اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

روابط لمراكز استشارات زوجيه ونفسيه وادعولي

سماسعد

Recommended Posts

: :roseop: السلام عليكم :P

جمعتلكم روابط لمنتديات خاصة بلاستشارات الاسريه والنفسيه وتربيه الطفل

هاااااااااااااااايله

وبتنزل دورات مجانيه مفيده جدا

وبذات للسيدات الجميلات اعضاء المنتدي

لان طبعا فيها دورات مش هتعجب الرجاله m8:

نفذوها وادعولي ha) pht:

اولا مركز السعاده للاستشارات الاسريه

وده هايل والستات تدخل عليه ومش هتندم منزلين دورات هايله هتخليكي استاذة في فن معامله الزوج

http://www.sa3ada4u.net/vb/index.php

ثانيا مركز مملكة بلقيس للاستشارات والتأهيل الاسري

www.blqees.com/vb/index.php - 214k

ثالثا مركز الوفاق الأسري للاستشارات الاسرية والتربوية

www.wefaqcenter.com/

رابعا مركز دار الابداع للاستشارات الاسريه

http://www.daralebdaa.net/

انا نزلتلكم المراكز دي لانها متخصصه وهتفيدكم في اي استشارة او مشكله تواجهكم وتكونو محتاجين فيها لحد

مختص يساعدكم في حلها

:roseop: ويارب تفيدكم :roseop:

رابط هذا التعليق

يسعدنى انى اكون اول واحدة اشكرك يا سما على مجهودك و تفكيرك فينا نحن الزوجات

شكرا جزيلا لك على تعبك وانا هافتح المواقع اهو و هاقولك راى واية اللى عجبنى بعد ما انتهى منهم

:blush2: :wub: :hysterical:

[على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء

بحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب

وبحبها وهي مرمية جريحة حرب

بحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء

واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب

وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب

والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

اشكرك ياذهبيه :roseop:

ادخلي علي الروابط ومش هتندمي

وخصوصا منتدي السعاده وممنتدي مملكه بلقيس

دي منتديات متخصصه وفعلا هتستفيدي جدا

وفي انتظار رايك انتي وبقيه الاعضاء :roseop:

رابط هذا التعليق

• بعد 6 سنة...

ان الاستثمار فى الموارد البشرية هو الاستثمار الحقيقى فهو الاساس لكل عملية اقتصادية  و الداعم الاول لتحقيق الاهداف الاستراتيجية

تعتبر ادارة الموارد البشرية من اهم واحدث الادارات كما انها توفر التدريبات والمهارات اللازمة للالمام بادارة الموارد البشرية وكيفية التعامل معها

كورسات تنمية بشرية فى مصر كورسات موارد بشرية فى مصر كورسات محاسبة فى القاهرة كورسات توحد وتخاطب فى مصر دبلومة التنمية البشرية فى القاهرة دورات تنمية بشرية فى القاهرة دورات اداراة الاعمال فى القاهرة كورسات المحاسبة فى القاهرة افضل مركز للتنمية البشرية فى القاهرة استشارات زوجية

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تلقى الرئيس عبدالفتاح السيسى اتصالا مرئيا من أنور إبراهيم رئيس وزراء جمهورية ماليزيا.وتباحث الزعيمان حولعرض الصفحة
    • 1
      لازم تتكتك صح عشان متكلشى العلقه دى لان النساء معندهمشى يابا ارحمنى مش يامه المهم اترنوا علقه الاتنين مخدهاش حرامى فى مولد ال بيقع هيكون مصيره ده فخلى بالك ياعمونا http://www.youtube.com/watch?v=oDWBovBxAQ0 الفيديو ال جاى ده الزوجه متحضرة شويه بس رنت الزبونه مش جوزها . أه كده ماشى الحال http://www.youtube.com/watch?v=Zn_m_RyAcJs لو حد اتعرض للموقف ده ممكن يكون تصرفه ازاى مش المفروض بيتناقشوا فى البيت وبتاع ولا لازم الفضايح فى الشارع
    • 3
      هى: اتحبنى .............. هو : أكيد بحبك ..............ولكن لما السؤال ...............؟؟؟؟ هى : أحس بانك تغيرت ...................؟؟؟؟؟فلم تعد رومانسيا .............كما كنت هو: حبيبتى لم اتغير ولكنها الظروف والضغوط ....تتغير فلم أعد استطيع ان اكون رومانسيا بعد العيش في الواقع بكثره مشاكله ................. هى : ولكتنك وعدتنى بان تظل محبا لى ولن تخبئ هذا الحب ................ هو : حبيبتى .........سامحينى فهذا وعدا قطعته على نفسي ولم اكن اتحمل ما اتحمله الان فلقد أصبح كل همى فى كيفيه تأمين مس
    • 5
      جربت الآن اضافة موضوع عن فيلم وثائقي ( حرب ميلاد أمريكا ) وحطيت لينك تحميله من علي موقع التحميل ميجا بلود ولما جيت اعتمد الموضوع رسالة المنتدي ( لا يسمح باضافة روابط لمواقع آخر ) نفس الموضوع حصل معايا لما حبيت احط رابط تحميل لكتاب قديم علي الميديا فير !!!!!!!!!
    • 8
      السلام عليكم ورحمة الله رجعت بعد طول غياب أخوكم بعد الظروف الاستثنائية في سوق العمل في مصر أن أبدأ في مجال كان عندي فيه خبرة كويسة من كذا شركة وهو التسويق الالكتروني وعبر الشبكات الاجتماعية إضافة لاستشارات الانترنت (استشاري حر فريلانسر)ـ الواحد الحمد لله بيستخدم الانترنت من سنة 1999م إضافة لكوني خريج هندسة اتصالات مع شغل في شركتي انترنت وتسويق الكتروني، ومع دعوات الوالدين الواحد بيقول يا مسهل الحال يا رب، لسة شاري الدومين ومجهز الموقع والسبيشال أوفرز وبنقول يا هادي حبيت أشارككم الخبر ده ومتن
  • أضف...