اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 10
      السلام عليكم يا شباب انا عضو جديد وكنت محتاج نصايحكم انا مسافر ابوظبي كمان شهر والعقد بتاعي ب 14 الف درهم شامل كل حاجه كنت عاوز اعرف ايه المصاريف اخبارها ايه وخصوصا طبعا المشكله الازليه بتاعه الايجارات مع مراعاه اني مش متجوز وشكرا جدا علي مجهودكم
    • 4
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. أنا حاليا بمصر ومن سنتين تقريبا كنت في دبي وأخذت للأسف لظروف عائلية قراري الخاطئ إني أنزل و استقر في مصر والحمد لله علي كل حال حاليا وضعي صعب جدا لاني حاولت أكتر من مره اني أعدل وضعي باني أعمل أي مشروع وكنت كل مره بقع علي جدور رقبتي وأقوم وأقول الحمد لله وأحاول تاني لكن خلاص للأسف مبقيتش قادر ووصل بيا الأمر إني أمضي شيكات علي نفسي وحاوطتني الديون من كل حته والحمد لله علي كل حال... أنا بس أكون مدين بالفضل والشكر لأي حد يساعدني حتي لو بمعلومه أو نص
    • 0
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. أنا حاليا بمصر ومن سنتين تقريبا كنت في دبي وأخذت للأسف لظروف عائلية قراري الخاطئ إني أنزل و استقر في مصر والحمد لله علي كل حال حاليا وضعي صعب جدا لاني حاولت أكتر من مره اني أعدل وضعي باني أعمل أي مشروع وكنت كل مره بقع علي جدور رقبتي وأقوم وأقول الحمد لله وأحاول تاني لكن خلاص للأسف مبقيتش قادر ووصل بيا الأمر إني أمضي شيكات علي نفسي وحاوطتني الديون من كل حته والحمد لله علي كل حال... أنا بس أكون مدين بالفضل والشكر لأي حد يساعدني حتي لو بمعلومه أو نصيحه با
    • 6
      مع اني عايش حاليا في أونتاريو بس أنا سايبها قريبا الامتحانات هي نفسها بس المشكله في الانترنشب للي ما يعرفش صيادله هنا في قوانين جديده طلعت و أول المتأثرين هم الناس اللي عايزين يتدربو اللهم قد بلغت اللهم فاشهد
    • 5
      اسف من الناس اللي بتتضايق من شكل المشايخ بس معلش ممكن تغمض عينيك وتسمع فقط ده هي كلها 5دقائق http://www.youtube.com/watch?v=Gg1c8Oq2aOM
  • أضف...