اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      أقدر أهمية الحوار السنوى حول أموال الصدقات خلال شهر رمضان لأنه يخص ركنا أساسيا من أركان الإسلام الخمسة ومهعرض المقال كاملاً
    • 1
      ياما فى الحبس مظاليم".. كيف توقع إيصال الأمانة وتحمى نفسك من تزويره؟ الثلاثاء، 17 يناير 2017 01:00 ص سجن-ارشيفية   كتب أحمد عبد الهادي فى الآونة الأخيرة ازدادت أمام المحاكم قضايا إيصالات الأمانة بصورة بشعة بعد انتشار التعامل بها بين الأفراد بعضهم البعض، وأصبح يطلب البائع من المشترى عند الشراء بالتقسيط التوقيع على إيصال أمانة على بياض فيوافق الأخير وهو لا يدرى أنه قد وقع فى الفخ عندما يتعثر فى السداد يكتب التاجر فى الإيصال مبالغ خيالية وي
    • 19
      العنوان ماخوذ - بتصرف بسيط - من هذا الفيديو وبعدين البضاعة ليست جاموسة ولا نعجة دى مراته اللى دفع فيها دم قلبه يا "جماعة" والراجل مسكين .. بيبقى ماشى فى حاله يلاقى اللى بتتحرش بيه إزاى بقى تحاسبوه على رد الفعل ؟ ما تسيبوه يربيها بطريقته ده الملخص أنا كنت عايز اقول ........ ولا بلاش   https://www.youtube.com/watch?&v=R7pIVIa7N0g
    • 0
      اهداء للثوار حاليا شوفتوا الفرق بين 2011 و2013 نجوم فيلم عبدة موتة الحقيقين
    • 5
      السلام عليكم.. انا إن شاء الله هعمل لاندنج فى نهاية يناير القادم فى مونتريال.. و ناوى و النية لله إنى اعمل مكتب للبرمجيات و تطوير المواقع.. و عايز اعرف الورق نفسه بيكلف كام علشان اسجل البزنس, و ايه نظام الضرايب هناك؟ دخلت على موقع كيبك للهجرة و لقيت شوية معلومات بس مش كتيرة, و كمان فيه كذا لينك مكانوش شغالين اصلا :protest: و كمان هل كيبك بتقدم اى تسهيلات مثلا للى عايز يعمل بزنس صغير - entrepreneurs.. و ايه نوع التسهيلات, و هل فيه خصومات فى الضرايب؟ طبعا انا مش هتكلم عن القروض لانى مش ناوى
  • أضف...