تعالى احضر

كهربة اخوك عاشق ...

على العموم مالحوقة ...اهبدلى بقى كام سؤال ...تسخين ..على ماقسم ..لغاية ماشرب مج الجنزبيل ...

يبدو عليك ...حبيب قديم ...سيرة الحب هى اللى جابتك ...ولا الهوا رماك ...؟؟

احساس الابوة ....غير فيك كتير؟؟

على يد مين تتلمذت فى مدرسة الحياة ....؟؟؟

عمر ابنك ...شايفه يشبهك فى ايه.....؟؟

يوم الوداع ؟؟؟ اليوم اللى ودعت فيه مصر ...؟ فارقت فيه اهم خمس حاجات ...ايه هما...؟؟

وطنى حبيبى الوطن الاكبر....مصر بالنسبة لك ايه ....؟

غلطة وندمان عليها ...كلنا بنندم ..وبنغلط ...ايه هى الغلطة اللى موش ندمان عليها...؟؟

......ليه سميت بنتك ...جومانة موش جنى ...؟؟ :gadeed:

عزومة وسفرة ...كبيرة ..طويلة ممكن تعزم فيها مين ....؟ وياترى هاتختار اكلات ايه ...؟؟

محطة انتظار....ترانزيت من فين ...ولفين .؟؟؟

صايع بحر....الفيلم ده بطولة مين من اعضاء المنتدى..؟؟ واخراج مين ..؟؟وتحب مين المنتج..؟؟

دى تصبيرة لاية مارجعلوكم تانى ...والله مانتم قايمين استنونى ...

كان معكم مراسلكم من صبورتو ايجيبت

شيكوزز كافيه

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...