اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      ملكة السول خالدة أبد الدهر.. واسمها أريثا فرانكلين.. بدأ منذ أيام عرض فيلم يتناول حياتها وبدايات انطلاقها الفنعرض الصفحة
    • 1
      انا مهندس مدني و جالي فرصة عمل بشركة بن لادن السعودية في مكة انا خريج 2011 خبرة سنتين علشان الجيش و عندي كام سؤال كدة بعد اذن حضراتم المساعدة :- ما هي سمعة و مدي استقرار الشركة - ما هو متوسط المرتبات لمهندس مدني خريح 2011 انا مرتبي 6000 اساسي هل هذا جيد ام قليل - ما هي ايام العمل الرسمية و ساعات العمل- - ما هو نظام الشركة في الاوفرتايم و البونص و التامين - ما هو نظام تلقي المرتبات هل هو كاش ام تحويل بنكي و مع اي بنك - ما هو متوسط تكاليف المعيشة في مكة من سكن واكل وشربوانترنت و مواصلات ف
    • 1
      http://www1.youm7.co...916994&SecID=12 --------------------------------------------------------------------------------------------- قال المهندس علاء السقطى، رئيس جمعية مستثمرى بدر، إن إعلان مجموعة يحيى بن لادن استعدادها لتمويل وإقامة مشروع جسر يربط بين مصر والسعودية، يعد خطوة إيجابية تفتح الباب أمام تعزيز الاستثمارات
    • 2
      أنا جالى عقد عمل فى شركة بن لادن فى الدمام (أنا مهندس مدنى ) 1-ممكن حد يقوللى الحاجات الضرورية اللى أخدها معايا وأنا مسافر للسعودية من ملابس وخلافةوالاوراق الضرورية اللى أخدها معايا من مصر 2-والوزن الزيادة على الطائرة نظامة إية 3-وعاوز أعرف ثمن تذكرة الطيران من القاهرة للدمام 4- وعاوز أعرف سمعة شركة بن لادن أية أحسن في ناس بتشتكى من تأخر الرواتب فيها 5- ونظام شركة بن لادن إية فى المرتبات والبونص والزيادات والاوراق الضرورية اللى أخدها معايا من مصر 6- عاوز نموذج لعقد عمل للمهندس المدنى و
    • 4
      السلام عليكم انا عضو جديد بس كنت متابع مواضيع المغتربين في السعوديه من فتره وذلك للألمام بالاوضاع في السعوديه انا مهندس مدني دفعه 2000 عملت انترفيو مع شركه قباء وكيل بن لادن في مصر تقريبا في اواخر شهر يونيو وبعدين اتبعتلي اوفر علي الميل بتاعي من بن لادن في نصف شهر يوليو ورديت بالموافقه وبعدين مسمعتش حاجه منهم بعتلهم ايميل في نصف تسعه قالولي ان الفيزا تحت التجهيز وان المكتب حيتصل بيا قريب وبعدين مفيش حاجه لحد دلوقتي ده كده طبيعي ولا ايه اصرف نظر ومحطش امل عليهم ياريت لو حد عنده معلومه يفدني اعم
  • أضف...