اذهب الي المحتوي
rewsha

نتيجة تحليل الفيرس ...في عامل وزارة الصحه

Recommended Posts

الموضوع سهل جدا" انتم اللي مشعرفين تتعملوا مع الموقع

اولا" : على شمال الصفحة من تحت بس مش نحت قوي يعني قطعة زرقاء مكتوب عليها نتائج تحاليل شهادات السفر بالخارج / كلك عليها حتفتح صفحة مكان صفحة ادخال البيانات دي مكتوب فيها ادخل رقم جواز السفر وبس على كدة .

ملحوظة : ادخل رقم جواز السفر بدون صفر في الاول ولا حروف طبعا" .

ولا 5 جنية ولا حاجة .

وادي كمان الموقع على طول عشان منتعبش حد من الحبايب بس المهم انكم تدعولي وأوعى حد يدعي عليه ياأخوة .

http://www.healthlabs.net/Default.aspx?uc=./UI/Certificates/ViewCertificate2

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Guest حمزه

ياجماعه عايز اعرف النتيجه انا بقالي اسبوع الوقت ف وصل انا وخده قلي ٦/٣ اللي هوه انهارده بس مافيش حاجه بانت اعمل اي 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• CNN-SciTech :اختراق موقع وزارة الصحة المصرية.. إليكم ما تركه القراصنة

تعرض موقع وزارة الصحة المصرية الرسمي لعملية اختراق ترك فيها القراصنة أعلام وعبارات إيرانية. View the full article

في أخبار العالم - world news

• ايه اللي حا يتغير في المحاورات بعد نتيجة انتخابات الرئاسة؟؟؟

الموضوع ده لتخفيف حدة التوتر الموجودة دلوقت و جت لي فكرته من الأخ الكريم سين سين لما قال انه حايعتزل السياسة و يؤلف قصص أطفال :closedeyes: يا ترى توقعاتكم ايه ؟ لنفسك و لغيرك في الموقع ؟ عن نفسي لو مرسي كسب حأقلب نشاطي الأدبي والفني لابتهالات و مدائح و حتبقى مواضيعي على سبيل المثال لا الحصر فنجان حلبة خربشات أختك في الله البوح المباح و مشاعر اسلامية جدا همسات حب في الله نادي القلوب العامرة بالإيمان و لو شفيق لاقدر الله حأقلب نشاطي الأدبي لأغاني وطنية وحأجهز اوبريت لاحت

في دعوة للأبتسام

• تحليل تاريخي لاحداث ديرمواس سنة ١٩١٩

المؤرخة لثورة  اهالى مركز دير مواس كانت أشد حوادث ثورة 1919 عنفا فى مصر كلها، وقال إن هذه الثورة أعقبتها محاكمات كثيرة، وإنه لم يحدث فى تاريخ الإمبراطورية البريطانية، التى لم تغب عنها الشمس أن تصدى لها مدنيون لعسكريين كما حدث فى دير مواس، وهى الأحداث التى اتخذت محافظة المنيا من تاريخها «18 مارس» عيدا قوميا لها. ومضيفا قاد أحداث الثورة الدكتور خليل أبو زيد، الذى عاد إلى مصر بعد حصوله على درجة الدكتوراه من جامعة لندن، قبل قيام ثورة 1919 بما يقرب من أربعين يوما، وكانت مصر مستعمرة بريطانية وقته

في  فى الثقافة و العلم

• سرقة ميري من وزارة الزراعة

في البداية يجب ان نعترف ان مصر دولة زراعية واقتصادها في الاول والاخير يعتمد على الزراعة وحتى الصناعة بتعمد على الانتاج والثروة الزراعية السادات كان راجل دولة فعلا وتعلم من عدوه كويس قوي وعرف ان مشاكله الاقتصادية هي سبب رئيسي في صعوبة المواجهة مع العدو الذي يتمتع باقتصاد قوي ومدعوم من الغرب ويبلغ دخله القومي مرة ونصف عن الدخل القومي لدولة مثل السعودية ببترولها وثروتها الطبيعية بالرغم من قلة سكانة الذين لا يتجاوزون خمسة مليون التجربة الزراعية في اسرائيل اثارت اعجاب العالم كله بغض النظر انها

في محاربة الفساد

• يجري الآن تحليل معلومات الحضور و الغياب عن انتخابات الرئاسة

يجري الآن دراسة و تحليل احصائيات الحضور و الغياب في انتخابات الرئاسة في ٢٦ - ٢٨ مارس و ذلك تمهيدا لتحصيل الغرامة القانونية ممن تغيب عن الادلاء بصوته في هذه الانتخابات بون عذر … عدد المتغيبين حوالي ٣٠ مليون

في الملتقى العام لزوار محاورات المصريين

• اضف...