اذهب الي المحتوي
  • محاورات مشابهه

• طلب معلومات حول الفيزا السياحية :مصري عايش في بلجيكا عاوز اتجوز جزائرية عايشة حاليا في الجزائر

السلام عليكم انا مصري عايش في بلجيكا و اتعرفت علي بنت جزائرية عايشة دلوقتي في الجزائر. الاجراءات الروتينية طويلة ومملة. بداية من لما اروح الجزائر اقدم طلب واستني 3 شهور عشان يردو بالموافقة بعد التحري عني و بعد كده نبدأ الجواز الموثق في الحكومة الجزائرية و بعد كده ابتدي انا من بلجيكا اجهز اوراق كتير وابعتلها كل الاوراق دي وهي تقدم علي فيزا لم الشمل في السفارة البلجيكية في الجزائر. الموضوع هيعدي السنة وزيادة وانا بصراحة تعبت من البهدلة في الاوراق والترجمة ووجع الدماغ ده كله بقالي كام سنة من يوم

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• عايزه اشترى ديب فريزر ................

عايزه اشتري ديب فريزر بس مش عارفه اشتريه من هنا (الكويت) ولا اشتريه من مصر ...... فلو امكن حد من الاخوه والاخوات فى مصر يقلي ايه الاسعار الموجوده هناك .....................؟؟؟؟؟؟والماركات النضيفه مع توضيح عدد الادراج يبقي ياريت ..............جدا وامكانيه الشحن من هنا والجمرك بتاعه هيكون أد ايه ................؟؟؟؟؟ وايه مساؤي شحنه من هنا ياريت ..........تفيدونى فى الموضوع ده ............. منتظراكم ..............

في موضوعات شخصية

• عايزه رايكم ضروري

جايلي عقد في مستوصف الجزيره بحي النسيم في الرياض ممارس عام ب 6 و لسه معرفش تفاصيل العقد ردوا عليا ضروري سمعه المستوصف ده ايه و حي النسيم ده كويس و لا لا

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• عد من 1 إلى 5 و كهرب العضو اللي انت عايزه *_*

اللعبة جميلة جدا و مش من تأليفي طبعا انا لقيتها على أحد المنتديات و عجبتني اوي فقلت خللينا نفك شوية في اللعبة دي و اهو منها برضه نكهرب الأعضاء اللي غايظينا ههههههههههه طبعا ممنوع كهربة المشرفين :closedeyes: هههههههههههههه يللا نبتدي كل واحد يدخل يكتب الرقم اللي بعد اللي كتبه العضو اللي قبله و العضو اللي حيكون دوره يكتب 5 هو اللي يكهرب واحد من الأعضاء و ممكن يكتب تعليق لو عايز 1 1 1 1 1 1

في دعوة للأبتسام

• مش عاوزة اتجوز

دعوة نضحك شوية طبعا كلنا شفنا حلقات المسلسل حنقدم اجزاء منها كل مااتفرج عليه مش بامسك نفسى من الضحك خصوصا حلقات معينة المسلسل بيعرض بعض النماذج الغريبة والمستفزة لاشخاص موجودة فى المجتمع فهل قدمها بصورة طبيعية ام بالغ فى نقدها لدرجة جعلت العروسة من اول مقابلة للعريس ترفع شعار مش عاوزة اتجوز حلقة ضابط الشرطة http://www.youtube.com/watch?v=2-wxz-puYqA&feature=related

في دعوة للأبتسام

• اضف...