اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

التسوق في كندا - المحلات الرخيصة، الاسعار .. الخ

Recommended Posts

عاوزين بقى ياسر يكملنا موضوع بايت بتاع الشوبنج وافضل الاماكن والاسعار وازاي نقدر نشتري عربية من كندا واية الافضل مستعملة ولا جديدة. طبعا زي ما حبيبي ياسر كان قال قبل كدة ان الامريكاني اكتر العربيات اللي الميكانيكية بيفهموا فيها. وطبعا الجديد للى معاة فلوس اسهل بس من خبرتك في كندا رائيك اية؟؟

والاخ العزيز حورس باشا اللي الحمد لله دلوقتي في البرتا وساعة ردة دة كان لسة في امريكا اية رائيك في موضوع الاكل والشراء دة الناس بتوع البرتا يجيبو اكل منين؟؟ اكيد الحسيني مستني ردك.

انا ممكن ارد عليك يا استاذ/سامح لكن حضرتك طلبت ابو عمار ريس الجالية المصرية في تورونتو وضواحيها..فا انا ماأقدرش افتي و ابو عمار في المدينة.

العفو ياعمنا أفتى براحتك كلنا واحد , بس فكره حلوه فتح المواضيع القديمه ياعم سامح و الأضافه فيها بدل فتح مواضيع جديده خصوصا ان مواضيع الهجره واضح انه مش مرحب بيها هنا....بالمناسبه فتوى فى السريع وحياتك ...هو المداخلات الجديده اللى فى باب الهجره الى كندا مبقتش تظهر على شريط المواضيع الجديده ليه .... :roseop:

أيا وطني: جعلوك مسلسل رعبٍ

نتابع أحداثه في المساء.

فكيف نراك إذا قطعوا الكهرباء؟؟

رابط هذا التعليق

هو المداخلات الجديده اللى فى باب الهجره الى كندا مبقتش تظهر على شريط المواضيع الجديده ليه ....

مش عارف والله يابو اليسر. بس بيتهيئلي انها بتاخد وقت على ماتستوي وتبقى جاهزة للنشر. :mf_trb:

"قُل لَّن يُصِيبَنَا إِلاَّ مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلانَا وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ "

رابط هذا التعليق

فعلااا فكره جميله جدا

موضوع فتح المواضيع القديمه

بس ياترى اخبار الناس دى ايه

زى صامويل وفرى وفرى وغيرهم

وبالنسبه لصيانة السيارات

550دولار عشان يظبط نور الباب

ده مش كتير

امال لو فيه بقى شغل ميكانيكا بقى

هيتكلف كام

على كده الواحد يشترى عربيه احسن من انه بصلح اللى معاه

رابط هذا التعليق

هو المداخلات الجديده اللى فى باب الهجره الى كندا مبقتش تظهر على شريط المواضيع الجديده ليه ....

مش عارف والله يابو اليسر. بس بيتهيئلي انها بتاخد وقت على ماتستوي وتبقى جاهزة للنشر. :wub:

الجواب لقيته حالاً بالصدفه في الموضوع " لماذا لا تظهر موضوعات كندا في شريط المواضيع"

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.ph...7&st=0&

:mf_trb:

رابط هذا التعليق

• بعد 1 سنة...

عايز اعرف من اخواننا اللى فى كندا هل فيه محلات جمله للخضار والفاكهه

هل ممكن الواحد يشترى مثلا خروف ويدبحه بنفسه او شويه اصحاب يشتروا بقره ويدبحوها مع بعض والا ايه

اللهم انت ربى خلقتنى و انا عبدك و انا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت و ابوء لك بنعمتك على و ابوء بذنبى فاغفر لى فإنه لا يغفر الذنوب إلا انت

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...