اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

استفسار بخصوص التقديم مدارس تجريبي لغات بالسعودية

Recommended Posts

سلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،،

الاخوات والاخوه الاعزاء

عندي بنتى بتاريخ 1/10 ان شاء الله تتم 4 سنين و5 شهور و15 يوم 

وعاوزها لما تنزل مصر تدخل تجريبي لغات وانا متواجد بنجران السعودية 

مش عارف اعمل اية ولا اقدملها ايه هنا ومش لاقي حد يفهمنى الوضع ومحتار جداا 

الرجاء توضيح الامر 

جزاكم الله كل خير 

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • محاورات مشابهه

• بخصوص العودة للمملكة بعد الترحيل قبل كده

السلام عليكم لي قريب كان هناعمرة واتخلف واشتغل هنا ونزل ترحيل وبصم من 3 سنين والكل بيقول لازم يعدي عليه 5سنين عشان يرجع تانى على فيزا تانى حابب اتاكد من مده الخمس سنين وهل حد يقدر يتأكد هل البصمة موجودة ع السيستم لسه ولا سقطت لانه خايف يشتري فيزا تانية ويرجع من المطار ويخسر فلوسه كلهاالموضوع هام جدا وضروري رقم الحدود اللى كان داخل بيه هو 5614280807 رقم الجواز 1081396 شكرا

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• استفسار في الجمارك

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته انا سمعت ان اللاب توب بقوا بياخدوا عليه جمارك في مصر ... ممكن حد يفيدنا في الموضوع ده ...او كان نزل مصر و معاه لاب توب ... و بتتحسب الجمارك ازاي عليه ... معلش اصل انا هنا اول سنة و المصري الوحيد في المكان اللي انا فيه... و ياسلام بقى لو تقوللنا هم بياخدوا الجمارك ازاي لو حد خد معاه مثلا كاميرا ديجتال , ipod , موبالين جداد ...كده يعني حاجات الكترونية صغيرة كلها... شكرا...

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• اعلان إداري بخصوص الاعلانات التجارية

الزملاء الأفاضل .. من الواضح تمامآ ان هناك سؤ تفاهم متزايد ( نتحمل نحن فريق المشرفين جانب منه ) جعل من بعض الزملاء يعتقدون ان باب الخدمات العامة هو باب مخصص لطرح إعلاناتهم .. سواء أعلانات شخصية بحتة كبيع بيت .. عقار .. أرض .. محل .. الخ .... او من يسجل معنا للإعلان عن بضائع عينية او منتجات لشركة يعمل لحسابها .. في باديء الأمر لم نهتم كثيرآ لهذا الأمر نظرآ لأنه كان محدودآ و لأن من ضمن من كانوا يضيفون اعلاناتهم هم اعضاء لهم زمنآ معنا و لم نجد أي ضير في مساعدتهم في هذا الأمر .. و لكن مع م

في خدمات عامة

• استفسار

السلام عليكم انا هشام بكالوريوس صيدلة اكلينيكال ومعايا فارما دي وشغال في شركه ومرتبي كويس جدا أثناء الدراسه حصلت ضائقه ماليه اضطر انه يجيب شهاده قياس مهارة كهربائي أدوات كهربائيه عشان كنت بشتغل في تصليح الاجهزه المهم كنت قدمت الخطوبه لواحده خريجه تربيه ومحترمه جدا هل اقولها على حوار اني كنت بشتغل كهربائي أثناء الدراسه ولا لا 

في موضوعات جادة للمناقشة

• ياريت حد يفيدني بمشكلة من عام ٢٠١٥ بالسعودية

السلام عليكم  انا كنت أعمل بشركة سوفت وير وكنت اتردد على السعودية تأشيرة عَمل وليست إقامة، كانت الشركة تجدد التأشيرة وانا داخل السعودية لمدة ٣ شهور ، لكن في شهر ٩/٢٠١٤ تم دخولي السعودية بتأشيرة عمل أيضا لمدة شهر وكان المفترض أن يقوم الشركة (الكفيل) بالتجديد لكن كان يكذب ويقول انه جدد ولم يجدد لي وعند نزولي من السعودية في شهر٦/٢٠١٥ تم تبصيمي في المطار حيث انني كسرت تأشيرة،  لقد تركت تلك الشركة بعد نزولي مصر، والان اعمل في شركة أخري، لقد تقدمت لطلب تأشيرة تجارية اكثر من ١٠ مرات و ترفض، و

في الملتقى العام لزوار محاورات المصريين

• اضف...