اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

انهم قادمون!!

إبن مصر

Recommended Posts

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      هناك حرب مستعرة تجرى حاليا بالتوازى معالمعارك الطاحنة التى تدور بين الجيشين الروسى والأوكرانى بمختلف الأسلحعرض المقال كاملاً
    • 0
      الشخصية المصرية فى الجمهورية الثانيةعندما قام الرئيس بعمل توسع فى الشريان العالمى الحيوى قناة السويس كباكو عرض المقال كاملاً
    • 3
      مع قرب انتخابات الإعادة لمجلس الشيوخ  فوجئنا بالتيار الإسلامي يتحرك من جديد تحت مسمى حزب النور   بدائرتي الإعادة بين مستقبل وطن وحزب النور على المقعد الفردي   الغريب أن الطريقة هي هي  المتاجرة بالدين  امام المسجد بعد صلاة الجمعة سلفي يقوم بتوزيع دعاية حزب النور  منظر انا صورته بنفسي  ياريت الشعب يخلي باله  ويكسر اسنان الثعبان ويفصي سمه قبل يرجعونا تاني للفوضى والسواد والحقد والكراهية والغل والتعصب والإرهاب  والسنة السودة اللي حكموا فيها  
    • 0
      بسم الله الرحمن الرحيم فعلا دون ان ندري تسرق منا الاحلام وتسرق الاموال ونحن صامتون، بل قد نكون فرحين كمان باللص. عن الاعلام . يا سادة اتحدث..لاادري لما تنبهت وتابعت. برامج التلفاز وما بها من مسابقات، ربما يكون الملل مثلا؟او عقلي المتعب بعنده؟ . مثلا في قناة نجد مسابقة اسئلتها اتفه من التفاهة ذاتها ..مثلا ماول شهر هجري ؟ عاصمة السعودية؟ وهكذا هطل في هطل .جائزتها عشرون الفا من الجنيهات ،وفي كل اسبوع مسابقة وفي نهاية الاعلان يقولون:اتصل اكتر لتكون فرصتك اكتر !!!يعني ممكن تتصل عشر مرات او ع
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله كنت باستفسر منكم انا جايلي تاشيرة على مكتب فى القاهرة هم اللى جايبين لى العقد النهاردة الصبح كلمونى بعد ماخلصت ورقى معاهم باسبوع قالوا جوازاى اترفض فى القنصلية مع انهم مقدمين خطاب استثناء زي ماشفته عندهم هناك وبيقولولى غلب حمارنا ، والراجل قالى فى وسط الكلام فى موظفين مصريين بيخلصوها من جوة القنصلية من تحت الترابيزة بس احنا مش بنحب الطريقة دى وقالوا لى سيبنا يومين نشوف ونرد عليك بصراحة انا مش عارف اتصرف ، لانهم اصلا هياخدو 7 الاف عمولة فمش مستحملة ادفع فلوس اكتر وم
  • أضف...