اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 62
      عندى سؤال للاخوة اللى سبقونا فى كندا ايه هو اضمن واحسن بنك (من حيث الضمان والعائد) اللى اقدر اودع فيه مدخراتى واسحب منه عند الحاجة فى كندا طبعا اكيد لازم يكون بنك انترناشونال وله فروع فى كندا وياريت فى منطقة مسيسوجا واشكركم مقدما للافادة
    • 1
      السلام عليكم انا زوجي مهندس ميكانيكا لحام و كنا في السعوديه سوا بولادنا و حصلت مشكله مع المكتب من تأخير رواتب لتعطيل مصالح و اترفعت قضايا كتير عشان ناخد مستحقاتنا و نزلنا مصر كلنا و بنتمني نرجع تاني  هل السعوديه الشغل فتح فيها و لا لسه و ممكن نلاقي فرصه عمل بتخصصه دا مع انه خبره 13 سنه مع العلم احنا بعتنا السي في لمعظم مكاتب سفريات في مصر و متوفرتش فرصه لحد الان و بقالنا 3 سنين بنعافر و مش لاقين
    • 12
      السلام عليكو لو سمحتوا انا طالب فى تانية هندسة مدنية جامعة الزقازيق حلمى اسافر كندا محتاج نصائح من دلوقتى ازاى اطور نفسى بحيث اكون جاهز بعد التخرج ؟
    • Guest احمد طاهر احمد
      1
      عايز اسافر لكندا واشتغل واتجوز   أية المطلوب 
    • 2
      سلام عليكم الحقيقة انا تعبان كتير في حياتي ومش لاقي تقدير في البلد دي ارجو نصيحة نفسي اسافر واشتغل بره وابقي حاجا كبيرة انا معايا دبلوم صنايع سني 19 سنة مبرمج c# java sql server android وحاجات اخري زي icdl وسوفت وهير وهارد وير وصيانة وكدا ارجوكم ساعدوني مش لاقي شغل ولو لقيت بلاقي مرتب ضعيف مش هعرف اكون بيه نفسي عايز اسافر واشتغل بره هل من نصايح جزاكم الله خيراً
  • أضف...