اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×
  1. مسافر زاده الخيال

مسافر زاده الخيال

22 فبر, 2020 17:46
  2. عادل أبوزيد

عادل أبوزيد

21 يون, 2019 16:11
  3. White heart

White heart

19 يون, 2019 18:14
  4. خبير مش اجنبى

خبير مش اجنبى

19 يون, 2019 14:44
  • محاورات مشابهه

• توثيق شهادة المدرسه للتعليم الامريكي في مصر

لو سمحتم يا جماعه كنت عاوز اعرف لو حد بينقل اولاده من تعليم انترناشيونال في مصر لمدارس هنا في الامارات الورق الي بيتوثق ايه؟ للاسف التعليم الامريكي في مصر مبكونش ليه درجات في الاداره التعليميه والموضوع ده عاملي مشكله حاليا. يا ريت لو في حد نقل اولاده من مصر يفيدنا. ارجو الاهتمام وكل عام وانتم بخير

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• توثيق شهادة المدرسه للتعليم الامريكي في مصر

لو سمحتم يا جماعه كنت عاوز اعرف لو حد بينقل اولاده من تعليم انترناشيونال في مصر لمدارس هنا في الامارات الورق الي بيتوثق ايه؟ للاسف التعليم الامريكي في مصر مبكونش ليه درجات في الاداره التعليميه والموضوع ده عاملي مشكله حاليا. يا ريت لو في حد نقل اولاده من مصر يفيدنا. ارجو الاهتمام وكل عام وانتم بخير

• المدرسه الالمانيه بالرياض

تحياتى للجميع فى حد هنا مدخل اولادة او بيفكر يدخلهم المدرسه الالمانيه فى الرياض محتاج معلومات عن المدرسه وطرق التدريس بها المدرسه فى مخرج 7

• رسوم رخصه السواقه اصبحت 400 ريال +فلوس المدرسه

رحت اعمل الرخصه امبارح وكنت عارف ان الرسوم 75 ريال لكن فوجئت انها 400 ريال زاءد 100 ريال مدرسه لو مستوي ا و 435 لو اي مستوي تاني وعملت الكلام ده في مرور دله بجده للاسف المدرب ادني ب في تحديد المستوي يعني خمس ايام مدرسه ومش عارف ليه رغم اني معايا رخصه مصريه من اكتر من 3 سنين وكنت بسوق زي الجن في مصر كل اللي عملته ان الفرمله مكانتش هاديه اول مره قالي اقف لكن بسيطه يعني ما لبسش في الازاز لكنها فرمله عاديه خالص وده عشان مش متعود علي حساسيه فرامل العربيه اللي ركبتها وحسيت انه متعنت معايا وفي ناس قا

• العصر الذهبى فى مصر 1- المدرسه

العصر الذهبى لمصر..بحق يستحق هذه التسميه فى هذا العصر كان هناك. حياه نيابيه حقيقيه. اقتصاد قوى .. انتماء وطنى حقيقى.. ضمير واحتراف للعمل .. مبادىء حقيقيه لا مدعاه واخلاق وموروث اجتماعى حقيقى. الكير والكثير والكثير من الجمال كان فى هذا العصر.. المدرس يعلم لانه يحب التعليم.. التلميذ يتعلم لانه يريد ان يتعلم الموظف يعمل باباء لانه يريد ان يحقق ذاته.. كان هناك حياء وكان للفساد رائحه تزكم الانوف .. وكان هناك سلبيات ايضا كبيره ولكن ايجابيات هذا العصر طغت على سلبياته .. فى هذا الموضوع ادعو من

في موضوعات جادة

• اضف...