اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

سفر للسعوديه

Recommended Posts

انا حديث تخرج تجارة انجليزى قدمت على شغل فى شركه اسمها الاصدقاء فقالى راتب ٢٥٠٠ والفيزا مسمي اخصائي تسويق هل الشركه مضمونه وهل الراتب كويس انا معنديش اى خلفيه عن السفر للمملكه واول مرة اسافر ياريت تعتبرونى اخوكم الصغير وتنصحونى 

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      حد يفدني انا عامل عملية فتق سره وعندي كشف طبي للسفر للسعوديه وخايف من بطني اعمل اَي 
    • 57
      انا وجدت ان في ناس كتير لايصه في موضوع اجراءات تاشيره العمل بتاعه السعوديه عشان كده هاعمل الملف ده خطوه خطوه (بالحونين يعني ) وكل يوم هاكتب اللي اقدر عليه وياريت تدعولي ان تاشيرتي انا كمان تخلص عشان عندي شويه مشاكل: 1-بعد ما الكفيل يكلمك في التليفون انك اتقبلت ونجحت في المقابله يروح هو باعت جواب الوكاله علي مكتب السفريات الي بيتعامل معاه في مصر + العقد 0(القنصليه لا تتعامل مع افراد انما مع مكاتب التسفير المعتمده لديها فقط) 2-تروح المكتب وتمضي العقد وتاخده معاك عشان تروح التامينات تغير البطاقه
    • Guest Jana
      0
      انا بقالي 90 يوم في السعوديه الي التاشيره طالعه بيها لسه مطلعتش الاقامه بتاعتي وجايه استقدام وعاوزه انزل لوالدتي ضروري  ايه المطلوب مني في القوانين الجديده للسعوديه ورسوم المرافقين  هتدفع ازاي  
    • Guest نوران
      0
      كيفية التسجيل في السفاره لدخول امتحانات الصف الاول الابتدائى لسه واصلين يوم 20/3  معايا شهادة قيد ومختومة ختم نسر وموثقه من الخارجيه وبيان درجات الترم الاول وختم الدخول في الباسبور لإثبات عدم تواجدنا في السعوديه لمدة سنه تقريبا   كيفية التقدم والحصول على رقم الجلوس علما بان الامتحان يوم 7/4 اذا تواجد رقم تليفون لسرعة التصرف مشكورين حسن الاهتمام
    • 6
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا جماعه انا جالى عرض من شركه سعوديه اسمها بن دايل عن طريق مكتب سفريات اسمه توظيف. رحت عملت مقابله وكل حاجه ماشيه تمام تانى يوم مكتب السفريات كلمنى عشان نبدأ فى الاجراءات وتجهيز الاوراق. و محدش من الشركه نفسها كلمنى ولا خاطبنى.. اجمالى المبلغ اللى المكتب طلبه 13000 جنيه. طبعا بدأ فى شرح الخطوات انى هروح لهم المكتب هو اللى هيجيب ورقة النت بتاعه انجاز مع انى اعرف اجيبها بس هو مصر انها تكون من خلاله. ثم هيطلع معايا مندوب للكشف وخلافه ودى عاوز
  • أضف...