اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest waheed
      0
      ما رائيكم في مدارس ركائز التعليم بالدوادمي ارجو الافادة بخبراتكم 
    • 7
      اثناء رحلة الحج سرقت منى اقامتى ومتعلقاتى الشخصية السؤال ماهى اجراءات استخراجها ؟؟؟؟ وكم الغرامة المتوقعة ؟؟؟ وكيف اتلافى سداد الغرامة ؟؟؟؟ احد اصدقائى قال لى لو عندك معقب كويس ممكن يطلعها لك وتمضى تعهد انك المسئول وتستخرج بدل فاقد بدون فلوس
    • 7
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كل عام وحضراتكم بخير ارجوكم يا جماعة تشاركونى بأرائكم لان فى مستقبل بيضيع انا عايز اعرف لو سمحتم هو انا لو اتخرجت من كلية التجارة وانا سنى 30 او 31 سنة وطبعا لسة متخرج ومشتغلتش قبل كدة ومفيش خبرة بس ممكن يكون معايا كورسات تدريب وكدة هل سنى دة وظروفى انى مفيش خبرة هل لما اقدم فى شركات الحاق العمالة بالخليج هل دول الخليج تقبلنى بظروفى دى وبسنى دة كمحاسب؟ على فكرة انا مش فى تجارة انا فى طب بيطرى بس متأخر فيها اوى بقالى 8 سنين ولسة فى سنة رابعة واحتمال لو كملت فيها
    • 98
      مش عارفة ابدأ كلامى ازاى ومنين بس كل اللى عرفاه انى عاوزة اخرج الشحنة اللى جوايا خليط من المشاعر المتضاربة فرحة ممزوجة بحزن كبير وقلق بالغ انا فرحانة له كتير اوى اوى لكن بمجرد خروج زوجى للشغل دلوقت وغلقه باب الشقة حدث لى شبه انهيار وانفجرت فى بكاء لم يصادفنى منذ وفاة والدى الله يرحمه من 11 سنة لكن وقتها كان زوجى واخواتى ووالدتى معايا بس دلوقتى هو مش معايا لسة مفجآنى دلوقت بميعاد سفره للحج كنت عارفة اليوم تقريبا لكن لما حدد الساعة وباقى ساعات معدودة على سفره ادعيت انى نائمة حتى لايرانى وا
    • 1
      بسم الله الرحمن الرحيم يا اخواني ارجاء الافاده انا شاب مصري اعمل سائق تاكس في القاهره ومن طبيعة العمل عرفت ناس قطرين بيدرسو عندنا هنا في القاهره المهم انا اشتغلت معاهم هنا لمدة 3سنوات بس بعد ما هم خلصو قالو لي انهم هيرسلو لي عشان يجبوني هناك في قطر المهم فعلن وحد منهم طلب مني صورة الجواز وقال لي امامك من اسبو لسبوعين عقبال ما التقشيره تخلص انا عايز اعرف ازاي اخلاص الاوراق هنا وهوه ازاي يبعتلي الفيزه او انا اخدها ازاي الرجاء الرد
  • أضف...