اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

كيف أصبح رجل اعمال معى 1000 جنيه و عمرى 20 سنه

Recommended Posts

• الزوار

عايز تبقي رجل اعمال  إقرأ  

إقرأ

وحاول  تعمل دون أجر لفترة

وحاول تكفي نفسك وتظبط مصاريفك

وإدارة المال علم تحتاج  أن تدرسه  وتتعلم. كيف نجح هؤلاء

ومعهم أقل منك.  إقرأ. وتعلم  

فالمجتمع يحتاج اليك.  

إقرأ

إقرأ

إذهب وأشتري كتبآ  عما تبحث عنه بالألف جنيه 

إقرأ وستصل 

فجميعنا ننتظر نجاحك 

رابط المشاركه
  • 7 months later...
  • الردود 105
  • Created
  • اخر رد

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

جامعة الحياة ... جامعة الخبرة .... جامعة الصبر والمصابرة والعمل ليل نهار .... جامعة الحظ  هي اسهل طريق للوصول لعالم البيزنس انا الألف جنيه فهي الان مجرد مصاريف مواصلات لابني وهو رايح مشوار 

العمل الحر هو بداية الإنطلاق فى مجال الأعمال ، و من الناحية التقليدية سينصحك الجميع بإكمال الدراسة و الإنتظار و أكيد أسهل قرار هو ألا تتخذ قرار و هناك مثل أجنبى معناه إذا أردت تعلم السباحة ...

الحقيقة بقالى فترة بدعبس في موضوع التجارة الاكترونية 1-تدور على كتاب بالعربي موجود ع النت اسمه من القاع للأصقاع هيفيدك جدا 2-تأجر مساحة تعمل عليها موقع في حدود 70جنيه سنويا 3-تأجر دومين نيم فى حدود

• 11 months later...
  • الزوار

استاذ محمد وبعد سنين طويلة عددت  بقى عندك على ما أعتقد ٣١ سنه ممكن اعرف دلوقتى عملت ايه فى حياتك

هل ياترى بقيت رجل اعمال زى ماكنت بتحلم ام حالك اليوم هو نفس الحال من ١٠ سنين؟؟؟؟

انا بسأل لانى زيك بالضبط نفسى اكون ناجحه بحياتى وبستفسر 

رابط المشاركه
  • 1 year later...
في ٩‏/١٠‏/٢٠٢٠ at 17:22, Menna Ahmed said:

طيب انا بس عاوزه اسأل بردو هيا جامعه ايه اللي بدخلها وابقي.Businesswomen  لسه ف تالته ثانوي

جامعة الحياة ... جامعة الخبرة .... جامعة الصبر والمصابرة والعمل ليل نهار ....

جامعة الحظ  هي اسهل طريق للوصول لعالم البيزنس

انا الألف جنيه فهي الان مجرد مصاريف مواصلات لابني وهو رايح مشوار 

• أعجبني 1
  • شكراً 1
رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • محاورات مشابهه

• كيف اصبح رجل اعمال 1000 جنيه 20 سنه (انهرده انا 27 سنه) شكر لكل اللى نصحني

السلام عليكم   مش عارف ابدأ منين .. انا صاحب الموضوع ده الموضوع ده كتبته فى 2008 وكنت عندي حماسه غير عادية وطموح كبير جدا ... كان نفسي افتح من نفس اليوزر بس مش فاكر الباسورد بتاعه وكمان مش فاكر اصلا الايميل اللى عملت منه اليوزر المهم انا محمد قطب فى 2008 كنت فى سنه اولى كلية وكنت بشتغل فى سيبر باخد فيه 350 جنيه فى الشهر كنت بصرف على مصاريف كليتي ودراستي وكنت فرحان اوى انى جمعت الف جنيه وكان عندي طموح كبييير اوى برغم ان كل ظروفى كانت صاعبها كان والدى مطنشني انا وولدتي واخويا الصغير من وانا فى

في التعليم و العمل - education & employment issues

• ياجماعة الخير ارجوكم عرفوني اعمال اية

بسم الله الرحمن الرحيم يا اخواني ارجاء الافاده انا شاب مصري اعمل سائق تاكس في القاهره ومن طبيعة العمل عرفت ناس قطرين بيدرسو عندنا هنا في القاهره المهم انا اشتغلت معاهم هنا لمدة 3سنوات بس بعد ما هم خلصو قالو لي انهم هيرسلو لي عشان يجبوني هناك في قطر المهم فعلن وحد منهم طلب مني صورة الجواز وقال لي امامك من اسبو لسبوعين عقبال ما التقشيره تخلص انا عايز اعرف ازاي اخلاص الاوراق هنا وهوه ازاي يبعتلي الفيزه او انا اخدها ازاي الرجاء الرد

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• اعمال متعددة للالوميتال

شركة الحمد لأعمال الألوميتال هي شركة رائدة فى مجال تصنيع و تركيبات الألوميتال فقد تخصصت الشركه في في معظم اعمال الألوميتال مثل الشبابيك و الأبواب و المطابخ بالإضافه الي اعمال الواجهات و أقسام المعارض كما تقوم شركة الحمد بالتعامل في قطاعات الألوميتال المتنوعة مثل (السعد - اليو مصر - العربيه - جامبو - تكنال - تانجو (B.S - S.H و يسرنا من خلال زيارتكم لموقعنا ان نقدم لكم مجموعه متميزة من اعمالنا المختلفة 01222329778ـ01148136366ـ033803314

في حماية المستهلك - consumer support

• اتهام وزير الداخليه بتورطه فى اعمال تصفيه جسديه باوامر من سوزان مبارك

فاكرين الحادثه الى كانت فى التمانينيات الى الشرطه فيها ضربت شقه ضابط فى الشرطه بالاربى جى و موتته هو و ابنوه اللواء و ساعتها قالوا انه كان اتحول لبلطجى و بيفرض اتاوات فى النادى و لامم حوله ناس عامل بيهم تشكيل بلطجه و الى اقتبسوا احداثها فى الجزء الاخير من فيلم تيتو طبعا من اياميها الناس عارفه بالضبط ايه اصل الحكايه و انها مش كدا اساسا و انها اصلها ان الضابط دا كان اتخانق مع اخو سوزان مبارك المفاجاه بقى فى الموضوع ان اللواء الى قاد عمليه التصفيه الجسديه للولدو ابوه هو محمود وجدى وزير الداخلي

في سياسة داخلية

• معى 3 جنيه و ربع... كيف أصبح رجل اعمال؟

السلام عليكم... انا معاية 3 جنيه و ربع.. و أمنية حياتى انى اكون رجل اعمال.. عايز اعرف ابدأ منين؟ مع العلم إن ان شاء الله الشهر الجى هيجيلى 2 جنيه و نص عالاقل... انا مايفرقش معاية انها تكون حاجة مضمونة... يعنى عندى استعداد للمخاطرة.. صحيح انا تعبت قوى علشان اجمع المبلغ ده.. بس انا عشمى فى ربنا كبير.. بعض الافكار المطروحة: عربية كبدة عربية سجق عارفين البتاع اللى زى الدرة بس بيتشرب فى السعودية؟ فكرنا نعمل له عربية هو كمان.. و تبقى فكرة جديدة فى مصر عربية فول.. اللى عنده افكار تانية يا ر

في دعوة للأبتسام

• اضف...