اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

سؤال عن البنوك

se_ Elsyed

Recommended Posts

يا أخواننا ياللي عايشين فى المحروسة ، ما حدش عنده فكره هل ممكن لو عندي حساب فى بنك مصر أو البنك الأهلي بالجنية المصري ممكن أحول عليه بالدولار ولا لأ ؟ أفيدونا أفادكم الله.

أنا أعرف أن بنك فيصل وبنك القاهره عادي ما بتفرقش معاهم تحول بالجنية تحول بالسحتوت مش فارقه . :?:

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

و الله أنا اللي أعرفه في بنك مثل CIB إن الجنيه جنيه و الدولار دولار . :D

و ما يتفقوش أبدا ..

و خصوصا في الأيام الجميلة دي ..

بس أعتقد هم عايزين دولارات و خلاص .. تحطها على الجنيه على الدينار مش مهم .. المهم العملية يبقى فيها أخضر و خلاص .

و بعدين .. ما تخليك مع بنك فيصل يا أستاذي العزيز :wink:

:D

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله.. واخو الجهالة في الشقاوة ينعم

هذه مدونتي:

Fathy

رابط هذا التعليق

والله يا براود ياخويا أنا ناوي أعمل كده فعلاً وأصفى حساباتي فى أى بنك مصري وحتى فى بنوك سويسرا :shock: بس للأسف لي فتره مانزلتش مصر علشان قرفان وبأقضى اجازاتي فى أى بلد تاني ، لكن أن شاء الله أنا نازل السنة دى وهافتح حساب فى بنك فيصل علشان الواحد ضميره يرتاح.

رابط هذا التعليق

النهارده دموع الفرحه كانت هاتفر من عيني ، تصوروا بعثت ايميل للبنك الأهلي أستفسر عن الموضوع النهارده ده لقتهم ردوا عليه بعد ساعه واحده ( اى نعم هما قالوا ماينفعش ) لكن أنا فرحت جداً للأهتمام ده وأن بأه فيه بنوك محترمه فى مصر.

رابط هذا التعليق

النهارده دموع الفرحه كانت هاتفر من عيني ، تصوروا بعثت ايميل للبنك الأهلي أستفسر عن الموضوع النهارده ده لقتهم ردوا عليه بعد ساعه واحده ( اى نعم هما قالوا ماينفعش ) لكن أنا فرحت جداً للأهتمام ده وأن بأه فيه بنوك محترمه فى مصر.

انت متأكد انك اتصلت بمصر مش بأي بلد تانية؟؟ :D :D

إن خوفت ماتقولشي وإن قولت ما تخافشي
رابط هذا التعليق

أخى العزيز سى السيد

تستطيع التحويل على رقم حسابى (ببنك التقوى)...وسوف أقوم بإستبدال ما تحوله من دولارات إلى سندات لك لحين عودتك منصور مجبور إن شاء الله...هذه السندات تستطيع أن تشترى بها جميع مستلزماتك من أى فرع من فروع (عمر أفندى) ويمكن إستعمالها أيضاً فى (مترو الأنفاق) كما يمكنك الأقتراض بضمانها من أى محل (فرارجى) :) :) :)

أخوك

حشيش

حساب ماشى رقم 999888

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

أخي حشيشو ... هو ده العشم وكنت متوقع منك كده وده مش غريب عليك ، على العموم سوف يتم التحويل قريباً وأهو الـ 65 جنية اللى حيلتي على الـ 110 الف اللى معاك ( طبعاً هما كانوا 104 أنا عديدهم كويس + مرتب الشهر اللى فات اللى أنت قبضته يبقى المجموع كده صح ... تمام ياخويا ) والحساب يبقى مشترك والمليان يكب على الفاضي والعملية هاتمشي :lol:

س س

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...