اذهب الي المحتوي
ArabHosters
عادل أبوزيد

متى يسترد الشعب ولايته الدينية من اوصياء الفتوى ؟

Recommended Posts

كن انت و انت غير مطالب بالالتزام باي فتوى استفت قلبك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

من برنامج كن انت للشيخ سعد الدين الهلالي الذي يبث على القناة الاولى يوميا من السبت حتى الثلاثاء اسبوعيا الساعة السادسة مساء 

و هو برنامج دسم جدا و لكنه يحتاج لرؤوس مثقفة لمتابعته  اكرر رؤوس مثقفة 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• قلبي على قلبك …… يا حليله يا حليلة محمد منير رافع راية الرومانسية الحديثة

محمد منير لون خاص في الغناء و لون خاص في الكلمات ،  فنان له جمهور كبير جدا خاصة من الشباب.  استمعت لهذه الاغنية اليوم صباحا و فعلا طربت بها  استمعوا الى "يا حليلا يا حليلا"  

في الفنون

• إضحك من قلبك ^_^

غلطة عُمري لما وحدة من قرايب أمي تكلمها على الموبايل بتاعها واقوم أنا أرد عليها وده اللّي يحصل :   الحمد لله كويسين كويسين الله يسلمك والله كويسين الحمدلله عايزة ماما ؟؟ كلهم كويسين الله يخليكي عايزة ماما ؟؟ بخير . الحمدلله كلنا بخير اقسم بالله كويسين خُدي ماما بقى . ربنا ياخدك ^_^

في أدب و شعر و قراءات

• الدين جاء يبسطنا و إختار منه اللي يهواه قلبك

عمر بن الخطاب  و الكل يعرف من هو عمر  و إبنه عبدالله بن عمر  كان يقولان لبعضهما "لن تغني عني من الله شيئا"  و إختلفا في مسائل و قالا لبعضهما "لك فقهك و لي فقهي". هذا المقال  تحت قبة جامعة القاهرة تحت رعاية  من سيذكره التاريخ  كراعي للتنوير في جامعة القاهرة  ....  المفاجأة  أنني إكتشفت  مجلة صباح الخير  للقلوب الشابة و العقول المتحررة : دكتور سعد الدين الهلالى لطلاب جامعة القاهرة: الدين جاء يبسطنا واختار منه اللى يهواه قلبك

في الملتقى العام لزوار محاورات المصريين

• لو كنت قريب من قلبك

لو كنت قريب من قلبك وفلحظه بعت او كنت قريب من روحك ومشيت وسفرت لو كنت قريب ممن بتكم ومشيت وهجرة يا ترا هياثر فكى بعدى يا تراى هتلفى الكون كلو علشان تلقينى حتى لو جاكى وحد تانى هيحل مكانى يا ترا لو جنبك دلوقتى انا وميت هتموتى عشانى يا تراى هتقولى على انى كذاب وانانى وبتاع مصلحتو وحبيتو وقدر ينسانى عمرى ما نسيتك ولا لحظه عمرى منسيت منك كلمه انا لما بعت عشان ارجع وانظملك غنوه وممكن ارجعلك متخفى بين لحظه وثانيه انا لما بعت انا بجسدى وروحى ملكاها وسيبلك روحى عشان انتى حبى ومرساها لو

في أدب و شعر و قراءات

• بعد شفاء «دقدق» و«سلطانة».. مطالب بعلاج «شمبانزي» مصاب بالسرطان

العالم المصري مصطفى السيد، عالم الفيزياء الذي تمت إستضافته مرات عديدة على الفضائيات المصرية عن أبحاثه في علاج السرطان بجزيئات الذهب، والذي لم تتم مهاجمته بحجة أنه تخصص فيزياء وليس طب ولا يحمل شهادة طبية، لأنه بالطبع لم ينتمي للمؤسسة العسكرية، اليكم الخبر التالي عن مطالبة وزير الزراعة بالسماح له وفريقه البحثي بعلاج شمبانزي مصاب بالسرطان في حديقة الحيوان، علما بأن التمويل من "مؤسسة مصر الخير" وليس من جمعيات الرفق بالحيوان. أقول هذا لنعرف لماذا بدء الهجوم على عبد العاطي لمجرد حمله رتبة اللواء ا

في موضوعات جادة

• اضف...