اذهب الي المحتوي
Mohamed Alaa

اخدت غير لائق في الكشف الطبي ما الحل ؟؟ ضروري بالله عليكم

Recommended Posts

السلام عليكم
الاخوة الكرام انا اخدت غير لائق في الكشف الطبي بسبب عيب خلقي باليد اليمني هو العيب مش ماثر عليا ف اي حاجة الحمدلله بسوق عربية وبكتب وارسم وشغلي كله اصلا كومبيوتر وزي الفل الحمدلله بس هي ايدي منظظرها ملفت عشان كده مرضوش يعدوني وادوني غير لائق

السؤال بقي ايه الحل ف الموضوع دا ؟ هل اتكتب عليا مدخلش السعودية ابدا ؟؟ هل خطاب الاستثناء بيمشي لأنهم هما اللي قالولي كده ف الكشف الطبي قالولي هنعملهالك غير لائق وخلي الكفيل يبعتلك خطاب ف هل دا مضمون ولا في طرق اخري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• استفسار عن نتيجة الكشف الطبى

الاخوة الافاضل السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا كنت عاوز اعرف نتيجة الكشف الطبى بتاعة مستشفى النيل بدراوى المفروض بتظهر فين دخلت موقع انجاز على اللينك ده https://enjazit.com.sa/VisaApp/Health_Shr_Resulat.asp ودخلت رقم النت والجواز ظهرت لى ما يلى تم دفع تكاليف الخدمة الصحية تم عمل الفحوصات الطبية المعامل المركزية بالقاهرة فموش عارف هل دى نتيجة التحاليل ونتيجة الكشف لسة ما نزلتش ولا اية الوضع ياريت حد يفيدنا من اصحاب الخبرة

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• مشكلة غير لائق عند استقدام الزوجة

السلامة وعليكم ورحمة الله وبركاتة ليا صديق عمل استقدام لزوجته ولما زوجته راحت تعمل كشف طبي طلع لها غير لائق لانها كانت مركبة مسامير في كتفها وهيا طبعا جايه استقدام وليست للعمل وقالوله في المستشفي يقدم خطاب للسفارة السعودية في مصر فمش عارف بقه الخطاب دا موجه من الزوج ولا من كفيل الزوج وموجه لمين وصيغته ايه ارجو الإفادة وجزاكم الله كل خير

• ضريبة الشواطئ … الحل الحكومي لمأزق قديم

و إذفجأتن … إكتشفت الدولة  إن شواطئ مصر خلصت بح خلاص و معذورة الدولة تجيب منين شواطئ  ل تسعين مليون مواطن. على اعتبار ان الشواطئ الموجودة مقفولة على يمكن مليون مواطن  لهم منفذ على البحر … و الحل أو إرهاصات الحل هو إختراع ضريبة للشواطئ … هل ترونه حلا ؟

في موضوعات جادة

• كشف النظر لسعوديه ضروري محتاج رد

السلام عليكم ربنا رزقني بعمل بائع في سوبر ماركت بالسعوديه ولكن لدي ضعف نظر وراثي ولكن  لا يعوقني في المهنه هل كشف الطبي هعدي منه ولا النظر لبعض المهن ارجو الرد ضروري او تواصل 01092272737

• الامارات بالله ممكن اعرف ايه اللى المفروض بعد توقيع العقد و ارساله

السلام عليكم جميعا  بعد اذت الاخوه المحترمين  انا جالى عقد عمل فى الامارات وتواصلت معاهم ومطلوب منى انى امضى على العقد وابعت رقم جواز السفر فى العقد  انا رحت طلعت جواز سفر وهستلمه يوم السبت القادم ان شاء الله  كنت محتاج اعرف من حضرتكم ايه الخطوات اللى المفروض تتم بعد ما ابعتلهم العقد ممضى عليها وايه الللى المفروض اعمله عشان اضمن حقى  انا فهمت من العقد انى تكاليف كل حاجه عليهم من تجهيز الاوراق وتاشيره العمل وتذكره الطيران  بالله ممكن اعرف ايه اللى المفروض يتم وشكرا

• اضف...