اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

والإسماعلوية كسروا غرور الأهلوية

أبو حميد

Recommended Posts

داروين كتب :

أول مبدأ أنه نادي أنشيء لمكافحة الأحتلال ولم يكن يوما مختلطا

نادي لا تسمع فيه صوت مخبول يدعي أن جميع أداريي النادي وأعضاؤه من اللصوص واللهيبه

نادي لا يسمح بأخلاقيات الشوارع بين اللاعبين والمدربين والأعضاء

نادي لا يسمح للاعبيه أن يظهروا كل يوم ليسبوا النادي وأدارته على الفضاءيات

نادي ليس به مرتضى منصور

ياسلام ياداروبن ياخويا كلامك ده كله عسل من أوله لآخره - بس ناخده ونفنده بقى مبدأ مبدأ - أحسن انت عارف يادروين ياخويا المبادئ دي ها نقررها على الثانوية العامة ومش عاوزين الأولاد والبنات يدخلوا الجامعة وهم مش دارسين مبادئ الأهلي اللي هاتحط مصر على الألفية الخامسة إن شاء الله وتكون هي سيدة العالم ;)

ياعم داروين إحتلال إيه وبتاع إيه اللي انتم بتقولوا عليه !! هو لامؤاخذة انت سمعت إن شرارة الثوره طلعت من النادي الأهلي !!!! واللا سمعت جمهور الأهلي في المدرجات بيهتف ويقول يسقط الاستعمار بدلا من أن يقول .... امك ياحكم !!!!

طيب لما انتم وطنيين قوي كده ليه مابنسمعش إن النادي الأهلي هو حامل شعلة الكفاح ضد احتلال الشعب المصري من جانب أبي العلاء المعري وزبانيته !!!

أما حتة إن الزمالك كان اسمه المختلط فده لإنه كان نادي الصفوة يوم أن كانت مصر محتلة ( تم تحريرها عن طريق النادي الأهلي بعد ذلك :D ) والصفوة كانت تشمل المصريين والانجليز على حد سواء - حتى فاز الزمالك على الأهلي في نهائي الكاس 6 / صفر - وكان الملك فاروق يحضر المباراه وأصر بعدها أن يتغير اسم المختلط إلى نادي فاروق .

المبدأ الثاني : نادي لاتسمع فيه مخبول - إيه ياعم داروين - أنا عاوزك تصحصح -أمال اللي شوشو قاله على المرحوم الرمز ده تقول عليه إيه - وليه الرمز أصدر فرمان قبل مايموت علشان شوشو دريم مايدخلش النادي أبدا في حياته وفعلا تم تنفيذ المنشور بحذافيره

المشكلة ياأخ داروين إن احنا في الزمالك عندنا ديوقراطية حقيقية نقول للحرامي انت حرامي في وشه حتى لو كان من أبناء النادي إنما الفساد هو اللي بتلاقي 1000 واحد يداري عليه !!

ياترى عارف الرمز مسك النادي الأهلي إزاي !!! دي بقى واحد أهلاوي يكون مذاكر تاريخ النادي يقول لك عليها يانادي المثل والمبادئ !!!

المبدأ الثالث : نادي لايسمح بأخلاق الشوارع و..........

شوارع إيه بس ياعم داروين ياترى ياعم داروين قريت قصة البنت بتاعة ألعاب القوى في النادي الأهلي والتي لم ينكرها أي أهلاوي البنت اللي مدرب ألعاب القوى بالنادي أخدها عنده البيت لتدريبها على بعض الجمل التكتيكية على لعبة القفز على الزانه ٌصدي القفز بالزانه - وامها راحت النادي وعملت فضيحة أي والله - واتلم الدور بسرعة بفضل الصحافة المحايدة :D

ياترى ياأخ داروين عارف ميمي الشربيني إتشال ليه من قطاع الناشئين في الأهلي - لإن الفضيحة كانت بجلاجل - لإنه كان بيدرب الناشئين الصبح - وأمهات الناشئين بالليل !!!!!

ياترى ياأخ داروين عارف إن كان فيه لعيب في الأهلي اسمه محمد عباس- كان مهاجم قوي وجيد - ياترى عارف محمد عباس فين دلوقت !!! مع التوربيني ياأخ داروين لإنه واخد تأبيدة في قضية تجارة هيوين ومخدرات !!!

المبدأ الرابع : نادي لايسمح للاعبيه أن يسبوا النادي وإدارته على الفضائيات

أمال اللي كان بيعمله ابراهيم حسن وحسام حسن قبل ماينتقلوا للزمالك كان إيه - واللي عملوا شوشو بعد ماقرروا يضربوه بالنار زي خيل الحكومة كان إيه !!!

وبعدين متى شاهدت أي لاعب من لاعبي الزمالك يسب الإدارة - كل اللي بيحصل إن حاقد زي شوشو انتهازي مجرد يشوف لاعب مكسح مابيلعبش ويجيبه على تليم ويحاول يستدرجه لكي يغلط في النادي والإدارة لكن عمرها ماحصلت ولاعب سب الإدارة!!!

المبدأ الأخير : نادي مفيهوش مرتضى منصور --

معاك حق أنا عمري ماسمعت إن مرتضى منصور حرامي :D

والحمد لله الراجل قطع كارنيه العضوية بتاع النادي الأهلي :D أمام كل المحطات الفضائية وحطه تحت رجليه - يعني بيقول مايشرفنيش أكون عضو فيه :huh:

هو انت فاهم ياعم داروين إن واحد بيحارب الفساد هايسيبوه في حاله - جرب انت بس بنفسك تحارب الفساد وشوف إيه اللي هايجرالك :D

اللي بعده :D

اسألوا الأيام .......... اسألوا الآلام

من الملام إذا ......... وكلنا لوام

رابط هذا التعليق

• الردود 103
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

أعتذر عن دخولي لمناقشة مشجعي الدرجة الثالثة ومرتادي الزمالك تي في

وإعتذاري ليس نتيجة لعدم إستطاعتي عن الرد ولكن لعدم أعتيادي على مثل هذه النوعية من الحوارات لو قمت بالرد بنفس الأسلوب فلن أحترم نفسي بعد ذلك

القسوة أن ألقاك غريبا ... في وطن ناء عن وطنك

والأقسى غربة أنفاس ... بين الخلان وفي أهلك

رابط هذا التعليق

داروين كتب :

أعتذر عن دخولي لمناقشة مشجعي الدرجة الثالثة ومرتادي الزمالك تي في

وإعتذاري ليس نتيجة لعدم إستطاعتي عن الرد ولكن لعدم أعتيادي على مثل هذه النوعية من الحوارات لو قمت بالرد بنفس الأسلوب فلن أحترم نفسي بعد ذلك

أولا شكرا ياعم داروين

ثانيا صدقني أخي الفاضل داروين أنا مش عارف إنت بتتكلم عن إيه بالضبط - لكن صدقني وبكل صراحة كل الكلام اللي أنا ذكرته ده حقيقي وليس فيه أي ابتلاء على نادي المبادئ ويمكن الإخوة الأفاضل مثل أخي سي السيد يعلم هذا الكلام علم اليقين ودي حقائق فعلا ياأخ داروين مش تهجيص !!!

وسؤال أخير إذا كنت كما تقول أنك تعتذر عن دخول لمناقشة مشجعى الدرجة الثالثة فلما انت عارف كدة من الأول ليه شاركت من الأول !!

ولك خالص تحياتي وتقديري

إيه رايك بقى في الروح الرياضية بتاعتي ياسي السيد - بس أنا عملت كدة علشان أنا وعدتك بالالتزام بالروح الرياضية - وأرجو من الأخ داروين ألا يعتقد بأنه بردي هذا أنني أفحمت - لكن وعد الحر دين عليه .

ده آخر تعليق لي مع الأخ داروين لأنني بالفعل لاأريده أن بفقد احترامه لنفسه وكذلك أنا !!!!!!!

اسألوا الأيام .......... اسألوا الآلام

من الملام إذا ......... وكلنا لوام

رابط هذا التعليق

السادة الأعضاء ...

أغلقت المناقشات فى الموضوع لاستنفاده الغرض منه وهو مناقشة فوز الإسماعيلى على الأهلى 3/0 .. ولأنه تحول إلى موضوع آخر .. بدأت تظهر فيه ألفاظ انحدرت بمستوى الحوار الى الحد الذى يخالف قواعد المشاركات وبالتحديد البنود الأربعة الآتية :

1- يجب مراعاة الإحترام المتبادل بين الأطراف المتحاورة، و عدم ذكر اللألفاظ البذيئة

2- يمنع الإستهزاء بالمشاركين أوإثارة الأحقاد بينهم

3- يمنع منعاً باتاً تبادل أو إطلاق الالفاظ السوقية التي تشعر بالانتقاص

6- يمنع تغيير مجرى الحوار في المواضيع أو محاولة تشتيت الأفكار التي يناقشها كاتب الموضوع أو تحويل المواضيع الى مهاترات شخصية

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 7
      --- On Tue, 1/27/09, Jamal Elshareif <jelshareif@...> wrote: From: Jamal Elshareif <jelshareif@...> Subject: [Al-3eraq] علقه ساخنه To: arab_nationalist@yahoogroups.com Date: Tuesday, January 27, 2009, 6:16 PM دخل الطالب المصري سامح جورج فوزي الى غزة ستريب في اناهايم بلوس انجلوس ... فأكل علقة ساخنة January 26 2009 00:30 عرب تايمز - خاص لم يكن يعلم الطالب المصري سامح جورج فوزي ان المنطقة التي يتجول فيها في ضاحية اورانج كاونتي في لوس انجلوس وخاصة شارع بروكهرست وتفرعاته في ضاحية
    • 4
      حادثه حدثت منذ عدة اشهر فى الاسكندريه حيث قتل ضابط شرطه شاب اثناء مطاردته له وطبعا كاعاده الشاب طلع بتاع مخدرات وخلافه بس بفضل الله الناس قاموا بالواجب قسم الشرطه هوا قسم شرطة المنتزه من اسوء اقسام الشرطه على مستوى الجمهوريه رابط التحميل http://up.9q9q.net/up/index.php?f=mOKY0xeeB
    • Guest Mohd Gramoun
      14
      لم تكن ليلة عادية في ملعب الكلية الحربية... و بغض النظر عن التصرفات التافهة للغير خلوق هيمة أبو جوليا.. لم أكن أتوقع أن تبدأ الهتافات التشجيعية بسب كل من إسلام الشاطر و هيمة بالتبادل بين جماهير الزمالك و الأهلي. لكنها بدأت قبل أن تبدأ المباراة و مع دخول اللاعبين للإحماء في الملعب في مشهد مقزز لكنها هدأت مع بدء المباراة تحول الجمهور الغير واعي لماهدة المباراة.. مرة أخري بدأ السباب الجماعي المتبادل بين الجماهير ولكنه أستمر دقائق لينتهي و مع بدء الشوط الثاني تحول عدد كبير من جماهير الأهلي للإنشا
    • 4
      * BBC sport Wednesday, 27 October, 2004 Indomitable Zamalek الزمالك الذى لا يقهر Undefeated in 51 league games in nearly two years, Zamalek have set an enviable record in Egyptian football history. Since a 2-1 defeat to Haras El Hodood on 8 November 2002, the league champions have created an aura of invincibility that its opponents have been unable to penetrate. Zamalek have won 39 games and drawn 12, scoring 110 goals and conceding only 33. "This is the golden era of our
    • 7
      بجد انا كنت بتجنب اني اتككلم في الكورة لاني بجي هنا اتمتع و ابعد عن الكورة بس يجب بقى الرد على الأهلوية انا هنقل هنا بس بعض صفقات الأهلي في السنوات الأخير و خسائر الأهلي بالملايين و لا حياة لما تنادي و الصحافة ساكته على فكرة كل اللي مكتوب دة من برنامج وليد الفيل اللي كان مرشح نفسه في انتخابات هالة يعني مش افترى من عندنا 1.عبد الله الديب ثمن الشراء 250 الف جنيه لعب لمد موسم واحد و حصل على 75 الف جنيه قيمة عقد سنوي و 18 الف جنيه راتب سنوي اجمال التكلفة في الصفقة 343 الف جنيه و تم بيع ب 100 الف
  • أضف...