اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ديكور بيتنا

نانو

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله....

تسلم ايديك ويسلم ذوقك يا دكتورررة....ولاد الناس برضه ولاد ناس...ذوقهم بيطغى على كل حاجة.....

اهم حاجة فى الستائر فعلا المصنعية.....يعنى نلاقى صنايعى كويس يعمل من الخيش حرير....مش مهم ابدا متر القماش بكام...ممكن جدا قماش سعره معقول مع شوية اكسسوارات مميزة ونضيف عليهم نصف كيلو صنايعى ستاير شاطر.....الكلام ده يضرب فى الخلاط ....يطلع لنا ستارة شيك جدا....

فى انتظار باقى ابداعاتك....

صباحك مانجو ....(وحشتنى :sad: ) :D :wub:

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله....

تسلم ايديك ويسلم ذوقك يا دكتورررة....ولاد الناس برضه ولاد ناس...ذوقهم بيطغى على كل حاجة.....

صباحك مانجو ....(وحشتنى mfb: ) wst:: :P

تسلميلي يارب يا حبيبتي ده من ذوقك mfb:

صحيح إيه دكتوووووره ...ديه ؟؟؟ لا لا ده أنا سيبت الطب من زمان وخفيت خلاص الحمد لله وبقيت نانو :blink:

نكمل بجي شويه ستاير

فكرتها جديده في الحركه اللي فوق ديه عند اللي شو عمبوئلولو .....بلتكانه تقريبا

مش عارفه حاسه أنها زحمه بس الفايده فيها أنها ممكن تستخدم زي بلاك أوت ...تحجب الضوء في حجره مثلا ممكن حد ينام فيها

خبيثه الستاره ديه :huh: ...يعني سامبل بس كلاسيك

وديه برضه نفس فكرتها

ديه ناعمه أوي وهاديه وممكن تنفع في أوضه النوم كمان

يتبع ..صباحوا كنتالوب :D هه بس

there is a miracle called friendship,that dwells in the heart

you donot know how it happens

or when it gets its start

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

تسلم ايدك وذوقك يا نانو

فعلا روعة وعلى فكرة الشاطرة لو دققت النظر فى غالبية الستائر ها تعرف انها سهلة تنفيذها

لو عندها القدرة انها تتحدى نفسها تتأمل الموديل وتفهم الفكرة والباقى تكلف الاكسسوارات بس تكون على مستوى

وتختار قماش شيك والوان راقية

وبكدة تكون وفرت اجرة خياطة الستائر

لو هاتفكر تنفذ تبدأبموديل بسيط وتكون خياطته بسيطة

وانا باذن الله ناوية انفذ ستائر شقتى الجديدة لما تتشطب ان شاء الله واكيد هافرحكو وافرجكو ع الصور

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

السلام عليكم ورحمة الله...

بنرحب بك معنا اختى الفاضلة ام جودى..ونتمنى مش بس نتفرج على الصور...بل نتمنى تعلمينا كمان خطوات تفصيل الستائر بطريقة مبسطة...

بارحب بك مرة اخرى اخت عزيزة بينا

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

• بعد 1 شهر...

الاخت العزيزة نانو

تسلم ايديكعلي الديكورات الروعة

والصور الاروع

والموضوع المفيد للجميع

شكرا مرة اخري لك ولكل من شارك في هذا الموضوع المفيد :blush2: :blush2: :blush2:

لا تجبر الانسان و لا تخـــــــــيره ........ يكفيه ما فيه من عقل بيحيــــــره

اللي النهارده بيطلبه و يشتهــــيه ........ هو اللي بكره ح يشتهي يغيـــــره

معلومات تهم المسافر حديثا

http://www.egyptiantalks.org/invb/?showtopic=76997&st=30

رابط هذا التعليق

• بعد 6 شهور...

بس انا بحب الصوراميك :blush2:

تقدم مصر سيمر بعدة مراحل

أول مرحلة هي القضاء على نظام مبارك

رابط هذا التعليق

• بعد 3 أسابيع...

اتمني من الاخوة المهتمين بالديكورات يقولولنا آخر صيحات في عالم ديكورات بيت الراحة اى وهو الدبليو سي...ولكم جزيل الشكر. :happy:

http://www.youtube.com/watch?v=sqKEPqjuJkw...feature=related

Dumnezeu sa salveaza ROMANIA

لا اله الا الله

محمد رسول الله

http://www.notcanada.com/

كندا حلوة وكويسة...علي اد الباسبور.وشهادة..وشكرا...

رابط هذا التعليق

يا نانو يا جميلة

برافو عليكى دى حاجات جميله اوى

يا رب يبقى عندى شقة كده

خدى دول عشان شطارتك دى وربنا يكرمك ياااااارب :happy: :P

اختك فاطمة

رابط هذا التعليق

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تطورت ظروف الحياة وتعقدت معها فترة المراهقة التى يمر بها أبناؤنا مما زاد الأعباء على أولياء الأمور لمواجهة تحعرض المقال كاملاً
    • 0
      بعد عامين من السكون التام وتعطل الدراسة بسبب الوباء العالمى كوفيد- 19 فوجئ طلاب الصف الرابع الابتدائى بتقريرعرض المقال كاملاً
    • 0
      فى كل مرة وفى كل مقال هنتكلم فيها مع بعض عن لحظة سعادة ممكن تكون اللحظة دى فيها سعادة لكل إللى حواليك وتك عرض المقال كاملاً
    • 8
      تحية طيبة وسلاما. اتحدث معكم اليوم عن موضوع مهم جدااا .. اتحدث عن صحة اطفالنا وهل يحصلون فى مصر على الرعاية والعناية المطلوبة؟ لن اتحدث - الآن- عن تجربة شخصية...لكني سوف انقل لكم نبذة عن ما اريد توضيحه وبعض آراء المختصين. ثم..اتمني حقيقة معرفة آرائكم. شكرا لكم. ---------------------------------------- http://masreiat.com/opinion/2016/03/12/34608 إيمان البلشي تكتب: عزيزى مريض السيلياك إنت غير مسموح لك بالحياه في مصر لو كنت مريض بالسيلياك بلاد الله واسعه بس مصر لأ ولو
    • 46
      - آلو - إزيك يا سكوب - أهلآ يا عيون سكوب .. عاملة ايه - كويسة الحمد لله - انا فاكر ما تخافيش ... مش هما برضه 17 سنة الحد اللي جاي - بالظبط - و ناويين تحتفلوا ازاي - نسيبك يا سيدي طلع في دماغه اننا نعمل شهر عسل تاني و نسافرلنا اسبوعين بلد كده اسمها موريشيوس - ده شيء رائع .. برافو عليكم - المشكلة يا سكوب في الواد .. هو بيقول اننا رحلة زي دي مش معقول ناخده معانا - طبعآ عنده حق .. و بعدين فين المشكلة .. ما ييجي عندي ... هو مش بيت خاله يبقي زي بيته - انا كنت متأكدة انك حتقولها يا حبيبي
  • أضف...