اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أرجوك لا تكتئب

Recommended Posts

لا تفتح غرفة التذكارات السوداء ، و لا تدع  قدامى الأصدقاء و المعارف يستدرجوك لإجترار ذكريات قديمة غير سعيدة.

الإكتئاب … يقولون أنه أشبه بالمرض العضوي  و البعض يتصورونه حالة نفسية عارضة.

الإكتئاب يتسرب إلى داخل الإنسان في صمت دون أعراض ظاهرة. الخلاصة كلمة من القلب و مختصرة  لا تكتئب.

مواطنين لا متفرجين

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      إنما للصبر حدود.. ولهذا قررت الثورة والانقلاب.. على السلطة الغاشمة لحضرة الزوج.. الذى يعتقد أنه المندوب الساعرض المقال كاملاً
    • Guest ناصح أمين
      0
      نعديت الستين من عمري .... و عن لي أن أشارك أو أن أستفيد من مبادرة 100 مليون صحة ، لا أشكو من شيئ  اللهم إلا إرتفاع الضغط و متعايش مع هذه الحالة و منتظم على العلاج عادي  ربما مثل الملايين في مصر. كنت أعرف أن الكشف عن فيروس سي  مسألة صعبة مع هذه المبادرة إكتشفت إن فيه تقنية جديدة يمكن من خلالها الكشف عن فيروس سي عن طريق نقطة دم واحدة مثل الكشف عن السكر في الدم. كانت المفاجأة بالنسبة لي أن نتيجة الكشف عن فيروس سي  هي إيجابي و هذه كانت المفاجأة الأولى بعدها في المستشفي التي وجهوني إليها طل
    • 0
    • 4
      الأستاذ الفاضل خالد شحاته اسف لازعاج حضرتك بس انا كلمت المكتب انهاده وقالى ان الجواز لسه ماطلعش من السفاره وربنا يسهل هيشوف بكره او الاربعاء ولو مطلعش يبقى بعد العيد ان شاء الله مع العلم ان الجواز فى السفاره من يوم 24\7 وكمان انا دفعت 8500 ريال من تمن الفيزا اللى هو 16500 ريال ونتيجة كشف الفيروس طلعت من يوم23\6 رأى حضرتك ايه الصح اللى ممكن اعمله دلوقتى وهل جوازاى ممكن يفضل فى السفاره لبعد العيد ولا ده كلام فاضى أرجوك قولى اعمل ايه
    • 0
      ارجع ..كنت حامينا من وجع الدماغ و قولة اة و لأ ارجع .. انا اكتشفت ان ليه صوت ارجع ..جوزي هتجري في ايدة الفلوس و ممكن يتجوز عليا ... ارجع يا ريس.. قبل العيد عشان نعرف نقول عيد مبارك ارجع يا ريس.. مش لاقيين اسم لمحطة رمسيس في المترو ارجع يا ريس... تقريبا نسيت نور الصالون في القصر مفتوح ارجع ..لحسن شكلك هيبقي وحش قدام السادات و ناصر لما يسألوك مشيت ازاي؟ ارجع يا ريس.. وحشنا ابنك جمال ارجع ..عشان ننزل التحرير تاني ونأكل كنتا كي ارجع.. بقوا يطبخوا ع الفحم في اسرائيل طب ارجع يا ريس.. واللي
  • أضف...