اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×
زهيري

مشكلة تقنية في موقع المحاورات

Recommended Posts

الردود يا شيخ طارق فيها مشكلة

فيه مواضيع يستحيل اضافة اي رد فيها.....بينما اهو هنا انا عارف ارد

مش عارف المشكلة فين تحديدا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
27 دقائق مضت, MZohairy said:

الردود يا شيخ طارق فيها مشكلة

فيه مواضيع يستحيل اضافة اي رد فيها.....بينما اهو هنا انا عارف ارد

مش عارف المشكلة فين تحديدا

طيب انا عارف وحدث معايا لكن نحدد الموضوعات الغير متاح الرد فيها ونجرب علشان نحدد المشكلة ونوصل للاستاذ عادل ليتم الاصلاح وانا اخبرته امس وهكون متواصل معاه ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
36 دقائق مضت, MZohairy said:

ابتدى الموقع يقبل احيانا و يرفض احيانا.....فيه تقدم

المشاركة باكتبها ولما لا تقبل بلاقي فيه خيار بالازالة بقوم بازالتها وبكتب من جديد تقبل عادي

الى ان تستقيم الامور

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

مازالت هناك مشاكل في اضافة مشاركات وخاصة التي تتضمن فيديوهات أو لصق 

اين الرسائل ؟ 

الاشعارات لا تعمل ؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
في ٨‏/١١‏/٢٠١٩ at 11:16, tarek hassan said:

مازالت هناك مشاكل في اضافة مشاركات وخاصة التي تتضمن فيديوهات أو لصق 

اين الرسائل ؟ 

الاشعارات لا تعمل ؟

ما زالت المشكلة عندي في التليفون 

اتمنى ان تحل قريبا 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• وتبقى المحاورات واحة للرقي

نختلف في الأفكار يشتد الحوار ويحتد ونتجاوز ونتراجع ونعتذر نذهب ونبتعد ونعود ومنا من يذهب ولا يعود نزمجر ونغضب ثم نهدأ نغير آراءنا ونجدد مفهومنا لبعض مواقفنا ونحاول أن نطرح أفكارنا بأفضل طريقة وأوضح حجة وأصفى برهان منا من يوفق ومنا من يخونه التوفيق المحاورات البيت الكبير بيت الجميع وإن اختلغنا مع صاحب البيت وعارضناه أحيانا نشعر بواجب علينا المساهمة في استمرار هذا البناء شامخا وأحينا نشعر أنه لم يعد مرحبا بنا لكنه يبقى بيت الرقي

في شئون المحاورات

• خريجي المحاورات المشتركة التجريبية

17 سنة و 3 شهور ... دي السنين اللي قضيتها هنا ... يعني اللي كان في اولي ابتدائي ساعتها زمانه دلوقتي اتخرج من الجامعة ... و نحط فوق البيعة انه عاد الثانوية العامة علشان يحسن مجموعه ... ساعات بفكر ان استمراري الوقت ده كله هنا اكيد ان سببه هو اعضاء المحاورات اللي اتفاعلت بمشاعر مختلفة  معاهم السنين دي كلها ... كل واحد او واحدة منهم كان ليه دور في تكوين جزء  من شخصيتي .. اكتشافي لحاجات كتيرة .. وقت من عمري اقضيه بفكر ارد علي حاجة اسعدتني او ضايقتني ... فكرة عمرها ما جات في بالي ... وضع عمري ما

في موضوعات شخصية

• تساؤلات للمسيحين في المحاورات

لم أتمكن من الكتابة في قسم المسيحيين في المحاورات. أظن هنا ممكن: بكل أمانة هذه إستفسارات حقيقية  طبعا يمكنكم تجاهلها أو حذفها هل في الديانة المسيحية بعث بعد الموت و حساب على سلوك الإنسان في حياته هل هناك ثواب و عقاب بعد الموت هل هناك أطعمة يجب على المسيحي الطيب أن يتجنبها اليهود مدى علمي لهم قواعد صارمة في الطعام هل طقوسكم التعبدية  العادية  فيها ما يقابل مثلا صلاة المسلمين ٥ مرات يوميا مع شكري و تقديري

في المسيحية و المسيحيين في المحاورات

• مشكلة اخلاء الطرف و الخروج النهائي

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته لقد عمل زوجي بالمملكة و قضي تقريبا مدة عام و المهم بعد هذا العام سوي نهائي و غادر البلاد و بدون ان يحصل علي ورقة اخلاء طرف و هو يود السفر مرة ثانية الي المملكة و و لم يمر سوي ايام علي عودته و مكتب الحاق العمالة بالخارج اخبره بانه لابد من وجود اخلاء طرف و الا لن يتمكن من السفر الي السعودية قبل عامين فهل هذا الكلام صائب و جزيتم عنا خير الجزاء

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• اضف...