اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ينفع اخد هارد الكومبيوتر معي وانا مسافر للسعوديه

Recommended Posts

يا عم ماتخافش ، أنا كل سنة بسافر مرتين من مصر للإمارات والعكس وبيكون معايا هارد خارجي مليان.

الناس اللي في المطارات دلوقتي فاهمين ان مافيش حدود بين الدول بسبب الإنترنت وممكن تحمل برامج وأفلام وأي حاجة من أي موقع.

وماعتقدش في أي مشاكل في الأفلام أو البرامج الغير أصلية ولو حد سألك قوله أنا اشتريت كل البرامج دي أصلية بس عاملها باكب على الهارد. طبعا مالهومش حاجة عندك.

تحياتي

رابط هذا التعليق

طيب السؤال اشيل الهارد الخارجي ده فين

1-في ايدي زي الموبايل

2-الشنطه اللي هاخدها علي الطياره

3-الشنط اللي هاتتشخن علي الطياره

رابط هذا التعليق

1-في ايدي زي الموبايل

من الأفضل تشيله في إيدك عشان تحافظ عليه من أي صدمات.

رابط هذا التعليق

1-في ايدي زي الموبايل

احشره جوا أي شنطة فيها هدوم عشان تحافظ عليه

لو مسكته ف ايديك هتلفت النظر وتزيد فرص انهم يسألوك او يفتشوه.

تقدم مصر سيمر بعدة مراحل

أول مرحلة هي القضاء على نظام مبارك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      إذا كنت مريضا بمرض يدعى هوس الشهادات فأنت فى حاجة إلى معرفة أن شهادتك أصبحت مطلوبة بنسبة 30 % فقط كى تحصلعرض الصفحة
    • 17
      شخصية متميزة حقا تلك التى يحمل قلمها فى كل مرة يخط فيها مشاركة ما يحملك على التوقف لتقرأ له .. ليس بعينك فقط ولكن "بعقلك ". ومع ذلك الصوت الذى يجتذب عقلك ستجد دوما كلمات مغلفة بحروف راقية المذاق أنيقة الخُلق فى تحاورها وطرحها فى الإختلاف قبل الإتفاق . الفاضل "مسافر زاده الخيال " كل عام وحضرتك بألف خير ، جعله الله عام سعيد عليك وبارك فيك ولك وأرضاك . تطيب المحاورات حتما بأهلها .. فطبت اخى الفاضل وطاب المكان بك . جٌل التحايا wst:: لولا
    • 0
      اجتذبت مسرحية مسافر ليل عشاق المسرح فى العرض الذى ضم الممثلين والمتفرجين معا داخل عربة قطار فى الهواء الطعرض الصفحة
    • 0
      حد يفدني انا عامل عملية فتق سره وعندي كشف طبي للسفر للسعوديه وخايف من بطني اعمل اَي 
    • 0
      العادة المصرية أن الشتاء يعنى حلبسة.. الحلبسة هى حمص الشام أكثر المشروبات مصدرا للطاقة بالكثير من السعراتعرض الصفحة
  • أضف...