اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مذكرات طبيبة صغنونة فى الصحراء

Recommended Posts

اشتغلت

وبتعلم كويس جدا

رؤسائي مبسوطين مني جدا وانا كمان حباهم اوي

لا يعكر صفو حياتي الا دكتورة عندها يجي 40 سنة غير متزوجة وبتعز الطبيب الذي يدرسني جدا ف ابتدينا الغيرة و تلقيح الكلام ولذلك انسحبت في هدوء

زملائي الحمدلله ناس محترمة جدا وبيعاملوني على اني اختهم الصغيرة مش عارفا ازاي!!:blink:

يعني الحمد لله انا سعيدة جدا

وما كنتش احلم ب ربع اللي انا فيه دلوقتي

الف حمد وشكر ليك يارب

ربنا يديمها نعمممممممممممممممممممة

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

• الردود 201
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

مبروك يادكتره على التخصص.

شكلك كده مبسوطه بجد.

وجميل تعاملهم معك كاختهم الصغيره.

يا جماعه فيه كدر علمي بيتكون الان في تخصص الاشعه ، حد عاوز يكشف .........الحجز عندي.

انا عن نفسي هعمل عمره (تظبيط) عند شعنونه لما هنزل ، يعني اخليها تعمل اشعه عشان الواحد يطمئن على نفسه.

وطبعاً لما يكون معايا الكارت الاخضر بتاع المحاورت ، المكتوب عليه اسمي (ا. عادل و ا. هشام لازم يعملولنا كروت عضويه) شانا هتعكل خصم كبير ، مايقلش عن 50 %.

الف مبروك يا شانا :blink:

تحياتي

سقراط

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...