اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

جوزيه اتجنن ياناس!!!!

kokowawa1979

Recommended Posts

شوفو ياجماعة .. ننزل فوق .. نطلع تحت .. نخش أول شمال .. فى تانى يمين .. ونرجع تانى نلف وندور .. أزمة نادى الزمالك وعدم استطاعته ملاحقة النادى الأهلى تتلخص فى كلمة واحدة

الإدارة

إستمعوا إلى الكابتن فاروق جعفر .. تعرفوا أين مشكلة الزمالك

كيف يدار نادى الزمالك ؟

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

• الردود 112
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أما أخي وحبيبي ديروجبا اللي مارضيش يشترك في الأهلي عشان بيئة

فـــ :ph34r:

كفايه عليك ميت عُقبة ... و

كرباج ورا يا آسطى

أهو دلوقت يا عم ممكن تلبس الكاوكولا والعمه والقفطان وتربط عين وتسيب التانية مفتوحه وتروح تشترك في نادي الأوقاف

ويا أوقاف يا مدرسة

لعب وفن وهندسة

معلش سورى ده الكلام ده مش موجه ليا انا مالى و مال ميت عقبه

و انا راجل ممكن تقول انى من فلول اليسار بس مش ممكن يعنى جمهور بتاع الاهلى يعنى اروح اخد درينك فى النادى معاهم برضه يعنى الاختلاط مش هوه

بعدين اصلا معظم الاهلويه اخرهم فى الكوره عارفين انها مدوره فى عام 1998 او 1999 كنت رايح الجامعه و لسوء بختى كان نادى القرن ابو بطولتين افريقيا اللى حار فى اختياره كبار دكاتره الرياضيات المهم كان بيلاعب نادى القناه فى الاسماعيليه و الاهلى اتغلب 1 صفر المهم فى اخر الماتش كانت هاله ضاغطه فالواد بتاع القناه راح هو و بطيخه لوحده قوم رقص بطيخه فبطيخه قصه الحكم حسب ضربه جزاء

كل ده عادى مفيش مشكله

واحد معدى هو و المدام بتاعته فالست بتقول ازاى الحكم يحسب بنلتى على الاهلى و هو مغلوب

هو ده جمهور الاهلى الحقيقى

الادب ناديه

الاخلاق ناديه

بعدين اوتاكا ده انا حتى خاتم على الحضرى بايدى خمس صوابع

و بكينا.. يوم غنّى الآخرون

و لجأنا للسماء

يوم أزرى بالسماء الآخرون

و لأنّا ضعفاء

و لأنّا غرباء

نحن نبكي و نصلي

يوم يلهو و يغنّي الآخرون

رابط هذا التعليق

لأ يا اوتاكا إلا الغلط

أنا شطبت الكلام اللي إنت كاتبه

إحنا في موضوع زي ما قلنا خفيف

ويندعق الاهلي على الزمالك لو الكلام وصل للغلط في جمهور نادي او في النادي نفسه

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

ومـا مــِن كـاتبٍ إلا سيبلى ....... ويُبقي الدهر مــا كتبت يـداهُ

فلا تكتُب بخطِك غير شيءٍ ....... يسُــرك في القيامةٍ أن تـراهُ

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

لأ يا اوتاكا إلا الغلط

أنا شطبت الكلام اللي إنت كاتبه

إحنا في موضوع زي ما قلنا خفيف

ويندعق الاهلي على الزمالك لو الكلام وصل للغلط في جمهور نادي او في النادي نفسه

سورى يا ريس انا اسف لجميع الناس

و شكرا على الالغاء

بس فى حاجه غريبه انت ابتديت تقول اوتاكا بدل دروجبا :ph34r:

و بكينا.. يوم غنّى الآخرون

و لجأنا للسماء

يوم أزرى بالسماء الآخرون

و لأنّا ضعفاء

و لأنّا غرباء

نحن نبكي و نصلي

يوم يلهو و يغنّي الآخرون

رابط هذا التعليق

مفيش أحسن من الكلمة الحلوة يا أوتاكا ..

تصدق بالله ؟ .. أنا لم أرد أن أضع كلام آخر لفاروق جعفر يتكلم فيه عن آثار عدم وجود مايكفى لدفع أجرة غسيل ملابس اللاعبين .. لأننى وجدت أن فيه إهانة لهم .. ولم أرد أم أضع تسجيلات لشتائم الجماهير سواء للاعبيهم أو للأندية الأخرى لأنها أيضا تحمل إهانات وألفاظ يجب أن نتحاشاها ..

شكرا لك لردك الراقى على س.س

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

عارفين الزمالك كان الكام على العالم : كان الأول واللا نسيتوا :

معلومتك خاطئة تماما لأن الزمالك حصل على أحسن نادي في العالم في شهر لا أذكره بالضبط لحصوله على أكبر عدد من النقاط في ذلك الشهر بين أندية العالم............

إنما عمر ما نادي مصري وصل لحكاية الأول على العالم...........

ألام على هواك وليس عدلا ................ إذا أحببت مثلك أن ألاما

رابط هذا التعليق

يقول الله تعالى : " ياأيها الذين آمنوا لايسخر قوم من قوم عسى أن يكونوا خيراً منهم ولانساءٌ من نساءٍ عسى أن يكن خيراً منهن ولاتلمزوا أنفسكم ولاتنابزوا بالألقاب بئس الإسم الفسوق بعد الإيمان ومن لم يتب فأولئك هم الظالمون "

بدون مبالغة، اللي ناقص عشان نفهم، إن المشير يطلع في بيان على الهوا وفي ايده السلاح ويقول: أيوة يا شعب احنا الطرف التالت، واحنا اللي ورا موقعة الجمل وماسبيرو والعباسية (1) والسفارة الإسرائيلية ومسرح البالون ومحمد محمود ومجلس الوزراء وبورسعيد والعباسية (2)، عايزين حاجة يا شعب؟

shawshank

رابط هذا التعليق

عارفين الزمالك كان الكام على العالم : كان الأول واللا نسيتوا :

معلومتك خاطئة تماما لأن الزمالك حصل على أحسن نادي في العالم في شهر لا أذكره بالضبط لحصوله على أكبر عدد من النقاط في ذلك الشهر بين أندية العالم............

إنما عمر ما نادي مصري وصل لحكاية الأول على العالم...........

شهر فبراير .. فى فترة الراحة بين الدورين فى معظم دوريات العالم

تصنيف الأهلى الأخير كان لعام 2006 وبالمناسبة أبو تريكة كان ترتيبه الثالث بين هدافى العالم .. تحتسب الأهداف فى المباريات الدولية فقط أى البطولات القارية والعالمية والودية الدولية التى تشملها أجندة الفيفا

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

تصدقوا وتآمنوا بالله أنا قاعد دلوقت باتفرج وميت على نفسي من الضحك على ردود بعض الأهلوية اللي عاملين زي فريق الكومبارس اللي بيلحن ويغني على بعضه :ph34r:

عموما لكم الفرصة لمدة ساعة من دلوقت تقولوا على اللي انتم عايزينه وبعد كدة كل واحد يستحمل اللي يجرىى له :P

أخي وحبيبي أوتاكا كما قال أخونا السيد نحن نقوم بالتغليق من أجل الضحك والفرفشة والحمد لله إن أخونا سي السيد حذف كلمات المداخلة اللي كانت كلماتها قد تثير بعض الأهلوية اللي بيتلككوا :D واخونا السيد بصراحة على الرغم من إنه مشرف عام لكن أمانه لله تتقال في حقه رجل ملتزم مع الجميع ولايحجر على أي رأي يتعارض مع أرائه -عكس البعض .

وانت ياعم أوتاكا دمك زي العسل - من غير حاجة والله وخد الأمور مع الأهلوية ببساطة لإنهم في الآخر الغالبية العظمى منهم محترمين .

وكمل ومايهمكش حاجة بس بدون التقليل من الآخرين

تحياتي لك ياأوتاكا ولو إني خدت على خاطري منك لما أنكرت للسيد إنك مش تبع ميت عقبة إوعى تخاف من أي كارت إرهاب أهلاوي - تحياتي لك :D

اسألوا الأيام .......... اسألوا الآلام

من الملام إذا ......... وكلنا لوام

رابط هذا التعليق

بس بصراحة أحلى تعليق اللي بيقول إن الفيفا قال إن الزمالك أحسن نادي في شهر البيات الشتوي :ph34r: هو إيه الفارق بين أحسن نادي في العالم والنادي الأول على العالم مع العلم بأنه ماكانش كسبان 570 ماتش زي الأهلي :P وماكانش وحيد القرن :D

هو انتم الحقد جامد على الناس الشرفا للدرجة دي وبنسمي أحسن نادي بدل مانقول النادي الأول على العالم طيب جهبذ من الجهابذة أخصائيي التباديل والتوافيق :D يقول لنا ليه الفيفا ماقالش ليه إن نادي القرن أحسن نادي في العالم في أي شهر من شهور السنة بعد كل أرقام هيئة التوحيد القياسي اللي صدعونا بيها - ولو حتى أحسن نادي في شم النسيم :D

ياجدعان الفيفا عارف مصر على حقيقتها والدليل الصفر اللي قادنا إليه العص وعدلي حنتيرة :D

تم تعديل بواسطة kokowawa1979

رابط هذا التعليق

فعلا اتحاد الكورة بيحمي جوزيه علشان كده غرمه 20000

وكل يوم ف حبك

تزيد الممنوعات

وكل يوم باحبك

أكتر م اللي فات

----------(الباشا الفاجومي)

ف كل كلمة أقولها

أو حتى ف السكات

نفسي ف العالي اشوفك

ودي أغلى الأمنيات

----------(العبد لله)

رابط هذا التعليق

بس بصراحة أحلى تعليق اللي بيقول إن الفيفا قال إن الزمالك أحسن نادي في شهر البيات الشتوي <_< هو إيه الفارق بين أحسن نادي في العالم والنادي الأول على العالم مع العلم بأنه ماكانش كسبان 570 ماتش زي الأهلي :angry: وماكانش وحيد القرن -_-

هو انتم الحقد جامد على الناس الشرفا للدرجة دي وبنسمي أحسن نادي بدل مانقول النادي الأول على العالم طيب جهبذ من الجهابذة أخصائيي التباديل والتوافيق :D يقول لنا ليه الفيفا ماقالش ليه إن نادي القرن أحسن نادي في العالم في أي شهر من شهور السنة بعد كل أرقام هيئة التوحيد القياسي اللي صدعونا بيها - ولو حتى أحسن نادي في شم النسيم

ياجدعان الفيفا عارف مصر على حقيقتها والدليل الصفر اللي قادنا إليه العص وعدلي حنتيرة :D

كوكو واوا اولا احنا صحاب وحبايب قبل كل شيء...

انا عاوز اتكلم من الأول لكن انا كنت خايف الناس الزمالكاوية هنا يزعلو مني ...لكن بما اننا متفقين من الأول اننا صحاب كلن لكان...انا وانت دكتور هوبا العزيز واوتاكا الحبيب وكل الاخوه الزمالكويه ......

شوفو بقى...انتم عارفين كلكم ان نادي الزمالك كنادي احنا مش مختلفين عليه كنادي كبير.....

كمان انتو بينكم وبين نفسكم عارفين من جواكم ان الأهلي هو اكبر وأعظم نادي في افريقيا والشرق الوسط بانتصارته الدوليه اللي تثبت ان الاهلي بالاداره السليمه والتخطيط قدر يحقق انتصارته دي

...ويثبت ان كلامكم عن الحكام والحظ ومش عارف ايه..هو كلام بس عشان المزح فقط لاغير (الا اذا كان الفيفا والكاف كمان هم تبع الحكومه الاهلاويه.... ودي هي النكته اللي احنا بنضحك عليها :D

يبقى كده احنا عاوزين ندخل في المضمون والحقائق والحلول.........

اولا..... بحكم اني راجل ماوريش حاجة غير النت والمنتديات فانا شاركت كل منتديات الزمالك والأهلي...وأقصد كل يعني الكل.....

وجدت ان معظم المشاركين من اعضاء منتديات الزمالك يتمنون ان يفعل الزمالك مثلما يفعل الأهلي ...وان يصبحو مثلهم اصحاب اداره متميزه لحل مشاكلهم في النادي

هذا وان حدث ..فانه يثبت على ان معظم الزمالكاويه مقتنعين بان الاهلي العظيم والناجح اداريا هو افضل من يتخذ كقدوه للآخرين

فهو يعاقب لاعبيه اذا ما أخطأوا.....ويكافئهم اذا ماأجادو....ويبث روح المحبه بين جماهير الأهلي....ويدير النادي من سكات.....ويضعون اسم الأهلي فوق كل شيء بالنادي...اذا النتيجة هي انتصارات متتاليه

اذا ما اهتزت النتائج فهو يظل مبتسما..قويا....لا ينهار...ولكنه يحزن....لايموت ويخضع لهزيمة لنفس.....ولكنه يبارك انتصارات الآخرين ويجدد ويبحث الحلول بتركيز...لا يصرخ ويشتم..ولكنه يحل مشاكله في هدوء وأدب تام

والأخلاق الكريمه والعاليه هي اساس كل ذلك......فعندما نقول انني من حقي ان اقول اني مابحبش النادي الكذا...او اني بكره فولان...او انكم ولاد كذا وكذا........عندما نقول ذلك بشكل علني عشان افرض رأيي الشخصي الغير محترم على باقي المنتميين لما انتمي...وابث روح الكراهيه بينهم وبين الآخر الذي أكرهه ....فانني بذلك اتبع اسلوب .......... !!! مش كده ولا ايه

ولما انا اللي بتشتم على اني مؤدب.....وبعدين ارد بادب في الاعلام على دول (وانا بتكلم عن جمهور الأهلي مش عن شوبير )........حيث ان طلع جمهور نادي الأهلي بيافطه حب بمساحة ربع استاد القاهرة العملاق......وكتب فيه بالحرف الواحد

(انا بحب القناة...زي مابحب الدلتا..وبحب الصعيد...زي مابحب القاهره.....وبحب الاسكندرية...زيي مابحب زي ما بحب سينا...وبحب مصر.....عشان انا أهلاوي)

هي دي الأخلاق والمباديء اللي خلتني اشجع النادي الأهلي قبل كل شيء.......علمتني ان اكون احترم الذي امامي...وان ابارك لزميلي اذا ما حقق انتصارت اكبر مني.....وان اكون متواضعا...وان اكون مؤمنا....وان ابحث عن اسباب فشلي لاصلحها...وان لاأعلق فشلي على شماعة الآخرين...وان اعمل في صمت..وان احب كل الناس بمختلف انتماءاتهم......وان انتمي لما احب بأدب واحترام.........ذلك هو ما علمني النادي الأهلي....ذلك هو ماجعلني احترمه فيه....واخيرا ذلك هو ماجعلني انجح في عملي.... وعلى استحياء آقولها......

وبارك الله في وطننا الحبيب..... واللهم ثبت الحب بيننا...وانزع الحقد من قلوبنا........ واجمعنا على الخير والحب بما ترضاه يارب العالمين

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

نسر !!! حمد الله على السلامه يا ريس وحشتنا مناكفتك فى الكوره كده برضه سايب سى السيد فى الميدان لوحده حيلاحق على مين و اللا مين بص يا ريس كلامك اللى قلته ده على عينى و على رأسى بس دى أخلاقك إنت و اللى إنت شايف إنها موجوده فى الأهلى بس للأسف ده قلب الأم يا زعيم ده الأهلى لو كان فيه ربع اللى إنت بتقوله كان زمانى بأعيط من حبه من سنين لو عاوز تتكلم جد المشكله الرئيسيه اللى عامله حساسيات كبيره بين الأهلى و جماهيره و باقى المقاومه المصريه الباسله إنكم وصلتم لمرحله إنكم مقتنعين إن مفيش حد بيغلط فى الأهلى لا فنيا و لا إداريا و لا جماهيريا بمعنى أصح بتحاولوا تبينوا للبشر إنكم طبقه فوق الطبقه على رأى فؤاد المهندس و كمان إنكم فريق غير قابل للهزيمه و ده برضه كان سبب فى حالة الشماته اللى نزلت على دماغكم بعد التلاته و حأقول لك إيه على المشاعر اللطيفه اللى انتم سايبينها فى نفوس جماهير الفرق اللى فجأه بتلاقى أى لاعب كويس عنده ملطوش فى لحظه ... نهايته ... يعنى لو أخدنا الكوره عادى ممكن تكسب و تخسر و تخليكم على الأرض شويه حتلاقى كل واحد ملهى فى خيبته التقيله و لا جمهورالزمالك يشتم الأهلى و كمان بورسعيد حتحب الأهلى -_- و الإسماعيلى مش حيغلبكوا قوى <_< و كمان إحتمال كبير إحتمال كبير تشيل صورة أبو تريكه اللى إنت حاططها دى :angry: و حمد الله على السلامه و عاوزك تهدى النفوس زى ما أنا بأعمل ( إوعى تصدق )

تم تعديل بواسطة drhouba

دى لا باظت و لا خربت ..... و لا جابت جاز لا مؤاخذه

دى عيشه ظريفه جدا

و لا فيه دماغ ضربت ..... و لا حد بيشتكى لحظه

ماشيه و الأشيه معدن

http://www.youtube.com/profile_videos?user=drhouba&p=r

http://www.arabtube.tv/users/drhouba68

رابط هذا التعليق

النسر المصري كتب :

(انا بحب القناة...زي مابحب الدلتا..وبحب الصعيد...زي مابحب القاهره.....وبحب الاسكندرية...زيي مابحب زي ما بحب سينا...وبحب مصر.....عشان انا أهلاوي)

ياسلام يانسوووووووور ياحبيبي لما ترسم الكلام بريشة فنان <_<

يافطة إيه بس ياعم النسر اللي بتقول عليها - ماهو برضه جمهور الأهلي اللي أتحفنا باليافطة اللي بتقول الأهلي فوق الجميع ومع مخرج غبي زي محمد نصر الدين خسر الأهلي كتير من غير مايحس على الأقل اللي كانوا بيقفوا على الحياد !!!

مين اللي اختراع سب الحكام بأمهاتهم وشي حا فلان اهو مش جمهور الأهلي واللا حد غيره علشان يرهب أي حكم للأهلي - لكن الحق يقال جمهور الأهلي أصبح في غاية الأدب لأن كل اللي هو عايزه من الحكام بيروح له لحد عنده وفوقه بوسة .

والنبي ياعم النسر سيبك من حكاية إن جمهور الأهلي بيحب مصر - طيب لما انتم أغلبية بنسبة 99,9 % زي مابتقولوا حال مصر مايل ليه لما انتم بتحبوها :angry:

ليه لما انتم بتحبوا مصر نهب رئيس ناديكم فلوس الأهرام ووحياة غلاوتك عندي ياشيخ ماتقوليش ليه الحكومة ماقبضتش عليه - لكن قول لي إنت ليه هو مارفعش قضية على مصطفى بكري وباقي الصحفيين الشرفاء لطلب حبسهم وتعويضه ماديا مش يروح يرفع قضيه على سيده وتاج راسه المر اللي بيحارب الفساد -_-

رابط هذا التعليق

واحد واحد وبالراحة كده ..وان الاختلاف في الآراء لا يفسيدون للودن فتحية :D

اولا دكتور هوبا حبيب قلبي الله يسلمك ياسعادة الباشا ..وانا الصراحة قاصدك في خدمة طبيه على نفسي ....بس الأول اعزمك نتعشى سوا ونتكلم وبعدين نشوف موضوع المستشفى ده بعدين :)

يا زعيم ده الأهلى لو كان فيه ربع اللى إنت بتقوله كان زمانى بأعيط من حبه من سنين لو عاوز تتكلم جد المشكله الرئيسيه اللى عامله حساسيات كبيره بين الأهلى و جماهيره و باقى المقاومه المصريه الباسله إنكم وصلتم لمرحله إنكم مقتنعين إن مفيش حد بيغلط فى الأهلى لا فنيا و لا إداريا و لا جماهيريا بمعنى أصح بتحاولوا تبينوا للبشر إنكم طبقه فوق الطبقه على رأى فؤاد المهندس

يعني لو فرضا احنا مقتنعين بكده....هل ده يجعل المنافس يلهث وراء اي شيء سلبي يلاقيه فينا عشان يقول اهو شوفتوا ازاي..اهو الاهلي طلع بتنجاني.......انا عن نفسي لو صاحب شركه....هقعد اخبي مشاكلي...وابان للناس بشكل محترم.....وانظف والمع في الشركه لحد لما تبقى لامعتون زي البرسيل الأحمر :D .... بمعنى اصح انا من حقي انظف...ولا هو لازم ابهدل الدنيا وااوسخ الحيطان عشان اقول (انا انسان طبيعي زي زيكم -_- ...احيانا ببقى مبهدل..واحيانا ببقى نضيف )

طب مالأفضل ان الزمالك ينظف نفسه هو كمان.....والاسماعيلي وباقي اندية الدوري......بدل ما يحاول يوسخ الأهلي.....ويبقى عندنا كده كذا نادي نظيف.....وربنا يخليلنا برسيل واريال :D

و كمان إنكم فريق غير قابل للهزيمه و ده برضه كان سبب فى حالة الشماته اللى نزلت على دماغكم بعد التلاته و حأقول لك إيه على المشاعر اللطيفه اللى انتم سايبينها فى نفوس جماهير الفرق يعنى لو أخدنا الكوره عادى ممكن تكسب و تخسر و تخليكم على الأرض شويه حتلاقى كل واحد ملهى فى خيبته التقيله و لا جمهورالزمالك يشتم الأهلى و كمان بورسعيد حتحب الأهلى و الإسماعيلى مش حيغلبكوا قوى

وهل الاهلي لما خسر امام الاسماعيلي ماصقفش للعيبه بتاعته وساندوهم..... يعني تقبل الموقف عادي.....وكلنها عارفين اننا كنا مهزوزين قدام لزمالك وانبي وطنطا....وان الهزيمه جاية لا محاله....والحمدلله انها جت على رجل فريق تقيل ...بدل ماتيجي من فريق زي طنطا مثلا

.... بل والأهم من ده كله.....الجمماهير اللي كانت متواجده...رغم اخطاء الحكم والبلاوي اللي حصلت...والاغماءات والصابات والدم اللي كان للركب.... الجماهير ضربت (كالعاده) المثل الرائع في المباديء والأخلاق...ولم ينطق واحد منهم بربع كلمه....والوحيد اللي اشتكى هو جوزيه...واترزعلو فيها عشرين باكو.....وتقبل الامر طبيعي.......بل عايزك تسيبك من ده كله ..الاهلي في فترة البيات الشتوي بتاعته من كام سنه.....بردو كان متبع نفس الاسلوب....بيشتغل من سكات......وعمال شغال بيصلح في فريقة وبس.....

ثم يعني هل هيبقى الاهلي ده كويس بس يوم لما يتغلب ماتش ويفوز ماتش....هل انت تتمناها شخصيا لناديك.....طبعا لا

تقبل الهزيمه عادي زي مااحنا بنتقبلها...لكن تتمنى الهزيمه لاحد اعتقد ل

ا

و كمان إحتمال كبير إحتمال كبير تشيل صورة أبو تريكه اللى إنت حاططها دى

اهو ده اللي مش هيحصل......الراجل ده حبيبي في الله :closedeyes: .......وانت كمان :wub:

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

النسر المصري كتب :

ياسلام يانسوووووووور ياحبيبي لما ترسم الكلام بريشة فنان :D

يافطة إيه بس ياعم النسر اللي بتقول عليها - ماهو برضه جمهور الأهلي اللي أتحفنا باليافطة اللي بتقول الأهلي فوق الجميع ومع مخرج غبي زي محمد نصر الدين خسر الأهلي كتير من غير مايحس على الأقل اللي كانوا بيقفوا على الحياد !!!

مين اللي اختراع سب الحكام بأمهاتهم وشي حا فلان اهو مش جمهور الأهلي واللا حد غيره علشان يرهب أي حكم للأهلي - لكن الحق يقال جمهور الأهلي أصبح في غاية الأدب لأن كل اللي هو عايزه من الحكام بيروح له لحد عنده وفوقه بوسة .

والنبي ياعم النسر سيبك من حكاية إن جمهور الأهلي بيحب مصر - طيب لما انتم أغلبية بنسبة 99,9 % زي مابتقولوا حال مصر مايل ليه لما انتم بتحبوها :D

ليه لما انتم بتحبوا مصر نهب رئيس ناديكم فلوس الأهرام ووحياة غلاوتك عندي ياشيخ ماتقوليش ليه الحكومة ماقبضتش عليه - لكن قول لي إنت ليه هو مارفعش قضية على مصطفى بكري وباقي الصحفيين الشرفاء لطلب حبسهم وتعويضه ماديا مش يروح يرفع قضيه على سيده وتاج راسه المر اللي بيحارب الفساد :D

كوكو حبيبي وصاحبي كفائة.....كالعادة هنفضل صحاب مهما حصل -_-

بس والله انت محتاج مني حنقنتين كمان وهتفوق فجأه ووتعترف بالحقيقة :D :D ..لاني انا متأكد انك عارف الحقائق ومذاكر كويس...<بس بتعمل زي برنامج التجاه المعاكس.......عاكس بدل ماتتعاكس :wub:

نيجي للجد بقى...انت ماعترضتش على اليافطة اللي انا قولت عليها...لكنك نطيت على الموضوع بتاعي ده ورحت مشاور على حاجة تانية ... وبتقول ان يافطة الأهلي فوق الجميع دي كخة وعيب ومايصحش ؤإخي إخي..... :closedeyes: ..بس العجيب انها يافطه تخص الأهلاويه فقط.... والتي قلناها لاننا ننكر الذات مقابل العمل الجماعي ....والعمل الجماعي من اجل الاهلي....وما ان يخل فرد من الجماعة بقوانين العمل الجماعي... حتى ان يعاقب او يتخذ مه الاجراء المناسب....لان كل جهود الجماعه من اجل المؤسسه......انا اعمل في المنظمة العربيه....واحترم قوانين العمل واعمل بجد لكي اجعل المنظمة ابهى وارقى....وليس لكي اكون انا الأبهى والأرقى....ولن اكون كذلك حتى ترى الناس ان مكان عملي هو كذلك........واذا انا طمعان في قرشين ....بردو مش هيشفوهم نني عيني الا لما تكون امنظمه هي اللي فوق اي اعتبار....فبدل ماسرق من الخازنه اتنين تلاتة جنيه (مثل رؤساء نادي الزمالك)......فالافضل اني استثمرهم وألمع في النادي واشتري عدد وابيع واسوق لنفسي في مضمون جماعي ...وبكده يكسب كل فرد في المنظمه وبالحلال مليون اتنين مليون جنيه ..(وده طبعا سياس الأهلي)............يبقى الجماعة اللي في الأهلي من حقهم يقولو ان الأهلي فوق الجميع........

وصدقني يا كوكو مشكلة الزمالك ....انه مش فوق اي حد.......ولما يجي رئيس زمالك ويعمل مع مجلس الإدارة ويقول ان الزمالك فوق الجميع...وقتها هتشوف الزمالك ده لحق الركب العالمي مع الأهلي..... وده حدث من قبل مع الزمالك...وأقرب في عهد مرسي عطالله....اللي كان بيعمل في جماعه...ومن سكات...والإعلام كان بيسانده...والفوز كان على ودنه رايح جاي للزمالك....ورجع الزئرد مرتزى زرزور ...عشان ينزل الزمالك من فوق الجميع....لتحت رجليه هو....وسلملي على محامي الراقصات والعاهرات الي بيعرف الشرف :D

اما بقى موضوع حسن حمدي ...فانت كده زعلتني ياراجل والله.....لان المفروض انك متابع الاخبار.....وده حرام وظلم والله........

اولا: جوز خالتي يعمل بوكالة الأهرام في قسم الإدارة التمويلية.......وينكر الواقعة!!!

اتنين: اقرأ اخر الاخبار... وانت تعرف ان حسن حمدي كسب القضية الخامسة عالتوالي واللي رفعها على الصحفيين اللي اتهموه ظلما ...ونتيجة الحكم تكاد تكون واحدة....والسبب عدم وجود مستندات تثبت ما قالوه...ولا حتى انت يا كوكو عندك مستندات تثبت...ولا في حاجة في الدنيا اسمها كده...وكل ده كلام فشنك... واللي يثبت الاحكام القضائيه اللي اتحكم له فيها

تالتا....: مش عشان انا عارف ان مدير شركتي اللي بحبها حرامي ..قاوم احاول افرقع اي بالونه عشان اغيظ بيها شركة زميلي واقول مارئيس شركتك انت كمان حرامي...(وانا من داخلي اكون متأكد انه شريف)

صبااااحك فل وروقااان ياكوكو ياحته من قلبي :)

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

النسوووووووووووووو العسل كتب :

نيجي للجد بقى...انت ماعترضتش على اليافطة اللي انا قولت عليها...لكنك نطيت على الموضوع بتاعي ده ورحت مشاور على حاجة تانية ... وبتقول ان يافطة الأهلي فوق الجميع دي كخة وعيب ومايصحش ؤإخي إخي..... ..بس العجيب انها يافطه تخص الأهلاويه فقط.... والتي قلناها لاننا ننكر الذات مقابل العمل الجماعي ....والعمل الجماعي من اجل الاهلي....وما ان يخل فرد من الجماعة بقوانين العمل الجماعي

ياعم النسر ياحبيبي كلامك على عيني وراسي بس الكلام ده يكون في الغرف المغلقة مش يافطة طويله وعريضة الغرض منها معروف - حتى في المباريات الودية والدولية لمنتخب مصر لقينا نفس الجمهور حامل اليافطة والمخرج الغبي محمد نصر مركز عليها أكتر من مرة ياترى تسمي ده إيه !!!!

اما بقى موضوع حسن حمدي ...فانت كده زعلتني ياراجل والله.....لان المفروض انك متابع الاخبار.....وده حرام وظلم والله........

اولا: جوز خالتي يعمل بوكالة الأهرام في قسم الإدارة التمويلية.......وينكر الواقعة!!!

اتنين: اقرأ اخر الاخبار... وانت تعرف ان حسن حمدي كسب القضية الخامسة عالتوالي واللي رفعها على الصحفيين اللي اتهموه ظلما ...ونتيجة الحكم تكاد تكون واحدة....والسبب عدم وجود مستندات تثبت ما قالوه...ولا حتى انت يا كوكو عندك مستندات تثبت...ولا في حاجة في الدنيا اسمها كده...وكل ده كلام فشنك... واللي يثبت الاحكام القضائيه اللي اتحكم له فيها

أتاري يانسر ياخويا وانا ماشي جنب مبنى جريدة الأسبوع لقيت المبنى مقفول بالشمع الاحمر ( حتى شمع البرشمة لونه أحمر ;) ) ولقيت إعلان طويل وعريض بيقول إنهم هايبيعوا المبنى بالمزاد العلني علشان يسددوا قيمة التعويض اللي حسن اللول طلبه في عريضة الدعوى :D وقالوا إيه كمان ياخويا يانسر إن مصطفى بكري اتفقع 25 سنه سجن لكن حسن اللول استأنف الحكم لإنه طالب إعدام لمصطفى بكري علشان عاب في الذات الأهلوية :D

عم النسر ياحبيبي الغالي وحياتي عندك تبطل بقى قراية متشور أو معلقة الأهلي :D شوية لإنها سبب الكوارث اللي بيعاني منها جمهور الأهلي :D

رابط هذا التعليق

• بعد 3 أسابيع...

قلنا اتجنن ماحدش صدق

دراعات تاني وخلع قميص وناس .................تهتف له بعد طرده !!!!!

فاضل حاجة واحدة للمتخلف جوزيه يعملها عارفين هي إيه !!!!

معاك حق يافيفا وربنا :wub:

تم تعديل بواسطة kokowawa1979

رابط هذا التعليق

قطعا لا يمكن لعاقل ما قام به جوزيه مهما كانت المبررات رغم اعتراضي على التحكيم في مصر عامة ليس في هذه المباراة فقط ولكن مازال ما قام به جوزيه غير منطقي وغير مبرر

القسوة أن ألقاك غريبا ... في وطن ناء عن وطنك

والأقسى غربة أنفاس ... بين الخلان وفي أهلك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      تم الإعلان بشكل رسمى عن قرعة كأس العالم للأندية والتى سوف تنطلق فى شهر ديسمبر المقبل وأسفرت عن وقوع المارد العرض المقال كاملاً
    • 13
      معظمنا جرب خدمة الترجمة من جوجل ويمكن كل الي جربها يتفق معايا ان الترجمة غالبا مبتكونش على مستوى احترافي ده ان كان النص الناتج مفهوم من الاساس .. من كام شهر كنت مضطره اعتمد على جوجل في ترجمة بعض النصوص الي بحتاجها في دراستي .. كنت بعدل في الترجمة الناتجة كتير وبعتمد على حصيلتي اللغوية باكثر مابعتمد على النص "الجوجلي " الي بلجأ له دائما كحل اخير مع المصطلحات الصعبه الي كتير برضه كان زيه زيي مبيكونش عارفها .. الجديد بقى اني استخدمت الجوجل من يومين .. ايه ده .. ايه الي حصل .. فاضافة للمزايا ا
    • 7
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الاخوة الافاضل اتمنى من اخوانى فى حزب الحرية والعدالة ومنتمين لجماعة الاخوان المسلميين او بيحبوها يرحمونا بقى من عصام العريان الراجل ده هيخرب التنظيم وهيبوظ فكرة انكم تدافعون عن الشريعة فلم ارى له تصريحا او موقفا ينتصر فيها لشريعة رب العالمين --- واخرها موقفه امس فى مجلس الشورى على فكرة ممدوح اسماعيل مناهض لمواقف حزب النور على طول الخط ولكن لم يمنعه هذا فى قول الحق بجد موقف مشرف لحزب النور بعد سقطته فى التواصل مع جبهة الانقاذ تحياتى
    • 0
      نص الحوار الذى أثار جدلاً ضد مانويل جوزيه مدرب الأهلى المصرى جوزيه يعبر عن غضبه نشرت صحيفة "الفرسان" الرياضية حواراً مطولاً للمدير الفني للنادي الأهلي البرتغالي مانويل جوزيه أبان فيه عن الكثير من الأمور التي تهم جماهير النادي الأحمر. وقبل الخوض في تفاصيل الحوار لابد من الإشارة إلي أن الصحيفة قالت "إن الحوار كان قد أجري مع المدير الفني عقب مباراة الإسماعيلي والتي انتهت بفوز الأهلي رغم أحداث الشغب التي حدثت أثناء وبعد
  • أضف...