اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

سؤال بخصوص تاشيرة العراق

Recommended Posts

لدي دعوة لحضور مؤتمر بمدة يوم ف العراق خلال شهر ونص

كنت عاوز اعرف تاشيرة العراق بتاخد اد اي? 

وكنت قاري علي موقعهم انه يوجد تحليل ايدز وفيروس سي من باب اللوق ? هل ذلك ينطبق علي حالتي وهل لازم يكون من باب اللوق مينفعش اي جهة حكومية اخري?

شكرا لكم مقدما

رابط المشاركه

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• استفسار بخصوص التقديم مدارس تجريبي لغات بالسعودية

سلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،، الاخوات والاخوه الاعزاء عندي بنتى بتاريخ 1/10 ان شاء الله تتم 4 سنين و5 شهور و15 يوم  وعاوزها لما تنزل مصر تدخل تجريبي لغات وانا متواجد بنجران السعودية  مش عارف اعمل اية ولا اقدملها ايه هنا ومش لاقي حد يفهمنى الوضع ومحتار جداا  الرجاء توضيح الامر  جزاكم الله كل خير 

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• اعلان إداري بخصوص الاعلانات التجارية

الزملاء الأفاضل .. من الواضح تمامآ ان هناك سؤ تفاهم متزايد ( نتحمل نحن فريق المشرفين جانب منه ) جعل من بعض الزملاء يعتقدون ان باب الخدمات العامة هو باب مخصص لطرح إعلاناتهم .. سواء أعلانات شخصية بحتة كبيع بيت .. عقار .. أرض .. محل .. الخ .... او من يسجل معنا للإعلان عن بضائع عينية او منتجات لشركة يعمل لحسابها .. في باديء الأمر لم نهتم كثيرآ لهذا الأمر نظرآ لأنه كان محدودآ و لأن من ضمن من كانوا يضيفون اعلاناتهم هم اعضاء لهم زمنآ معنا و لم نجد أي ضير في مساعدتهم في هذا الأمر .. و لكن مع م

في خدمات عامة

• بخصوص كشف جامكا للسفر للسعودية

السلام عليكم  كل عام وانتم بخير  لو سمحت انا عندي استفسار بخصوص الكشف الطبي عشان مسافر باذن الله السعودية  انا من سنتين عملت عملية استكشاف لفك التصاق بالامعاء والدكتور شال الزايدة بالمرة الجرح عمودي في اسفل البطن وطوله ٧ سم من السرة للاسفل.. هو مش واضح اووي غير لو حد دقق فيه  بعد الوصف ده هل العملية دي ممكن تمنع من السفر واني اكون غير لائق... الرحاء حد يجاوبني لاني خايف جدا    شكرا لسعة صدركم 

• ماك شرقاوي: الولايات المتحدة معنية بإستقرار العراق وهناك جهات تسعى إلى شيطنة المظاهرات

لقائي مع قناة الغد الامارتية ماك شرقاوي: الولايات المتحدة معنية بإستقرار العراق وهناك جهات تسعى إلى شيطنة المظاهرات #العراق_ينتقض #إيران #الولايات_المتحدة #شيطنة_مظاهرات_العراق #الحشد_الشعبي #قاسم_سليماني #الحرس_الثوري_الإيراني #ماك_شرقاوي #mac_sharkawy      

في حرب العراق

• قادم من الامارات و استفسار بخصوص الجمارك

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته  من فضلكم يا اخوانى كان عندى سؤال بخصوص الجمارك و هو انى نازل ان شاء الله يوم الخميس القادم من الامارات لمطار القاهره و معايا 3 هواتف جداد متبرشمين هل هيتم احتساب جمارك عليهم او الموظف هيرخم عليا ولا هيعتبرهم استخدام شخصى لانى معرفش بيتم التعامل ازاى نظرا لانها اول مره انزل بعد ما سافرت  و شكرا ليكم

• اضف...