اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      السلام عليكم تم اتفاق مع شركه فى السعوديه واعطت لى زياره متعدده 6 اشهر ومده الأقامه 30 يوما واول يوم دخلت فيه المملكه  مضيت على عقد مده سنه  وبعد خمس اشهر من العمل دون مشاكل. ولكن نظرا ل ظروف اوجبت ان انزل مصر  قدمت استقاله المشكله ان الشركه مصممه ان لازم اعطيها شهر كامل فى حين انى بقول لهم يوجد ظروف ارجو تقليل الشهر . الشركه رفضه ومصممه على شهر  وهدودونى ب  HR. وانا معى البسبور . انا حجزت على حسابى ونزلت . ما هو يمكن ان تفعله الشركه؟ ارجو الأفاده  
    • 0
      السلام عليكم أنا عملت تأشيره زياره لزوجتى وتم الموافقه عليها وكنت حابب أعرف هل ينفع انزل اجازه خروج وعوده وأجيبها معايا من مصر   
    • Guest ادم محمود
      0
      السلام عليكم  ممكن اسال هل ينفع الزوج يعمل زياره للكويت  لحماته مع توافر شرط الراتب للزوج  ولو مينفعش ينفع الزوجه تعمل الزياره للام وهي التحاق بعائل
    • 1
      الاساتذه الافاضل  .  تحيه طيبه وبعد   الموضوع باختصار ان الكفيل السعودي سوف يرسل لي فيزا  زياره عمل لعدم وجود فيزا استقدام محاسب في الوقت الراهن وللحاجه ان استلم من شخص أخر سوف يترك العمل .   الرجاء أفادتي ما هي الخطوات التي أقوم بها منذ استلام صوره من فيزا الزياره علي الايميل .   بمعني  أخر هل هذا الموضوع مع شركه تسهيل  وحجز علي النت وتكمله الاجراءات ام لا ؟   السؤال الثاني هل هناك كشف طبي لفيزا الزياره وإذا كان موجود أيه ورقه النت ديه ؟ لاني لن اتعامل مع مكاتب سفريات وسوف اتعامل مع
    • 3
      السلام عليكم حابه اسئلكم لما تكون فى مشكله فى الاستقدام او الزياره وعايزة تستفسرى عن وضع معين وتكون الاجابه وافيه ومؤكده بتعملوا ايه فى مثلا مكتب او هيئه بتحل المشاكل دى الله يبارك لكم تفيدونى لانى عندى مشكله وعايز اسئل حد ويفيدنى جايلى تاشيره عمل وزوجى قدم على استقدام للولاد اترفض وقدمنا على زياره بدون الام ومستنين الرد بس كل اللى سالناه قال هاتترفض لان الولاد صغيرين وزوجى ميقدرش يعمل زياره ليا مع الولاد لانى هاخد تاشيره خاصه دلوقتى انا اقدر اجيب ولادى معايا ازاى ينفع زوجى يقدم على زياره تانيه
  • أضف...