اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هواية تربية القطط....

toota

Recommended Posts

قبل ما كمل الموضوع....حصل حاجة النهاردة تعتبر نادرة جدا....

ناتاشا ام العيال....عندها لوليتا وباربي ودول عندهم ست اشهر ...وتقريبا المفروض انها نسيت انها امهم...وعندها دلوقتي بيبيهات عندهم تلات اسابيع...بترضعهم...

وزة هانم عندي بنت وردة الزنانة عندها سنة ونص...وحامل....بقت متضايقه من لوليتا عشان بتمشي وراها كل شويه وعايزة تلعب معاها لانهم بيلعبوا مع بعض اوي وتقريبا لوليتا فاكرة ان وزة هي الي امها....قوم وزة كل شويه تلطش لها... .... :D

شويه والاقي ناتاشا...الهادية العاقلة الكوووومل....الي متبطلعش العيبه من بقها...ودي مش مبالغة..لانها من اهدأ القطط الي ربيتها في حياتي....راحت قاعدة فوق وزة وهاتك يا ضرب وتلطيش....ووزة بتصوت تحتها...جريت اشوف فيه ايه...الاقيها مقطعاها تلطيش....شلتها منها بالعافية....اتاريها متغاظه انها ضربت لها بنتها لوليتا....وبتأدبها :unsure:

وزة هانم...

لوليتا ..على الشمال....الفاتحة..

رابط هذا التعليق

• الردود 87
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

مش عارفه اعبرلك ازاي عن مدى انسجامي بالموضوع دا :lol: :blink:

كملي يا مدام توتا الله ينور عليكي :lol: :sad:

طيب الحمدلله انه عاجبكم الموضوع....باذن الله التكملة قادمة مع الصور والشرح الشافي الوافي.....سعادتكم تهمنا :sad:

رابط هذا التعليق

معلش يا توتا على الخروج عن الموضوع بس هو من ريحته

متعرفيش الله يخليكي اذا كان الفار ممكن يعض الانسان ولا لأ؟

و اذا كان ممكن

هل بيبقى لو الانسان بيهاجمه مثلا ؟ ولا ممكن ييجي يعضه و هو نايم؟

كتر خيرك

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

و اذا كان ممكن

:blink:

كتر خيرك

والله ضحكتني يا زهيري.... :lol:

حسب معلوماتي حصلت مرة مع حماتي...الفار دخل عضها من صباعها وجري تاني.....بس معرفش فيران كندا طفسين زي فيران هنا ولا لا :lol:

رابط هذا التعليق

البنات كبرت...ومين ميعرفش هم البنات....نجهزهم للعريس وبيت العدل...ايييييييييييه متفكرونيش....

المهم قعدنا ندور على عريس مناسب وابن ناس...المثل بيقول اخطب لبنتك....لحد ما لاقينا ابو العيال لاحقا...راجل ابن ناس ومالي مركزة...طول بعرض...دفعنا المهر....وعملنا الفرح للبنتين مع بعض...قلنا نفرح مره واحدة...ومفيش شهرين...والبشاير هلت....البنات بتولد...اجري يا توتا جهزي الفرخة واللبن يتغلي...وجهزي الفوط والمقص والبيتادين....امال....دي ولادة بحق وحقيق..وغرفة عمليات بتتفتح....

دي هنا الاختين ناتاشا ووردة في اول ولادة ليهم...قاعدين يطبطبوا على بعض...وكانت ناتاشا هي الي ولدت الاول...

الغريب انه برغم انها كانت اول ولادة للاتنين...الا ان وردة وهي برضو حامل وولدت تاني يوم الفجر...كانت بتساعد ناتاشا وبتنظف معاها العيال ...لا وبترضعهم كمان :roseop: وكل ما اشدها عشان اخرجها من الكرتونه تزووووووم عليا وترجع تاني....سبتها بقى...وفعلا ساعدت كتير لان ناتاشا بسبب ان بقها مفطوس لجوه...عملية النظافة والسرعة عندها صعبة حبتين...كانت بتشهل لها الامور.... :roseop:

يتبع مع صور الكتاكيت :lol:

رابط هذا التعليق

و اذا كان ممكن

كتر خيرك

فكرتنى

اول يوم ليا فى سكن الشركة اللى هى اول شركة اشتغلت فيها فى السعودية .. الشقة شقة ضيافة مفروشة فخم جدا .. تبيت فيها كم ليلة على ما يجهزولك الشقة بتاعتك .. المهم نمت وكنت بأحلم انه انا بأدوس على سلك كهربا .. فى نفس اللحظة كان فيه حاجة بتعضنى ..

مديت ايدى مكان الألم قلت دا دم وتوقعت ثعبان .. خلاص نام للصبح هتموت وخلاص ..

الصبح لقيتنى صاحى .. رحت للدكتور قاللى دا فار عشان أسنانه بالعرض

طيب دور على الفار أجدلك مشروع أسد عايش فى الفرن اللى مش بيشتغل نهائى هههههههههههههههههه

حبيبتى كالشمس لا نظر ولا اقتراب ولا استغناء

فالكل موت محقق

أنا الذى نظر الأعمى إلى أدبى وأسمعت كلماتى من به صمم

رابط هذا التعليق

و اذا كان ممكن

كتر خيرك

فكرتنى

اول يوم ليا فى سكن الشركة اللى هى اول شركة اشتغلت فيها فى السعودية .. الشقة شقة ضيافة مفروشة فخم جدا .. تبيت فيها كم ليلة على ما يجهزولك الشقة بتاعتك .. المهم نمت وكنت بأحلم انه انا بأدوس على سلك كهربا .. فى نفس اللحظة كان فيه حاجة بتعضنى ..

مديت ايدى مكان الألم قلت دا دم وتوقعت ثعبان .. خلاص نام للصبح هتموت وخلاص ..

الصبح لقيتنى صاحى .. رحت للدكتور قاللى دا فار عشان أسنانه بالعرض

طيب دور على الفار أجدلك مشروع أسد عايش فى الفرن اللى مش بيشتغل نهائى هههههههههههههههههه

لا اله الا الله

يعني كده الموضوع واضح

ممكن يعض بدون سبب عض هجومي مش عض دفاعي

نورت المحكمه يا شيف بندق افندي :rolleyes:

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

اعتراف صغير..

كل مرة بمشي فيهم قطة....قلبي بيتعصر عليها....بحس اني والعياذ بالله ابني بيسافر بعيد عني....احساس مش لطيف خالص....بس ببقى مضطرة ولا حيبقى البيت مورستان من القطط....حسيت بالذنب لما اعدت رؤية وردة مع ناتاشا وهي في الكرتونة.... :rolleyes:

رابط هذا التعليق

ما شاء الله.. قطط حضرتك أمامير أوي يا أخت توتا

بس مش عارف إيه سبب عدم حبي للقطط عموماً...

أنا بصراحة أكثر حاجة كنت بحب أربّيها هي الفراخ..

إمممممممم

فكرة موضوع جديد... ((هواية تربية الفراخ والكتاكيت))

أنا عارف إنها هواية بلدي شوية...

خلاص بلاش.. ممكن نفتح موضوع عن هواية شبيهة لها ، بس راقية شويّة..

((هواية تزغيط البط)) :)

أظن بقى إن ديه هواية الناس الكلاس...

إيه رأيكم..

حدّ عنده الهواية ديه... :wub:

ومــَنْ أَحْســــَنُ مِــنَ اللـَّـــــــهِ حُـكْــــمًا لِقـــــَوْمٍ يُوقِـنــــــــــُونَ

صدق الله العظيم

رابط هذا التعليق

ما شاء الله.. قطط حضرتك أمامير أوي يا أخت توتا

بس مش عارف إيه سبب عدم حبي للقطط عموماً...

أنا بصراحة أكثر حاجة كنت بحب أربّيها هي الفراخ..

إمممممممم

فكرة موضوع جديد... ((هواية تربية الفراخ والكتاكيت))

أنا عارف إنها هواية بلدي شوية...

خلاص بلاش.. ممكن نفتح موضوع عن هواية شبيهة لها ، بس راقية شويّة..

((هواية تزغيط البط)) :roseop:

أظن بقى إن ديه هواية الناس الكلاس...

إيه رأيكم..

حدّ عنده الهواية ديه... :wub:

مش طلعت فتوى بجواز تزغيط البط؟؟؟؟؟ :wub:

يلا يابني توكل على الله وافتح مزرعة سمك.....واقعد زغطه سمكايه سمكايه....وافتح موضوع سميه هواية تزغيط السمك :wub:

رابط هذا التعليق

على فكره يامدام توتا انا معايا مهندس زميلى فى الشغل بيعشق القطط وموصنى لما انزل مصر اجيب له قطه فطبعاً اقولته خلاص ولا تشيل هم انا هكلم مدام توتا تجيب لك اللى انت عاوزه ولا انت رأيك ايه ؟؟

بس انا سمعت ان القطط علشان الواحد ياخدهم معاه وهو مسافر لازم يضيفها على الباسبور بتاعه الكلام ده صح ولا غلط ؟؟

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

على فكره يامدام توتا انا معايا مهندس زميلى فى الشغل بيعشق القطط وموصنى لما انزل مصر اجيب له قطه فطبعاً اقولته خلاص ولا تشيل هم انا هكلم مدام توتا تجيب لك اللى انت عاوزه ولا انت رأيك ايه ؟؟

بس انا سمعت ان القطط علشان الواحد ياخدهم معاه وهو مسافر لازم يضيفها على الباسبور بتاعه الكلام ده صح ولا غلط ؟؟

كل يومين بتطلع قوانين جديدة بالنسبه لتسفير القطط للسعودية....لو عايز مساعدة في اختيار قطة مفيش مشكلة...بس موضوع الباسبور ده مقدرش افيدك الاحسن تسال شركة الطيران نفسها....

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...