اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

تميم : السيادة السيادة الشرعية الشرعية .. خليك في حالك

Recommended Posts

الرئيس السيسي لـ تميم :

احنا دوله فيها 100 مليون بيفطروا ويتغدوا ويتعشوا تقريبا في يوم واحد بمخزون اكل يكفي دول تانيه لمدة سنه

وبعدين انت عاوز تتدخل في مصر
احنا لما بنبني كام وحده سكنيه عشان يا دوب نسكن شوية شباب
تقريبا تعداد الشقق دي اكبر من تعداد سكان دول تانيه

تقدر تصرف على مصر  100 مليار 

..... خليك في حالك احسن ... 

..... خليك في بلدك احسن ... 

رابط المشاركه
10 minutes ago, tarek hassan said:

الرئيس السيسي لـ تميم :

احنا دوله فيها 100 مليون بيفطروا ويتغدوا ويتعشوا تقريبا في يوم واحد بمخزون اكل يكفي دول تانيه لمدة سنه

وبعدين انت عاوز تتدخل في مصر
احنا لما بنبني كام وحده سكنيه عشان يا دوب نسكن شوية شباب
تقريبا تعداد الشقق دي اكبر من تعداد سكان دول تانيه

تقدر تصرف على مصر  100 مليار 

..... خليك في حالك احسن ... 

..... خليك في بلدك احسن ... 

هو تميم وجه كلام لمصر ؟؟؟ 

مش عارف نظام تلقيح الكلام ده غريب 

رابط المشاركه

حكاية مرسي والشرعية 

وحكاية تميم والسيادة بتفكرني بمحمد سعد 

والاتباع اللي مش فاهمين حاجه وهيمانين على لا شيء أو هيمانين على وهم من غير فهم 

رابط المشاركه

طارق عاوزك تجيب لي مشهد من قناة قطرية او من الجزيرة بتشتم وبتقل ادبها زي مابيخصل عندنا

وانا بتحداك اهو . للاسف ياطارق السياسة مش ردح وشرشحه وتلقيح كلام زي النسوان

انا بتحدااااك هات حد وجه اهانة بالاب او الام او اي بذاءات زي القاذورات اللي بنسمعها ف اعلامنا

اتحداااااااك وياريت تبقى اد اتحدي

بدون شغل تلقيح وكلام لا مؤاخذة ستات حواري 

رابط المشاركه
3 ساعات مضت, herohero said:

طارق عاوزك تجيب لي مشهد من قناة قطرية او من الجزيرة بتشتم وبتقل ادبها زي مابيخصل عندنا

وانا بتحداك اهو . للاسف ياطارق السياسة مش ردح وشرشحه وتلقيح كلام زي النسوان

انا بتحدااااك هات حد وجه اهانة بالاب او الام او اي بذاءات زي القاذورات اللي بنسمعها ف اعلامنا

اتحداااااااك وياريت تبقى اد اتحدي

بدون شغل تلقيح وكلام لا مؤاخذة ستات حواري 

بما إنك قطري الهوى تميمي قردوغاني المزاج وداخل تدافع عن بلد غير بلدك وهي ضد بلدك وتسببت في الكثير من المصائب والحرائق والقتل والذبح والتشريد في كثير من  الدول العربية  .... أقولك إيه : تقتلون الحسين وجاي تسأل عن دم البرغوث .... جاي تتكلم عن الأسلوب في موضوع هزلي خالي من الإساءة اللفظية التي اشتمل عليها اسلوبك .... طب يا أخي شوف أسلوبك .... واقرأ كلامك .... بعد حرق الزرع مفيش جيرة أقولها لتميم ... ودول حرقوا الاخضر واليابس في بلدنا وتسببوا في قتل زينة شبابنا .... طبعا أنا بشرح لك وعارف انه لا يفيد معاك الكلام ... لكن مشكلتي القاريء والمتابع ... اكتب له ... وبلاش بقى تكرر كتير كلمة كلام نسوان وما شابه .... لان إحنا مش بندخل في كلام بهذا الشكل احتراما لانفسنا وللمنتدى ولا نطيق أن يقال عن المصريين اللي هما الرجولة بعينها لأننا هنا في محاورات المصريين

رابط المشاركه
55 minutes ago, tarek hassan said:

بما إنك قطري الهوى تميمي قردوغاني المزاج وداخل تدافع عن بلد غير بلدك وهي ضد بلدك وتسببت في الكثير من المصائب والحرائق والقتل والذبح والتشريد في كثير من  الدول العربية  .... أقولك إيه : تقتلون الحسين وجاي تسأل عن دم البرغوث .... جاي تتكلم عن الأسلوب في موضوع هزلي خالي من الإساءة اللفظية التي اشتمل عليها اسلوبك .... طب يا أخي شوف أسلوبك .... واقرأ كلامك .... بعد حرق الزرع مفيش جيرة أقولها لتميم ... ودول حرقوا الاخضر واليابس في بلدنا وتسببوا في قتل زينة شبابنا .... طبعا أنا بشرح لك وعارف انه لا يفيد معاك الكلام ... لكن مشكلتي القاريء والمتابع ... اكتب له ... وبلاش بقى تكرر كتير كلمة كلام نسوان وما شابه .... لان إحنا مش بندخل في كلام بهذا الشكل احتراما لانفسنا وللمنتدى ولا نطيقة أن يقال عن المصريين اللي هما الرجولة بعينها لأننا هنا في محاورات المصريين

ماشي سيبك مني 

يا وطني رد عليا  هات مقطع فيه اهانة لاي شخصية مصرية 

ها هترد ولا هتشيل البوست

اتحداااااااك 

للاسف اللي زيك بيباركوا الاسلوب الفاشل والمهزأ للاعلام والله كله بيتريق علينا

رد ولا مش عارف ترد

رابط المشاركه
منذ ساعة, herohero said:

ماشي سيبك مني 

يا وطني رد عليا  هات مقطع فيه اهانة لاي شخصية مصرية 

ها هترد ولا هتشيل البوست

اتحداااااااك 

للاسف اللي زيك بيباركوا الاسلوب الفاشل والمهزأ للاعلام والله كله بيتريق علينا

رد ولا مش عارف ترد

طبعا  لن ألبي لك طلبك الخارج عن سياق الموضوع في باب الابتسام  وليس في باب الإعلام 

ولست هنا لتلبية طلبات أحد ولا أكتب بناء على توجيهات أحد ...

ولا أشاهد الجزيرة من سنوات ولا أي بكابورت أعلامي من بكابورتات جاية من قطر أو تركيا 

وإن كان اليوتيوب مليء بما يراه الأعمى فلا يحتاج الأمر إن أنا أجيبلك هات لنفسك 

واضطررت لترك المداخلة بدون حذف مؤقتا لاستخدام خاصية التقرير 

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • محاورات مشابهه

• الرقية الشرعية السهلة

هذه طريقة جديدة في الرقية الشرعية وتعطي نتائج باهرة سريعاً بإذن الله. فقط تقول(اعوذ بالله من الشيطان الرجيم)لمدة نصف ساعة ثلاث مرات يومياً..وحتى لا تتوقف قبل ان يحصل الشفاء التام عليك فعل ما يلي: * تستعيذ بهدوء ودون غضب او شدة او حنق. * تفصل بين كل استعاذة والتي تليها بثانيتين او ثلاث. * لا تدع الرقية لمجرد حصول تحسن في الحالة. * ابلغني بالتطور الذي حصل في صحتك النفسية لاعطيك بعض التوجيهات. شفاك الله وعافاك.

في هدى الإسلام

• المدافن الشرعية فى مصر

معظم المدافن فى مصر غير شرعية (يوضع جسد المتوفى فى غرفة تحت الأرض) فعل توجد مدافن شرعية فى مصر سواء دفن (حفر واهالة التراب) او لحد ( حفر ثم تجويف جانبى يوضع به الجسد ثم اهالة التراب) سمعت انه يوجد مدافن سنية فى مصر تقوم بمثل هذا العمل فاين توجد؟ وماهو نظامها وتكلفتها للفرد؟

في هدى الإسلام

• "تحالف الشرعية" يبدأ فى التصدع أمام "الانقلاب الفاشل"

هل هى رصاصة الرحمة ؟ أم هى الكاشفة ؟ منذ بضعة أيام خرج عبود الزمر على الرأى العام برأى صادم لتحالف الشر أعلن فيه انتهاء ولاية مرسى .. وهو ما يمثل حجر الأساس الذى قام عليه ما يسمى "التحالف الوطنى لدعم الشرعية ورفض الانقلاب" والشرعية عندهم هى "شرعية الرئيس المعزول محمد مرسى" والانقلاب هو ما يسمونه "الانقلاب الدموى الفاشل" والذى استغرق أكثر من شهرين منذ انطلاق حركة تمرد الشعبية فى 26 أبريل 2013 لسحب الثقة من الرئيس المنتخب والدعوة لانتخابات مبكرة (مازالت قضية تزوير الانتخابات

في سياسة داخلية

• الى المتشدقين بالديموقراطية و الشرعية

أحسب أن عنوان الموضوع صادم و قد قصدت ذلك ، الديموقراطية لا تقصد لذاتها كما أن الذهاب الى المدارس لا يقصد لذاته و لكن للتعلم ، إذا تعارضت الديموقراطية مع أمن الوطن ف إلى الجحيم بالديموقراطية. ما سبق كان إستهلالا لابد منه الاخوان ليست حزبا ، الحزب السياسي مفهومه الديموقراطي أن أي مواطن يمكنه الالتحاق بالحزب السياسي الذي يري فيه نفسه و يتم الترحيب و قبوله بمجرد رغبته في ذلك ، الاخوان لكي تلتحق بها الامر يتطلب سبع سنوات من المراقبة و التلقين و غسل الدماغ و السمع و الطاعة و الكتمان ، فكيف بالله ت

في الحياة النيابية و الديموقراطية فى مصر

• وما زالت سيناء خارج السيادة المصرية - حادث جديد

اختطاف سبعة جنود في سيناء المصدر يا ترى .. ما هي أخبار العملية نسر ... ؟ طنطاوي وعنان .. لن يسامحكما التاريخ ..

في سياسة داخلية

• اضف...