اذهب إلى المحتوى
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

[مجلة صباح الخير]غيرة رجالى.. ولا «افترا» حريمى؟!

Recommended Posts

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لايوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • محاورات مشابهه

• عايزة اسم لمحل حريمى على ذوقكم

انا و صديقة ليا ان شاء الله ناوين نفتح محل حريمى خاص بالايشاربات و الاكسسورات و الميك اب والانجرى و كدة ومحترين فى الاسم طبعا كلنا عارفين ان الاسم فعلا بيشد العين و بيرن فى الاذن و من كتر تكرارة على اللسان بيعمل دعاية لوحدة محتارة بين اسم اجنبى اسم عربى اسم ملوش لزمة زى اللى بنسمع عنة زى هى و زرقها او ضجة او البغل اسم البغل دة اللى مستغربة جدا يكون اسم محل اكل و بالرغم من دة انتشر بسرعة البرق و بنروح نشترى منة و احنا فرحانين و تقول اكلنا من عند البغل والله احترت و احتار دليلى ق

في موضوعات خفيفة

• الى أصحاب الذوق الرفيع .. برفان رجالى نضيف

عايز استشارة مستعجلة من أصحاب الذوق الرفيع .. عن نوع برفان نضيف وما حدش يقولى ركب .. علاشان انا بقرف من نفسى جداً لما بعمل الحركات القرعة دى D : عايزه أصلى ومش عايز اسبيريه لأ برفان طبعاً لأنه برفان يعنى مش هينفع يتوصف .. بس هحاول أوصف على خفيف بس انا زوقى اللى بحبه فى البرفان .. - انه يكون وسط فى رحته .. لاهو رحته تقيله تخنق .. ولا خفيفه ترمى على حريمى .. D: - يثبت لمدة طويلة - أن أمكن أزازته شيك .. - الأوبشن ده مش عايز حد يتريق عليه .. سعرة يكون فى المتوسط 100 جنيه يزيد 30 يقل 30 جنيه

في موضوعات شخصية

• ايه احسن مكان اشترى منه ملابس حريمى

انا فى الرياض ونازل اتجوز عقابل عندكم وعاوز اروح مكان كويس اشترى منه ملابس حريمى وايه افضل مكان للملابس الرجالى بردو مع العلم انى شخصية مرموقة فى المجتمع ( حاصل على بكالوريووووووس قد الدنيا ) وقررت اخش على الماجستير علشان خاطر العروسة ومصر ها قولتولى اروح فين ؟؟؟

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• ساعة يد رجالى بمليون جنيه .. كم ثمن أغلى ساعة رأيتها؟

هذه الساعة غير مرصعة بالمجوهرات صحيح الساعة ذهبية و ثمنها تقريبا مليون جنيه أو لو أردت الدقة 896,308 Egyptian Pound فقط بدون ضرائب لأن سعرها المعلن 132130 يورو بما فيه 19.6 ضرائب و يوجد لها وكيل فى مصر هو : Felopateer Palace El-Nozha El-Gedida 54 Dr. Ahmed Zaki St. Cairo Egypt t: +202 2999 666 f: +202 2999 444 أوردت العنوان ربما يود أحد الأعضاء شراء هذه الساعة. ما سبق كان إستهلالالا لابد منه الموضوع فى باب مواضيع خفيفة و أضع لكم رابط هذه الساعة يسألنى أحدكم ما هى المناسبة ؟

في موضوعات خفيفة

• فلسفة حريمى !

س + ج ( وجهة نظر النصف الاخر ) س - لماذا خُلقت المرأة بكل هذا الجمال؟ جـ - لكي يحبها الرجل س - ولماذا خُلقت بكل هذا الغباء؟ جـ - لكي تحبه س - كيف يمارس الرجل الرياضة على شاطيء البحر؟ جـ - يشفط كرشه كلما مرت أمامه فتاة جميلـة س - كيف يعتبر الرجل نفسه متعاونا في الأعمال المنزلية؟ جـ - بأن يرفع رجليه من على الأرض لتكنس الزوجة تحتهما ********* س - كيف يفهم الزوج تقسيم المهام مناصفة في أعمال المنزل؟ جـ - الزوجة تطبخ وهو يأكل الزوجة تكوي الملابس وهو يكرمشها هي تنظف البيت وهو يوسّخ

في موضوعات خفيفة

• أضف...