اذهب الي المحتوي
ArabHosters
Guest خالد

عقد عمل في عمان

Recommended Posts

Guest خالد

يا جماعة عايز اعرف مهندس اتصالات حديث التخرج في عمان مرتبه بيبقي كام تقريبا 

عشان في قدامي عرض ب 300 ريال و حاسس انه قليل اوي 

ارجو الافادة و شكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• سؤال عن البوتي تريننج في انترفيو مهندس

- صباح الخير .. لو سمحتي يا انسه انا جاى علشان اعلان الوظيفة اللى فى الجرنان .. حضرتك الاستاذة نسمة ؟! = اه انا الانسه نسمه .. ممكن اشوف الـــ C.V بتاع حضرتك يا بشمهندس - انا المهندس احمد .. خبرة 10 سنين وباعرف اوتوكاد و 3d max واشتغلت عشر سنين فى شركات مالتى ناشيونال و . . . . . = تمام حاجة عظيمة خالص .. طبعا انت متوقع انى كموظفة موارد بشرية انى لازم اسألك شوية اسئلة وجوبية كدا -اكيد طبعا يا فندم = تفتكر هسألك اقولك ايه ؟! - اكيد يعني هتسألينى بتعرف تشتغل تحت ضغط و

في الأسرة و الطفل

• مدة اصدار تاشيرة عمل من القنصلية ... ارجو الافادة

السلام عليكم لى استفسار بخصوص مدة اصدار تاشيرة العمل من القنصلية السعودية بالقاهرة للعلم مخلص كل التحاليل و النتيجة ظهرت الحمد لله يوم 6 فبراير الحالي و المكتب عمل لى خطاب استشناء من الشركة بالسعودية المهنة فى الجواز : مهندس كهرباء تخصص حاسبات و تحكم المهنة فى التاشيرة : مستشار خدمات فنية و على كلام المكتب(شركة محترمة جدا) قالى لي ان الاوراق قدمت بالفعل بتاريخ الاربعاء 9 فبراير الحالى و حتى الان لم تصدر التاشيرة بعد و بتابع على موقع انجاز و تظهر لي رسالة (لم يتوافر بيانات) اليوم اتصلت ع

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• ارجو العون ..كارفور و النصب

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته قمت بشراء جهاز تليفزيون من كارفور مذكور في الضمان الخاص به انه 3 سنوات و حدث به عطل بعد عام و 6 اشهر فقمت بالاتصال بكارفور و للاسف كنت كاأني اشتريت من بائع علي الرصيف و ليس من مجموعة محلات دولية لها سمعة تخشي عليها.. و تعرضت معهم لكل انواع المهاترات من امثال ان الضمان مكتوب انه 3 سنوات و لكن الفعلي سنة واحدة ثم ان العطل سببه سوءاستخدام و مثل هذه الحجج الفارغة.. و للاسف ارغمت علي دفع مبلغ كبير من المال نظير الاصلاح و استمر الاصلاح فترة اكثر من 6 اسابيع و انا اش

في حماية المستهلك - consumer support

• ارجو النصيحه ......حصلت علي تأشيره واريد الغائها لظروف طارئه تمنعني من السفر

السلام عليكم بعد إذن حضراتكم كان لي استفسار ألا وهو أني حصلت علي تأشيرة عمل للسعوديه وحدث ظرف طارئ يمنعني من السفر في الوقت الحالي وأريد ان ألغي التأشيره فهل الطرف الثاني(اقصد الكفيل السعودي) هضيع عليه التأسيره أم يمكنه استردادها وفي خلال وقت كام لأني أتمني ميحصلش ليه خساره بسببي وهل سيكون- في المستقبل- مانع من سفري للسعوديه مرة اخري وجزاكم الله خيرا

• تصديق شهادت التخرج من سفارة الإمارات

السلام عليكم اتمني الافادة في موضوع تصديق شهادات التخرج للعمل بالامارات بعد توثيقها من الخارجية المصرية وياريت التفاصيل بالعناوين والاجراءات والمطلوب والتكاليف خالص شكري لكم

• اضف...