اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      جالى عقد عمل بالسعوديه عامل وانا موظف حكومه ومحتاج اغير المهنه لعامل للسفر وجهه العمل رافضه هل يوجد جواب رسمى باحقيه تغير المهنه وموافقه جهه العمل   
    • 0
      انا حديث تخرج تجارة انجليزى قدمت على شغل فى شركه اسمها الاصدقاء فقالى راتب ٢٥٠٠ والفيزا مسمي اخصائي تسويق هل الشركه مضمونه وهل الراتب كويس انا معنديش اى خلفيه عن السفر للمملكه واول مرة اسافر ياريت تعتبرونى اخوكم الصغير وتنصحونى 
    • 0
      أصدرت شركة Tripadvisor مؤخرًا قائمة “Best of the Best” السنوية للمسافرين المتلهفين للسفر من أجل عطلة الربيع. إليك بعض النصائح إذا كنت تخطط للسفر أثناء الوباء View the full article
    • Guest Amr E
      3
      السلام عليكم  كل عام وانتم بخير  لو سمحت انا عندي استفسار بخصوص الكشف الطبي عشان مسافر باذن الله السعودية  انا من سنتين عملت عملية استكشاف لفك التصاق بالامعاء والدكتور شال الزايدة بالمرة الجرح عمودي في اسفل البطن وطوله ٧ سم من السرة للاسفل.. هو مش واضح اووي غير لو حد دقق فيه  بعد الوصف ده هل العملية دي ممكن تمنع من السفر واني اكون غير لائق... الرحاء حد يجاوبني لاني خايف جدا    شكرا لسعة صدركم 
    • 57
      انا وجدت ان في ناس كتير لايصه في موضوع اجراءات تاشيره العمل بتاعه السعوديه عشان كده هاعمل الملف ده خطوه خطوه (بالحونين يعني ) وكل يوم هاكتب اللي اقدر عليه وياريت تدعولي ان تاشيرتي انا كمان تخلص عشان عندي شويه مشاكل: 1-بعد ما الكفيل يكلمك في التليفون انك اتقبلت ونجحت في المقابله يروح هو باعت جواب الوكاله علي مكتب السفريات الي بيتعامل معاه في مصر + العقد 0(القنصليه لا تتعامل مع افراد انما مع مكاتب التسفير المعتمده لديها فقط) 2-تروح المكتب وتمضي العقد وتاخده معاك عشان تروح التامينات تغير البطاقه
  • أضف...