اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

صور من الدوحة - قطر

Recommended Posts

تسلم الأيادي يا ريّس...

بس لو تسمحلي سؤال برئ جداً...

هوّه مش ممكن تجمّع 10 صور مع بعض في مشاركة واحدة؟! :P

أعتقد سوفتوير المنتدى بيسمح بكده! :lol:

سؤالك مش برئ خالص يا حاج تهامى :happy: ويبقى أنت ما عرفتش الغرض من حط الصور كده

لو حطيت الصور فى مشاركة واحدة يبقى لى مشاركة واحدة

لكن لو جزأتهم أهو منها عملية تنظيمية علشان لو فيه تعليقات على صورة بعينها

يكون أسهل وكمان تزيد مشاركاتى وهو ده الهدف ودمتم :blink:

تم تعديل بواسطة osmel33
رابط هذا التعليق

• الردود 128
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

مانيكانايه مؤنث مانيكان بس مؤنث بالعامية المصرية اللى اصلها حادف على صعيدى

واخد بالك من صعيدى دى

يعنى تبعت الخمسين ريال يا هنطخوك

هع مين هناك

يا ساتر يا رب هو ما فيش حاجة بتستخبى فى البلد دى ؟

طيب يا سيدي حسابك عندنا هنا متوسط 20 صورة كل صورة فى 5 ريال

يبقى حساب الصور 100 ريال والمشاريب 10 ريال ورسم دخول القهوة أو نقول البازار 5 ريال

يبقى الحساب كله 115 ريال يا بلدينا ليك فى زمتى 50 ريال يبقى لى عندك 65 ريال

هـــــــــا تحب تدفع ازاى ؟ كريديت كارد ولا كاش ولا نحطها على النوتة ؟

تم تعديل بواسطة osmel33
رابط هذا التعليق

كام صورة لسوق واقف بالنهار وهو بيهش من الزباين وعلشان الحق فيهم صورتين تلاتة مش أنا اللى لاقطهم

تم تعديل بواسطة osmel33
رابط هذا التعليق

انت قلت لي لما احب ادخل صورة مع الموضوع لازم أحطها ( Attachment ) وبعدين أخذ الرابط بتاعها

طيب فين أيكون ( المرفقات أو ال Attachment) مش لاقيه ، كل الأيكون إللي فوق كتابة الموضوع إما إضافة ، صورة ، أو إضافة رابط ، وفين الحاليتن بيسأل عن الرابط ، ياريت توضح يازعيم أين أجد أيكون إضافة المرفق علشان أدخل الصورة وبعدين أخذ ال URL وانسخه

قولى أنت عايز تعمل أيه بالظبط وأنا أقولك

!!!!! عاوز اعمل بلــيلـــــة !!!!!

عاوز انزل صور مع الموضوع ، وانت شرحت لي طريقتين ، أنا عاوز الطريقة إللي أدخل بها الصورة ( طبعا بعد تحويلها إلى URL ) واخذ ال URL أو الرابط بتاعها وأدخله على الموصوع ،

المهم أنت قلت أن لازم أدخلها للموقع الأول ك Attachment وهنا السؤال أنا عندي صور على الجهاز كيف أرفها كمرفق ، ( أين هو الأيكون إللى يسمح بذلك ) الأيكون الموجود هو ( إدراج صورة ) يسألني مباشرة عن الرابط ( فين بقه الخطوه إللي قبل كده ) ويارتت بالتفصيل يازعيم ،منتظر ردك بسرعة

مشكلتهم ليست في الدستور اولا ..ولا في نسبة اعضاء اللجنة التأسيسية ولا في كفاءة المرشح الرئاسي.!!!! كل مشكلتهم هي لا...لكل ما هو اسلامي أولا ، وثانيا ، وثالثا ً، فهم لا يرضون الا بأن يروا كل الاحزاب الاسلامية خلف اسوار السجون..!!

رابط هذا التعليق

انت قلت لي لما احب ادخل صورة مع الموضوع لازم أحطها ( Attachment ) وبعدين أخذ الرابط بتاعها

طيب فين أيكون ( المرفقات أو ال Attachment) مش لاقيه ، كل الأيكون إللي فوق كتابة الموضوع إما إضافة ، صورة ، أو إضافة رابط ، وفين الحاليتن بيسأل عن الرابط ، ياريت توضح يازعيم أين أجد أيكون إضافة المرفق علشان أدخل الصورة وبعدين أخذ ال URL وانسخه

قولى أنت عايز تعمل أيه بالظبط وأنا أقولك

!!!!! عاوز اعمل بلــيلـــــة !!!!!

عاوز انزل صور مع الموضوع ، وانت شرحت لي طريقتين ، أنا عاوز الطريقة إللي أدخل بها الصورة ( طبعا بعد تحويلها إلى URL ) واخذ ال URL أو الرابط بتاعها وأدخله على الموصوع ،

المهم أنت قلت أن لازم أدخلها للموقع الأول ك Attachment وهنا السؤال أنا عندي صور على الجهاز كيف أرفها كمرفق ، ( أين هو الأيكون إللى يسمح بذلك ) الأيكون الموجود هو ( إدراج صورة ) يسألني مباشرة عن الرابط ( فين بقه الخطوه إللي قبل كده ) ويارتت بالتفصيل يازعيم ،منتظر ردك بسرعة

بص يا ابو ريم علشان انت حالتك صعبة خالص مالص :lol: لأن فيه مواضيع فى المنتدى مافيهاش اضافة صورة

فعليك بالطريق الصعب بس هو مش صعب خالص نبتدى نقول:

- انت عندك حساب فى ياهو ؟ لو مالاكش اعمل واحد

- ادخل على الموقع ده www.flickr.com وادخل بالحساب بتاعك على الياهو

- دخلت ؟ شاكلك دخلت ... :blink:

- هاتلاقى تحميل صور Photos upload وممكن تنزل الأبلودر بتاعهم

هاتحمل الصور من عندك وتستنى لما تحمل الصور

- لما تدخل الصفحة بتاعتك على الموقع هاتلاقى هييييييييييييييييييييييييييييييه :P الصور أهي

وكمان فوق قائمة مكتوب عليها You "أيوه يعنى أنت أنت :lol: "

افتح القائمة هاتلاقي Your Photostream اضغط عليها هاتلاقي الصور بالتفصيل ولما تضغط على واحدة منهم

هاتعرضهالك وممكن تكبرها وتعمل فيها شوية حركات

لما تعمل الفيلم ده قولى علشان نكمل بقية الأحداث

ملحوظة : لو معرفتش جنبيك هاتلاقى حاجة كده بتنور وتطفى اسمها جوال كلمنى أحسن........... :happy:

to be continued.... يتبع يعنى

تم تعديل بواسطة osmel33
رابط هذا التعليق

مساء الخيرررررررررررررررررر

استاذ اسامة

استاذ ابو ريم

استاذ فيرس

استاذ تهامى

المهندس ياسر

وباقى مغتربى الدوحة الكرام

من فضلكوااااااااااااااااااااااااااااااا ارفعواااااااااااااااااااا القبعة لهذا الرجل ( استاذ اسامة ) بجد انت راجل كبير فى المقام جدا

والله بشوف الصور وفعلا انت بتحكى على كل صورة وبتخلى العين تشوف كويس اوى

شكرا كتير على مجموعة الصور الى اعتبرها موسوعة فعلا للدوحة

اشكرك مرة ثانية

اخوك الصغير / علاء

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      تلبية للدعوة الموجهة للرئيس عبدالفتاح السيسى من شقيقه سمو الأمير تميم بن حمد آل ثانى أمير دولة قطر توجه الرئيسعرض الصفحة
    • 0
      شهدت الأوساط الرياضية وسماسرة اللاعبين فى أنحاء العالم صراعا على لاعبى النادى الأهلى الذين دخلوا بورصة الصراع عرض الصفحة
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN) – تأخرت رحلة بايرن ميونخ الألماني من مطار ميونخ إلى الدوحة، لمدة 7 ساعات، وذلك قبل يومين من لقاء الأهلي المصري في الدور نصف النهائي لكأس العالم للأندية. وقال النادي البافاري عبر صفحته الرسمية على موقع تويتر: "تأخرت رحلتنا للسفر إلى الدوحة للمشاركة في كأس العالم للأندية لأكثر من 7 ساعات بعد أن تم رفض الموافقة على الإقلاع بالطائرة في البداية". وتابع بايرن ميونخ قائلا: "بعد تأخر الإقلاع في برلين، توقفنا في ميونخ من أجل تبديل الطاقم،... View the full arti
    • 1
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا مهندس مصرى ولسة واصل للدوحة وابحث عن سكن عزابى او احد اشاركه السكن ارجو المساعدة 33618557 meiro_a3@hotmail.com
    • 4
      السلام عليكم يا أهل مصر المقيمين فى الدوحة - قطر أريد أن أثير قضية فى غاية الأهمية وهى مسألة تعليم أولادنا فى الغربة وبما أننى أقم فى قطر فأريد التحدث عن المدارس فى قطر ولمن لا يعلم توجد هنا مدارس متنوعة ما بين حكومية ومستقة ودولية ومدارس جاليات أى المدارس هى الأجود من ناحية التعليم ولنقل التعليم الإنجليزى ومن ناحية التربية ؟ فأنا أولادى فى المدرسة المصرية للغات وأنوى إن شاء الله أن أنقلهم مدرسة أخرى مهما كلفنى الأمر فالمدرسة سيئة للغاية لا إدارة ولا مدرسين ولا أى حاجة وحسبنا الله ونعم الوكيل ف
  • أضف...