اذهب الي المحتوي
  1. عادل أبوزيد

عادل أبوزيد

07 أكت, 2019 18:30
  2. عبير يونس

عبير يونس

07 أكت, 2019 17:26
  3. White heart

White heart

15 سبت, 2019 17:08
  • محاورات مشابهه

• سؤال للسيدات اللى فى الرياض فقط(ارجوكم افيدونى بسرررررعة)

السلام عليكم ورحمة الله بركاته السؤال ده لاهل الخبرة من السيدات اللى بيشتغلوا ومقيمين فى الرياض وعندهم اولاد فى سن صغيرة انا يا جماعة المفروض انى انا هشتغل دوام واحد لغايت الساعة 3 او 4 مش عارفة وعندى اولادى سنهم 4 سنين وسنة ونص ابنى الكبير بيروح النرسرى لغايت الساعة 12 وبنتى طبعا معايا فى البيت طيب السؤال هو ان ممكن الاقى مكان فى الرياض ياخد بنتى من الصبح وابنى من بعد الساعه 1 مثلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وايه الاسعار؟؟؟ ربنا يخليكوا بسرعة عشانا انا المفروض ابتدى الشغل ومش عارفة اعمل اختكم محتاااااا

في خدمات عامة

• سؤال عن الهجرة لكندا من تركيا

السلام عليكم, أنا عضو جديد معكم من سورية أنا مقيم بتركيا وعملت اختبار الأهلية وطلعت مقبول الحمد لله (في حال جبت علامة الآيلتس اللي بظن إن شاء الله بجيبها), وعندي كم سؤال بتمنى من حضراتكن الإفادة. أول شي اختبار الأيلتس اللي حأعملو هو الجينيرال بس كون كندا تابعة لبريطانيا لازم يكون أيلتس تبع الفيزا لبريطانيا ولا هاد مقبول؟ وكمان إذا حجزت أكتر من واحد وأخذت علامة مناسبة بأول واحد فيني أسترد مصاريي للبقية؟ في شخص قلي هيك. ثاني سؤال.. بالنسبة لشهادة الخبرة في مثال عليها؟ ث

في الحياة و الهجرة إلى كندا life and immigration to Canada

• سؤال الى خبراء السفارات المصريه

مهنتي القديمه يا جماعة الخير في الجواز المصري هي محاسب بقطاع البنوك هل ممكن اروح السفاره اخليها محاسب فقط؟؟؟

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• سؤال لأهل الخبرة و العلم

سؤال لاهل العلم والمعرفة هل يمكن السفر للسعوديةكمرافق بدون عمل لزوجتى لعملها بالجامعه وهناك أدور على عمل وأشتغل طب لو ينفع بيتعمل أيه فى الاقامه و التأشيرة بيفضلوا ذى ماهم و لا لازم يتغيروا ولو لازم يبقى أزاى وشكرا        

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• سؤال عن كلية النقل البحري في ابوقير

هي كلية النقل البحري يا جماعة اللي ف ابو قير ف الاسكندرية دي كويسة ولا لا .......وشهادتها حلوة  وبالنسبة للشغل وهل شهادتها نشتغل بيها ظباط بحري في اوروبا وجميع دول العالم   

في التعليم و العمل - education & employment issues

• اضف...