اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

قهوة الشراقوة

رضوي

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيبتي داموو .......... يالا بقي ياسيادة وزير الترفيه الداخلي والخارجي نبدأ حملات الترفيه علشان الشراقوة عايزيين يرفهوا شوية

وعندك واحد شاي لاتيه وصلحه .................... ايوة يامعلمة لماضة ............ حاضر الشاي جاهز ومعاه سندويتشات الفاهيتا ..... مش بقسماط بس ........ الكرم بتاع الشراقوة مافيش خلاف عليه ابدا .......

نعم ياجست ......... افندم .....مش قلتلك ياابني خلي بالك وانت ماشي علشان بنرمي الحجر ؟؟؟؟؟

كذا مرة اقولك اسمع كلااااااااام الناس الكبيرة اللي زي حلاتي ......... مش انا فهمتك انك لازم تمشي وتخلي بالك من الحجر

ايون بنوع وزارات ........ البلد بلدنا .... والحكومة حكومتنا وكل حاجة بتاعتنا ....... هي دي الديمقراطية ولا بلاش !

تعالي ياابني خدلك كام وزارة العب فيهم

اما بالنسبة لموضوع النووي فدة من اختصاصات نائب الامبراطور ..... ووزير الدولة للبحث العلمي .... العمدة عنبو ...... هو اللي يقدر يفيدك فيه

متنسوش ان مواطن قبل كل شيء

يعني احدف بالطوب وانزل ابلبط في مويس

وكمان اقعد على القهوة واطلب مشاريب من غير ما ادفع كمان

هي دي الديموكراتية

ان الشعب يعمل اللي عايزة وطبعا الحكومة احم احم تعمل اللي عايزاه

بس موضوع الوزارات ده ظريف قوي

طيب ايه رايكم في وزارة الافتكاسات

واي افتكاسة جديدة لازم تعدي عندي فيها

ونعمل فرع لافتكاسات الكلام الروش بتاع الشباب وفرع افتكاسات اللبس زي وفرع للعب المفتكسة

ومش هقولكم بقى المهرجانات السنوية للافتكاسات وشوفوا بقى السياح حيعملوا ايه

وبقترح مقر الوزارة المفتكسة دي 5 شارع الافتكاسة الدور الفاكس شقة فكسة

اهي كلها افتكاسات

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

• الردود 266
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

علم

ويتم عقد مجلس اجتماع الجمعية العمومية للافتكاسات

للاتفاق حول تعريف الافتكاسة

ويتولي السيد جست مي المفتكس ........ وزارة الافتكاسات الجديدة بتفويض السلطة المفتكسة ونقل السلطة المفوضة لحين افتكاسة اخري

ولا يهمك ياجست مي ياخويا

كل اللي يأمر بيه الشراقوة ينفذ فوراً وبدون مبررات ........ افتكس براحتك

واعرض علينا اخر الافتكاسات ع القهوة

ولا اقولك بلاش

اعمل قناه فضائية جديدة وسميها

افتكاسات الشراقوة

بس خلي بالك سيادة وزيرة الترفيه دامو ممكن تعبر الافتكاسات داخل سلطتها الترفيهية ...... ودة طبعاً ممكن يسبب بعض التضارب في تقديم الافتكاسة

نرجو التنسيق بين الوزارات المعنية وتحديد اختصاصات كل وزراة للقيام بمهامها الافتكاسية

احنا بس بنحب نهدي النفوس ......... علشان ماحدش يزعل

كان معكم شيخ الغفر

المعلم

رضوي

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ايه يا داااااامو...... ديمو..... دمدم..... ديمومة

ايه يا اما (و يا اما دي بالنووي اللي هوو كيمستري.. يعني الماماتو بتاعت البامبينو اللي هو الالكترونات و الايونات)

....... كنتي فين يا رياسة؟؟؟

حمد لله ع السلامة...... مبروك عليكي الوزارات اللي بالجملة

ليه حسيت و انتي بتقولي للامام........ انا احنا رايحين لحفرة........ :roseop:

ممكن لوسمحت شاي بقي لاتييه..... انا طلبته من قيمة 17 مداخلة فاتوا...

و يا ريت معاه سميطتين بقي يبقي كتر خيركم

خلوا بالكم انا مش الشرقية بقي

و عايزين نشوف كرم النضافة.....

قصدي..... حرم القيافة.....

يووووه يقطعني...اسمها ايه دي....؟؟؟

عايزين نشوف اي حاجة و السلام

و آآآآآدي قعدة

مسااااااااااااااااكم علم حلو بيرفرف في البلكونة.....

بس احتمال اشيله بكرة الصبح عشاني جيراني عندهم غسيل.... wst::

فوتكم بعافية

اهلا لماضة

معلش كنت مشغولة بتبهدل في السفر

بصراحة الوزارات دي بتبقى نصيب و الحمد لله ربنا اكرمني بوزارتين و لســـــــه

احنا متاسفين جدا على التاخير و اهي رضوى نفسها بلحمها و شحمها بتحضر اللاتيه لحضرتك. انا جبت لحضرتك السميطين اهوم وانا جاية من فانكوفر.

على فكرة اسمها ' كرم الضيافة '. ايوه ايوه عارفه انا لازم ابقى ادرس عربي هنا. المنتدى محتاجني لحسن في ضعف في اللغة (مش كده يا عنبو؟ )

اده ايه اللي بينقط على غسيلي؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟

تم تعديل بواسطة Damo

" Feed Your Faith and your fears will starve to death "

Unkown~

رابط هذا التعليق

اولا حمد الله بالسلامة يا داموا

الا اخبار كندا ايه والسقعة ايه

متقوليليش خليني اخمن

نيوزيلندا ارحم مش كده

وبعدين تعالوا هنا

وزارت ومشاريع عملاقة ونووي ايه الطموح الرهيب ده

طب هو يا جماعة في مشكلة بجد

الزقازيق تحديدا محدودة باراضي زراعية

يعني التوسعات دي صعب ويمكن معظم مدن الشرقية حدودهم اراضي زراعية ماعدا بلبيس والعاشر حواليهم صحراء

ايه رايكم نعمل التوسعات دي على السطح

يعني البلد تبقى دورين ونبني مشاريعنا فوق البيوت

ونضم لوزارة او ادارة المرافق ادارة عموم السطوح :roseop:

اه قبل ما انسى بخصوص النووي ده لازم يبقى تبع وزارة الصرف الصحي

واهو كله ذرات

وش جورج سيدهم فبي مسرحية المتزوجون

الله يسلمك يا جست مي

تصدق انا اكتشفت اكتشاف رهييييب لما جيت كندا.... ان نيوزيلاند دي حررررررر. اده..انا كنت طايقة نفسي ازاااي. هييييييه دنيا....

احنا ممكن نزود على فكرة حضرتك و نعمل دور تالت تحت الارض. احنا نسميها الولايات المتحدة الشرقايه الثلاث دورية

Unkown~

رابط هذا التعليق

حبيبتي داموو .......... يالا بقي ياسيادة وزير الترفيه الداخلي والخارجي نبدأ حملات الترفيه علشان الشراقوة عايزيين يرفهوا شوية

وعندك واحد شاي لاتيه وصلحه .................... ايوة يامعلمة لماضة ............ حاضر الشاي جاهز ومعاه سندويتشات الفاهيتا ..... مش بقسماط بس ........ الكرم بتاع الشراقوة مافيش خلاف عليه ابدا .......

نعم ياجست ......... افندم .....مش قلتلك ياابني خلي بالك وانت ماشي علشان بنرمي الحجر ؟؟؟؟؟

كذا مرة اقولك اسمع كلااااااااام الناس الكبيرة اللي زي حلاتي ......... مش انا فهمتك انك لازم تمشي وتخلي بالك من الحجر

ايون بنوع وزارات ........ البلد بلدنا .... والحكومة حكومتنا وكل حاجة بتاعتنا ....... هي دي الديمقراطية ولا بلاش !

تعالي ياابني خدلك كام وزارة العب فيهم

اما بالنسبة لموضوع النووي فدة من اختصاصات نائب الامبراطور ..... ووزير الدولة للبحث العلمي .... العمدة عنبو ...... هو اللي يقدر يفيدك فيه

اسكتي يا رضوى... الvouchers اتسحبت سحب :roseop:

انا مش ملاحقة. عشان كده عملت مشروع طاريء لبناء مراجيح عائلي.

متخافيش على جست مي انا متاكده ان مش اول مرة حاجة تخبط في راسه. اللي قالقني انها جت في المسكينة ام مروان...

تم تعديل بواسطة Damo

Unkown~

رابط هذا التعليق

الله يسلمك يا جست مي

تصدق انا اكتشفت اكتشاف رهييييب لما جيت كندا.... ان نيوزيلاند دي حررررررر. اده..انا كنت طايقة نفسي ازاااي. هييييييه دنيا....

احنا ممكن نزود على فكرة حضرتك و نعمل دور تالت تحت الارض. احنا نسميها الولايات المتحدة الشرقايه الثلاث دورية

اه والدور اللي تحت الارض ده نخليه تبع وزارة الذرات

اصل ده تخصص برضه ولازم نراعيه

والعلوي تبع مراجيح مولد النبي

:roseop:

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

حبايبي الشراقوة ....... الجدعان المحترمين

ياسلام علي الديمقراطية

تيجي امريكا تشوف الديمقراطية بجد

وحكم الشعب نفسه لنفسه

كل واحد ياخد الوزارة اللي عايزها

وكل واحد يفتكس الوزارة اللي عايزها

هو دة الكلام

مين اللي قال ان دة نظام بايظ

ومين اللي قال ان كل الوزارات دي مالهاش لازمة

لا طبعاً ........ كلها مهمة جداً

علي كل السادة الوزاراء ....... القيام بعمل هام ومهم ........ لاثبات جدية الوزارة

والوزارة التي لم تثبت فاعليتها ....... سوف يتم الغائها

مش عايزين حد يتكلم معنا

( ماتاخفوش الوزراة اللي هنلغيها ... هنرجعها باسم تاني ......... عادي يعني ........ ماحدش يقدر يكلمنا )

السيد جست مي ............

وزير كلا من التكنولوجيا ..... والافتكاسات ( ايه يابني دة وزارتين اتنين بس ....... لا شد حيلك شوية )

علي سيادتك اثبات فاعلية وزارة الافتكاسات

الناس بدأت تتكلم

ايه اخر افتكاسات حضرتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يالا افتكس يامفتكس الشرقية

ربنا يستر

سيادة الوزيرة دامو

وزارة المراجيح ليه نايمة شوية اليومين دول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الشراقوة مش عارفين يتمرجحوا .........

هاتيلنا كام مورجيحة ....... تصبيرة كدة لحد لما تظبتي الدنيا

وأي رخص عايزاها احنا تحت امرك ...... مالكيش دعوة بالاجراءات الروتينية دي

احنا بلد متحضر

مش قلتلكم ربنا يستر

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

اقراااااااااااا الخبرررررررر

اختفاء كل مراجيح الترفيه من وزارتي الترفيه الداخلي والترفيه الخارجي

ولم تعلن أي جهة مسئولياتها عن الحادث

وما زال الواد صميدة بيحقق في القضية

والله صميدة دة صعبان عليا ............... كل شوية يحقق

طب دة لسة ماخلصش التحريات اللي طلبتها منه عن سر اختفاء وزارء الشراقوة

السيد جست مي وزير الافتكاسات ................. خرج ولم يعد

السيد عنبو نائب الامبراطور ووزير الذرة ............. اختفي في ظروف غامضة ولم يكمل لنا حكاية كفر الحاج عمر .......... وفيه اشاعات بتقول انه سجل سر الحكاية علي سي دي ........ وطبعاً السي دي اختفي كمان ؟؟؟؟؟

غير اختفاء الاوردر بتاع مراجيح وزارة الترفيه الداخلي ....... وطبعاً لابد من اجراء حوار مع سيادة الوزيرة دامو لمعرفة تفاصيل الحادث !!!!!!!

علشان كدة

قررنا نحن شيخ الغفر ........... تعيين كام غفير كدة مع صميدة علشان يساعدوه ....... ودة طبعاً بمسابقة للاختيار من بين المتقدمين لشغل نلك الوظائف ........

ولابد من توافر الصفات التالية في المتقدمين

- قوي الشكيمة

- طويل القامة

- سليم البنيان

- شرقاوي الاصل والمنشأء ( مش عايزين صنع في الصين .......... كله محلي )

- لديه خبرة لا تقل عن ساعتين في فن ادارة الغفر

- أن يكون حاصل علي دورات تدريبية في كيفية اعداد الفطير والعيش البتاو وصينية البطاطس في الفرن

وعلي الراغبين في الالتحاق بتلك الوظائف ارسال السي في الي وزير الداخلية شيخ الغفر رضوي

مع تحيات وزارة الداخلية

الادارة العامة للعلاقات العامة

وهابي فلانتين

رابط هذا التعليق

طبعا انا قررت متابعة مهام الوزارة بنفسي وقمت بعمل زيارة استثنائية للشرقية للاطلاع على احدث الافتكاسات التقنية

سنوافيكم بتقارير مفصلة بعد الفاصل

اوعوا تغيروا المحطة

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

ممكن أأعقد

أنا لا سمح الله رغاية ولا بحب الغيبة ولا حاجة

غاية ما هنالك هرمى ودنى مع القاعد والرايح والجا ى أدينا بنتسلة مع أحسن ناس

vfkhربنا لا تؤاخزنا ان نسينا أو أخطأنا

ربنا ولا تحمل علينا اصرا كما حملته على الزين من قبلنا

ربنا ولا تحملنا مالا طاقة لنا به

واعف عنا واغفر لنا وارحمنا أنت مولانا فانصرنا على القوم الكافرين

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

ممكن أأعقد

أنا لا سمح الله رغاية ولا بحب الغيبة ولا حاجة

غاية ما هنالك هرمى ودنى مع القاعد والرايح والجا ى أدينا بنتسلة مع أحسن ناس

اهلا اهلا اتفضلي

اقعدي زاي محضرتك عايزه..تحبي تشربي ايه؟

عندنا تفاح فراوله اورانج خيار اي حاجة حضرتك تطلبيها موجوده.

بس يا ريت و حضرتك قعده و راميه ودنك مع اللي رايح و اللي جاي يا ريت تقوليلنا لو لقطي اي معلومات عن المنظمة اللي مسببه الاختفاأت المفاجئة دي!

Unkown~

رابط هذا التعليق

و انا اقوووول راح فييين راح فيييين فاتورة المراجيح و ادور فوق المصطبه و تحتها مش الاقيه..اتارييييه ضايع.

طيب يا شيخ غفر رضوى يا ريت من ضمن السي في ـهات اللي هتتبعت لحضرتك تختاري كام واحد كده عليه قيمه عشان ضروري نكون civil defense

الشعب قاعد منغير مراجيح!!!!!!

Unkown~

رابط هذا التعليق

متشكرة ،ياريت أشرب لبن باللبن (حاجة كده أبيض*أبيض)

احترت أجيب معايا ايه من المنصورة ...

مفيش الا مدارس ...وطلبة جامعة منورين الشوارع لبس وموبايلات وmp3 ...ومعرفش ايه؟؟

يعنى شكلهم كده ممكن يقضو مصلحة فى موضوع المفقودات ...خاصة لو أقنعناهم انه موضوع روش طحن بتاع المريكان والناس الهاى هاى...

وممكن نعملهم رحلات .....

vfkhربنا لا تؤاخزنا ان نسينا أو أخطأنا

ربنا ولا تحمل علينا اصرا كما حملته على الزين من قبلنا

ربنا ولا تحملنا مالا طاقة لنا به

واعف عنا واغفر لنا وارحمنا أنت مولانا فانصرنا على القوم الكافرين

رابط هذا التعليق

ياه انا صحيت ونفسي جدا فى كوبايه شاي بالنعناع بس تكون مظبوطه ومن ايد عنبووووووووووووووووو الله يكرمه علمهالى مظبوته قبل كده

يالا انا مش سامعه وعندك واحد شاي بنعناع وصلحه ليه انا مستنيه على نار الكوبايه دى علشان تعدل المزاج وتكيف الدماغ شويه لحسن الدماغ قربت تنفجر

الا انتم عندكم مراجيح تنفع للواد عمور الامور ولا لا اصل انا بقول لو كده اجيبه معايا وبدل ما يعزمه خاله ياسر ولا خاله عنبيييييييييي على شيشه يتمرجح احسن ولا ايه يا ولاد

انا شايفه امه رمايه ودانها معانا هنا يا دامو هو ده طبيعي معاها ولا جديد عليها ربنا يسترها ومتكنش منهم

اهلا وسهلا يا حبيبتى مراحب بيكى فى القهوه الا انتى جديده هنا ولا ايه اصلي اول مره اشوفك بصي بمأانك جديده فالمشاريب بتاعتك عندى يوووووووووووووه قصدى عند رضوي شيخ الغفر

ويا مرحب يا مرحب باي حد جديد على القهوة :ninja: wst:: mfb:

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"(الحمد لله الذي تواضع كل شئ لعظمته الحمد لله الذي استسلم كل شئ لقدرته)"

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

ماشاء الله القهوة النهاردة مليانة

وعندك واحد شاي نعناع لبوسي ام الغفير عمروي

اهلاً وسهلاً

عندنا ضيفة جديدة في القهوة

اهلا بحضرتك

أمة اللطيف بعباده

منورة الدنيا كلها

يادي النور

وعندك واحد موز بالبن .................... اهه برضه ابيض في ابيض

فاصل ونواصل

رابط هذا التعليق

ها كنا بنقول ايه بقي !!!!!!!!

طبعا اختنا أمة اللطيف بالعباد بتقول انها عايزة تشتغل معانا في قسم المباحث السرية في وزارة الغفر

ياسلام

طبعاً اوي جدا

تشرفينا سيادتك

وياسلام بقي لو نبدا بعمل تحريات عن سر الأختفاء الغامض للوزارء ......... طبعاً سيادة الوزير المفتكس جست مي .. في زيارة للشرقية لمتابعة سير الافتكاسات في مواقعنا الشرقاوية ( شوفتوا التفاني في العمل )

وحضرة سيادة وزير الذرة ونائب الامبراطور عنبي ......... كان نايم من شوية هناك جنب الكرسي

مش عارفة بقي صحي ولا لسة

حد يناديه ياجماعة من هناك

أما بقي موضوع الأختفاء الغامض للمراجيح والفاتورة اللي سيادة حضرة وزيرة الترفيه الداخلي والخارجي مش لاقياها

فنحب نطمئن السادة ان الامن مستتب وكله تحت السيطرة

احنا عرفنا الولاد اللي عملوا الخطة دي ونفذوها واعترفوا بكل حاجة امام الغفير صميدة

بصراحة هما أول لما شافوا عمروي الاموري اترعبوا وقالوا كل حاجة علي طول .......... ماشاء الله عليك ياعموري .... هيبة برده ....... حاجة تشرف

دامو حبيبتي

المراجيح رجعت ................. يالا بقي شوفي هنعمل ايه علشان نفتتح المدينة الترفيهية الشرقاوية

وعينا حراسة خاصة علي المدينة الترفيهية مكونة من الغفر الذين تم تعيينهم بوزارة الغفر ....... اختارناهم شباب روشة علشان تليق علي المدينة

الحراسة مكونة من

- تامر

- هاني

- ميشو

-كريم

بعد كدة ماحدش يقدر يفكر يلعب مع الشراقوة

لالالالالالالا

دة احنا رجالة ووقفنا وقفة رجالة

رابط هذا التعليق

وحشتووووووووووونى جدااااا جدا ياشراقوة :lol:

بوسى منورة القهوة انتى وعمورى

امة اللطيف بعباده ياهلا باهل المنصورة

رضوى بااااااااشااااااا احلى شرقاوية واجدع محاوراتية فى القهوة عاملة جو مالوووووش حل

عجبتنى مووووووووت حكاية السى دى اللى اختفى ده يعنى بجد المصريين دول مالهمش حل فى خفة الدم .. وحشتينى بجد جدااا

دااااااامو العائدة الينا من كندا دراى ولو انك يادامو مش هتوعى على مشروب الكندا دراى ده المهم ماتغيبيش علينا تانى

على فكرة يادامو عارفة قناة براعم بتاعة الكارتون اللى العيال ولادى مزهقنى بيها ليل نهار ؟؟ فيها بنت بتيجى كارتون كده الساعة 11 بتوقيت مصر اسمها "نور " كش عارفة ليه حاسة انك شبهها

كنت عاوزة ارد عليكى فى موضوع مش عاوزة اتجوز بس لقيت الجماعة وفوا وكفوا

نيجى بقا للمهم العيال لابسين من بدرى وبيحلموا بالمراجيح " الفول " اوبشنز ايه النظام ؟؟ بس بون بون بتقولك مش عاوزة فول ياريت لو جبنة رومى بالطماطم :closedeyes:

يا بخت من يقدر يقول

واللي ف ضميره يطلَّعه

يا بخت من يقدر يفضفض بالكلام

وكل واحد يسمعه

يقف في وسط الناس ويصرخ : آه يا ناس

ولا ملام

ييجى الطبيب يحكي له ع اللي بيوجعه

يكشف مكان الجرح ويحط الدوا

ولو انكوى

يقدر ينوح

وأنا اللي مليان بالجروح

ما اقدرش أقول

ما اقدرش أبوح

والسهم يسكن صدري ماقدرش أنزعه

صلاح جاهين

رابط هذا التعليق

نشكر الغفير رضوى على المجهودات الضخمة لاعادة المراجيح لاراضيها. كلو رجع الشغل زاي ما كان

دااااااامو العائدة الينا من كندا دراى ولو انك يادامو مش هتوعى على مشروب الكندا دراى ده المهم ماتغيبيش علينا تانى

على فكرة يادامو عارفة قناة براعم بتاعة الكارتون اللى العيال ولادى مزهقنى بيها ليل نهار ؟؟ فيها بنت بتيجى كارتون كده الساعة 11 بتوقيت مصر اسمها "نور " كش عارفة ليه حاسة انك شبهها

كنت عاوزة ارد عليكى فى موضوع مش عاوزة اتجوز بس لقيت الجماعة وفوا وكفوا

نيجى بقا للمهم العيال لابسين من بدرى وبيحلموا بالمراجيح " الفول " اوبشنز ايه النظام ؟؟ بس بون بون بتقولك مش عاوزة فول ياريت لو جبنة رومى بالطماطم :Exclam:

مين كندا دراي ده؟ اااه اكيد منتج جديد في المنطقة. معلش قهوتنا انتاجها كتير مش ملاحقة

انا اول مرة اسمع عن البراعم دي بس عملت سيرش في جوجل عايزه اشوف مين نور اللي منتحله شخصيتي..اعدائي كترو. بس مش لاقيت حاجة.

اما بقى بالنسبة للمراجيح..طبعا يا فندم نعملك كل اللي حضرتك عايزاه :closedeyes:

حضرتك بس املي استمارة الفيد باك و حطي كل اقتراحاتك -_-

Unkown~

رابط هذا التعليق

انا شايفه امه رمايه ودانها معانا هنا يا دامو هو ده طبيعي معاها ولا جديد عليها ربنا يسترها ومتكنش منهم

قصدك....قلة مندسة وسط الجماهير؟؟؟ -_-

امه رحتي فين؟ ساكته يعني :closedeyes:

Unkown~

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...