اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      كشفت د.ريهام الشبراوى مقرر مساعد لجنة الأسرة والتماسك المجتمعى عن أبرز ملامح قانون الوصاية على المال والتىعرض الصفحة
    • 0
      قال سامح شكرى وزير الخارجية إنه لا توجد رغبة إثيوبية فى التوصل إلى اتفاق بشأن سد النهضة.وأشار وزير الخارجيةعرض الصفحة
    • 0
      هل أجد بين جموع المصريين من يقدم لى يد العون حتى أستطيع أن أفهم السبب الحقيقى الذى يجعل البعض من شبابنا يقذفعرض المقال كاملاً
    • 0
      تم رفع اسعار الوقود في مصر  …  أكيد عادي  و السلطات المحلية  ربما يخليهم  تدخلوا  و قاموا بتحديد اسعار فئات النقل  برضه عادي و ظهرت مشكلة  عدم وجود الربع جنيه فكة  …  الناس اللي راكبين المايكروباس  ليس معهم فكة لا تستغربوا  …  مشكلة كبيرة  إزاي  مش فاهم   زمان   مان قوى  يمكن سنة  ١٩٥٠ او قبلها بقليل  كانت تذكرة الترماي كان تمنها  ثمانية مليمات. اكرر  ٨ مليم و كان فيه مشكلة هي باقي القرش صاغ او الاثنين مليم او النكلة ما اذكره  انه كان دفع باق القرش صاغ في صورة مشط كبريت
    • 2
      مساء الخير جميعا، مؤخرا شوفت بوست على الفيسبوك ان تصاريح العمل اصبحت الزامية للسفر. فا كنت عايز استخرجه عشان اأمن نفسى،  لكن فى بعض المصادر و مواقع الجرائد قرأت ان يجب ان يكون هناك عقد عمل فا حبيت انى اتأكد من هذه معلومة لأن عقد عملى بالغة الهولندية و انا مضيت عليه اونلاين، و بالتالى هيكون مطبوع.... فا مش ضامن رد فعل الضابط الى هسلمه المستند ده رد فعله اه.
  • أضف...