اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

Recommended Posts

الاخوة الكرام / جالى تأشيرة بمهنة مسؤل عقود ..........والمهنة فى الجواز محامى    .... عرفت ناس سافروا على نفس الوضوع بدون تغيير الباسبور  لان المهنتين متقاربتين فى المعنى المهنى  ولكن دا من فترة 

فهل سيلزم حاليا  تغيير المهنة فى الجواز   لانهاء الاجراءآت فى القنصلية السعودية ؟؟؟!!!!

تم تعديل بواسطة احمد الصاوى
خطأ لغوى
رابط المشاركه

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• ارجو الافادة ارجوكم

ما رائيكم في مدارس ركائز التعليم بالدوادمي ارجو الافادة بخبراتكم 

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• ارجو الافادة

السلام عليكم انا مصرية وجالى عقد عمل فى الكويت عقد دائم بمرتب اساسي 250 دينار والكوميشن بيتحسب حسب المبيعات عايزة اعرف من اخواتى هنا هل ال250 دينار دول حاليا اقدر اعيش بيهم هناك واوفر منهم ف نفس الوقت علما ان السكن والتأشيرة وتذكرة الطيران والمواصلات الخاصة بالعمل علي الشركة نفسها وانا اول مرة ف حياتى اسافر برة مصر اصلا بس للضرورة هسافر فهل ممكن اجابة الله يبارك فيكم المكان الخاص بالسكن ف  حولي 

في موضوعات شخصية

• ارجو الافادة

انا يا جماعة جايلى عقد فى السعودية تاشيرة محاسب والباسبور مكتوب فيه بكالوريوس تجارة شعبة محاسبة هل يبقا فيها مشكلة  ارجو الافادة

في موضوعات شخصية

• ارجو المساعدة و الافادة ضروري بخصوص جامكا

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته .. لو سمحتم انا دلوقتي كنت في السعودية و راجع علي اساس اني باذن الله هرجع السعودية تاني علي فيزا جديدة و انا بعمل الكشف الطبي طلعولي حاجة عجيبة غريبة كده قال ايه الاشعة اللي عملتها مش واضحة و شاكين في حاجة تعالي عيدها و ودوني الفا سكان علشان اعمل اشعة مقطعية و النتيجة كانت اصل كانت عندك التهاب قديم و خف و مأثر علي شكل الرئة و طلع طبعا غير لائق طبيا و لم دخلت علي موقع حامكا علشان اشوف النتيجة لقيت السبب other(please specify ) مع العلم اني اصلا كنت لائق

• استفسار مهم ارجو الافادة

السلام عليكم انا باذن الله هتجيلي تاشيرة عمل لدبي خلال ايام ممكن اعرف ايه الاجراءات المطلوب مني اعملها بعد كده ؟؟ وهل بحتاج اني اطلع تصريح العمل ده ولا لا مع العلم اني سالت صاحب العمل قالي مش مطلوب حاجة تاني بس عرفت ان في المطار في مصر بيسالو عليه ارجو الرد

• اضف...