اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      لما الشتا يدق البيبان.. بنتخن ومبنعرفش ندخل فى هدومنا ولا بقنا بيتوقف عن المضغ والبلع فصل الشتا من جوانبهعرض المقال كاملاً
    • 0
      عرض الصفحة
    • 14
      ياجماعة بجد انا زهقت من السيارات بجد اعمل ايه عايز اجيب سيارة اوتوماتيك ب 20 الف ومش لاقى اعمل ايه نزلت لفيت كل الحراجات ومش لاقى كل ما الاقى عربية اروح ادفعلها 250 ريال فحص غير مصاريف رايحة ومصاريف جاية ممكن تساعدونى وتدلونى على سيارة كويسة يفضل النترا
    • 17
      كل ما ادخل المنتدى تطلع لي زي اللزقة الانجليزي وكل ما افتح اي موضوع تابي الا ان تشاركه وتستولي عليه ومع زلك مفيش مرة فكرت العبها ولا حتى اشوفها عبارة عن ايه ربنا يسامح اللي ربطها الربطة دي بمنتدانا الحبيب
    • 2
      الى السادة المحاورين...الى الساده عباقره وجهابزة النت تحيه طيبه من خمس سنين كنت باحلم بالنت وكان ممكن اقعد على سايبر بالساعات وكنت بالاقى موضوعات افتحها واقراها وكان حلمى يكون عندى نت فى البت الان النت فى البيت بس خلاص زهقت بافتح النت ادخل على المحاورات ثم الاهرام اشوف اخبار الرياضه وسعر الريال وبعد كده اقفل ياترى ايه اللى بيحصل وليه انا زهدت فى النت؟ وهل فيه ناس مثلى؟ طيب ايه الحل وهل هناك مواقع مفيده تشدنى ام خلاص مافيش حل؟ شكرا
  • أضف...