اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

فساتين للسهرة.....

Folana

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله ...

احياءا لموضوع الركن الوردى للحبيبة مصرية الهوى واللى انا مش شايفة لها أثر ..زى ماانا مش لاقية الموضوع ...

احب اعرض للسيدات والانسات شوية موديلات لفساتين السهرات.........

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

ال style بتاعك حلو اوي

و الفستين حلوا

ميرسى يا كيوتى .....اهو باحاول اخفف من حدة المواضيع شوية .....ربنا يكرمك

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله ....

الاخ الفاضل عمر......طب مش كنت تشجعنى فى موضوع الحجاب !!...كنت حانبسط جدا وادعى لك ...وكان حيسيب فى نفسيتى أثر اجمل بكتير ... :huh:

والله يااخ عمر الموضوع مش بيتقاس ب..من ده لده ...انا كنت شايفة الموديلات فقط بعيدا عن العارضات ولو سألت اى سيدة حتقولك ايوه ممكن ناخد الموديل ده ونعمله بأكمام ...او ناخد القصة دى بس ونطول احنا بقى ....شغل ستات يعنى زى ماانت عارف ....

الموضوع بسيط جدا ...ومش دعوة للعرى ولا فسوق لا سمح الله لانها فساتين سهرة وزى ماوضحت لسيادتك فوق الستات بتفكر ازاى ...وبعدين فيه بنات لسه صغيرة وفيه بنات حتتخطب وحاجات زى كده يعنى .......وبالمناسبة انا عندى بنتين محجبات من وهم فى ابتدائى لكن لو فيه سهرة عندهم حاختار من موديلات عادية واضيف عليها بقى بما يناسب الزى بتاعهم....

حبيت بس اقولك انى نوايايا سليمة وحميدة.......باشكر اهتمامك وانت برضه ماردتش على سؤالى فى موضوع كيوت ؟...

رابط هذا التعليق

• بعد 4 أسابيع...

طب ليه دكه بس يا أخت نوني!!!

طب لما مراتي تشوف مثلا فستان من الفتاين الجميلة ده و تقولي عايزه زي ده و طبعا أقل فستان من دول و لو كان مضروب مش أصلي و سنييه هيكون ب 5 6 7 8 9 10000جنيه أقوم أنا أدعي على مين بقا؟؟

أن أكون رأس قط خير من أن أكون ذيل أسد

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تعبر الفنون والحرف اليدويةعن تاريخ وحضارة كل شعب وبقدر ما تبهرنا الفنون والحرف اليدوية تسحرنا حالة العشق بيعرض الصفحة
    • 0
      مع انتصاف الدورة الخامسة لمهرجان الجونة السينمائى لا تزال الفنانة نجلاء بدر تتصدر الترند بفستانها المثير للعرض الصفحة
    • 0
      تقدم ESPOSA مجموعات العرائس الأولى للعرائس الراقية والمتطورة في جميع أنحاء العالم. تحقق من ملابس من المصممين فستان الزفاف المهنية. فساتين عرائس في دبي
    • 14
      ديه مجموعه فساتين سورايه للمحجبات ....فيها مجموعه افكار ظريفه ان شاء الله هاتعجبكم بس ياريت ما حدش يسألني فين وش الموديل ....لاني مااعرفش <_<
    • 21
      موقع جود نيوز الجديد/أخبار المشاهير/300 ألف جنيه تكاليف فساتين نرمين الفقي في " ألف ليلة وليلة" 300 ألف جنيه تكاليف فساتين نرمين الفقي في " ألف ليلة وليلة" لأنها الملكة جليلة ملكة مملكة النساء التي لا يدخلها رجل ومن يدخلها يقتل، لم يستطع المخرج عادل مكين مخرج حلقات " ألف ليلة وليلة " الجديدة أن يرفض لها طلبا حتى لو كان فساتين بتكلفة قدرها 300 ألف جنيه. النجمة نرمين الفقي تعود في رمضان هذا العام بحلقات تاريخية جديدة هي " ألف ليلة وليلة" مع النجم فاروق الفيشاوي والتي تعود بشكل جديد فهي لا تد
  • أضف...