اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عندى مشكله

Guest Ehab Magdy

Recommended Posts

• الزوار

يا جماعه انا جالى عقد عمل فى الكويت ورحت عملت الكشف الطبى هنا فى مصر فى مستشفى المأمون
اخدت غير لائق طبيا بسبب ضعف البصر فى التقرير الطبى وانا لابس نضاره اصلا
كدا مفيش حل خالص ولا ايه ؟
مفيش حد سافر قبل كدا و هو غير لائق 
ياريت تفيدونى بالله عليكم ؟

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تواصل الفنانة الشابة نانسى صلاح خطواتها الثابتة والسريعة فى مشوارها الفنى الذى تحرص خلاله على التنوع والاختل عرض الصفحة
    • 5
      رجاء اللى يعرف بس وعنده خبرة يقولى انا بجد محتاج انفذ الفكرة دى  لما فكرت فيها قولت نعملها زى جمعية تعاونية ولما روحت سألت لقيت ماينفعش لان ليها نظام تانى  المهم انى عندى فكرة بسيطة وهى زى الجمعية العادية ان كل مشترك يدفع مثلا ١٠٠ شهريا وبعد سنة ياخد ١٠٠ الف جنيه بس طبعا يفضل يدفع الاشتراك الشهرى لفترة طويلة ..  مع العلم انى عايز اجمع مليون مشترك  الفكرة دى تتنفذ ازاى والمسمى ايه هل شركة توظيف اموال ولا ايه مش عارف  الفكرة هتساعد ناس كتير زى الجمعية الصغيرة العادية بس دى
    • 1
      جالى تاشيره على جواز والعقد اللى جيه مع الجواز غير الاتفاق فكنت عاوز الغى التاشيره بلغت المكتب انو يلغيها هل اقدر اسافر على تاشيره تانيه بعدها على طول ولا هيكون فيها مشكله وهل الكفيل اللى كانت هسافر ليه يقدر يمنعنى من دخول الدوله
    • 1
      امي اشترت شقه ايجار قديم من سنه 93 بعد مرور 20 سنه صحاب  البيت عوز يمشنا من الشقه واحنا بقالنا 25 سنه عايشين في االشقه وتلع العقد  ايجار لمدة 10 سنين بس للاسف هي مش كانت تعرف تقراء وانا كنت صغير مش عرف اعمل ايه في حل
    • Guest خايف
      0
      انا خايف اعمل التحاليل والكشف ويطلع عندى حاجه بالرغم من انى عامل تحليل البى سى ار والحمدلله مفيش حاجه بس خايف من المكان اللى هعمل فى التحاليل والكشف هل فى حل وسمت عن حاجه اسمها الاجسام المضاضه هل ليها حل ؟ ارجو الافاده 
  • أضف...