اذهب إلى المحتوى
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×
  1. عادل أبوزيد

عادل أبوزيد

23 ينا, 2021 20:41
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

لايوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• محاورات مشابهه

• [مجلة صباح الخير]زيادة مخزون السلع الغذائية

والمجلة ماثلة للطبع اجتمع الرئيس عبد الفتاح السيسى مع الدكتور مصطفى مدبولى رئيس مجلس الوزراء والدكتور على المعرض الصفحة

في مختارات من الصحف

• أستفسار عن عقد عمل بشركة روثمان للسجائر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخوانى واحبائى فى الله ........اتصلت بيا شركة توظيف فى مصر اسمها والمهم هى عارضة عليا وظيفة مندوب مبيعات بشركة روثمان طبعا كلنا عارفينها وخصوصا المدخنين و بعد البحث والتقصى عرفت ان وكيلها اسمة محمد عبد الوهاب ناغى المهم انا والله يا جماعة بتقصى الحلال جدا فى كل امور دينى بس بجد اليومين دول مش لاقى ومعنديش شغل فى مصر وكمان داخل على جواز بجد مش عارف اعمل اية؟ استحلفكم بالله لو حد عندة معلومات عن الشركة فى السعودية يفيدنى بالمعلومات؟؟؟؟ وهل النوع دة من الشركات ك

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• البيع بتوكيل

السلام عليكم اخواني واخواتي امل ان تفدوني بموضوع مهم وامل من اهل الخبره افادتي افاده من ظهر قلب انا معروض علي قطعة ارض في الاندلس وهي بنظام القرعه وكما تعرفون هذه الارض لم يتم استلامها بعد وسئوالي هو لو انا اشتريت بتوكيل ايه الاجراءات المتبعه وكيفية اتمام الموضوع وانا ضامن حقوقي ؟ انا مش عارف اراضي الاندلس هي نظام قرعه ولا تخصيص وهل البيع بتوكيل في اراضي القرعه او التخصيص بيختلف وكيفية اجراء ذلك وازاي اضمن حقوقي من البائع واجراءات تسليم الارض واستخراج الرخص والبناء مع الجهاز وهل الجهاز لن يع

في مسائل إقتصادية - economic issues

• فرصة عمل بشركة بن لادن انصحوني

انا مهندس مدني و جالي فرصة عمل بشركة بن لادن السعودية في مكة انا خريج 2011 خبرة سنتين علشان الجيش و عندي كام سؤال كدة بعد اذن حضراتم المساعدة :- ما هي سمعة و مدي استقرار الشركة - ما هو متوسط المرتبات لمهندس مدني خريح 2011 انا مرتبي 6000 اساسي هل هذا جيد ام قليل - ما هي ايام العمل الرسمية و ساعات العمل- - ما هو نظام الشركة في الاوفرتايم و البونص و التامين - ما هو نظام تلقي المرتبات هل هو كاش ام تحويل بنكي و مع اي بنك - ما هو متوسط تكاليف المعيشة في مكة من سكن واكل وشربوانترنت و مواصلات ف

• انا مهندس معماري اعمل بشركة مقاولات غير كفيلي

السلام عليكم انا مهندس معماري اعمل بشركة مقاولات غير كفيلي , ومش عاوز انقل لانهم مش قوي , هل لو عملت عقد اعمال اشراف هندسية واستشارية بين كفيلي (( مكتب استشاري )) وبين الشركة دي هل كدة يبقي تمام ولا اية ؟؟ محتاج رأيكم !!

• أضف...