اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تلقى الرئيس عبدالفتاح السيسى اتصالا مرئيا من أنور إبراهيم رئيس وزراء جمهورية ماليزيا.وتباحث الزعيمان حولعرض الصفحة
    • 1
      لازم تتكتك صح عشان متكلشى العلقه دى لان النساء معندهمشى يابا ارحمنى مش يامه المهم اترنوا علقه الاتنين مخدهاش حرامى فى مولد ال بيقع هيكون مصيره ده فخلى بالك ياعمونا http://www.youtube.com/watch?v=oDWBovBxAQ0 الفيديو ال جاى ده الزوجه متحضرة شويه بس رنت الزبونه مش جوزها . أه كده ماشى الحال http://www.youtube.com/watch?v=Zn_m_RyAcJs لو حد اتعرض للموقف ده ممكن يكون تصرفه ازاى مش المفروض بيتناقشوا فى البيت وبتاع ولا لازم الفضايح فى الشارع
    • 3
      هى: اتحبنى .............. هو : أكيد بحبك ..............ولكن لما السؤال ...............؟؟؟؟ هى : أحس بانك تغيرت ...................؟؟؟؟؟فلم تعد رومانسيا .............كما كنت هو: حبيبتى لم اتغير ولكنها الظروف والضغوط ....تتغير فلم أعد استطيع ان اكون رومانسيا بعد العيش في الواقع بكثره مشاكله ................. هى : ولكتنك وعدتنى بان تظل محبا لى ولن تخبئ هذا الحب ................ هو : حبيبتى .........سامحينى فهذا وعدا قطعته على نفسي ولم اكن اتحمل ما اتحمله الان فلقد أصبح كل همى فى كيفيه تأمين مس
    • 5
      جربت الآن اضافة موضوع عن فيلم وثائقي ( حرب ميلاد أمريكا ) وحطيت لينك تحميله من علي موقع التحميل ميجا بلود ولما جيت اعتمد الموضوع رسالة المنتدي ( لا يسمح باضافة روابط لمواقع آخر ) نفس الموضوع حصل معايا لما حبيت احط رابط تحميل لكتاب قديم علي الميديا فير !!!!!!!!!
    • 8
      السلام عليكم ورحمة الله رجعت بعد طول غياب أخوكم بعد الظروف الاستثنائية في سوق العمل في مصر أن أبدأ في مجال كان عندي فيه خبرة كويسة من كذا شركة وهو التسويق الالكتروني وعبر الشبكات الاجتماعية إضافة لاستشارات الانترنت (استشاري حر فريلانسر)ـ الواحد الحمد لله بيستخدم الانترنت من سنة 1999م إضافة لكوني خريج هندسة اتصالات مع شغل في شركتي انترنت وتسويق الكتروني، ومع دعوات الوالدين الواحد بيقول يا مسهل الحال يا رب، لسة شاري الدومين ومجهز الموقع والسبيشال أوفرز وبنقول يا هادي حبيت أشارككم الخبر ده ومتن
  • أضف...