اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أنت مين؟؟؟؟

herohero

Recommended Posts

انفعل سيادة الرئيس ع نائب برلماني .مع ان الطبيعي عضو البرلمان يتناقش ف مثل هذه امور فهو ممثل الشعب .ناقل صوت

الناس 

وطالبه الرئيس بالدراسة !!! طب هو حضرتك متاكد ان كل حاجه خدتها درستها ؟؟؟ طب درست مشروع المليون ونصف فدان !!! وغيره وغيره

عموما سيدي الرئيس انت اللي قولت ان قبل ما ارفع الدعم هغني الفقراء والدعم اهو بيترفع والفقير ازداد فقرا

الساده الافاضل المطبلاتيه برجاء ترك ادوات التطبيل خارج المشاركة .

رابط هذا التعليق

19 دقائق مضت, herohero said:

الساده الافاضل المطبلاتيه برجاء ترك ادوات التطبيل خارج المشاركة .

فيه مثل بيقول زغرتي ياللي منتش غرمانة .... ممكن يطلع واحد ويقول كلام لا علاقة له بالواقع أو يزايد على الدولة والرئيس أو يقول كلام علشان الناس يقولوا قال ..... أو يتكلم بجهل وغباء وبلا دراسة 

وبما إني من (( المطبلاتية مع )) كنت أفضل ألا أدخل الموضوع ولكن أريد أن أسأل الأستاذ هيرو ( المطبل ضد )) إيه وجه اعتراضك

وإيه في كلام الرئيس لما يرد على واحد مش دارس ويقوله أدرس الكلام قبل ما تقول أو أنت بتتكلم بلا دراسة أو بتقول كلام غير واقعي لأن الكلام مفيش عليه جمرك 

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

4 minutes ago, tarek hassan said:

فيه مثل بيقول زغرتي ياللي منتش غرمانة .... ممكن يطلع واحد ويقول كلام لا علاقة له بالواقع أو يزايد على الدولة والرئيس أو يقول كلام علشان الناس يقولوا قال ..... أو يتكلم بجهل وغباء وبلا دراسة 

وبما إني من (( المطبلاتية مع )) كنت أفضل ألا أدخل الموضوع ولكن أريد أن أسأل الأستاذ هيرو ( المطبل ضد )) إيه وجه اعتراضك

وإيه في كلام الرئيس لما يرد على واحد مش دارس ويقوله أدرس الكلام قبل ما تقول أو أنت بتتكلم بلا دراسة أو بتقول كلام غير واقعي لأن الكلام مفيش عليه جمرك 

استاذي الفاضل

ده نائب برلماني وبيقول مقترح

ومهمة اصلا مجلس النواب مناقشة هذه الامور ده اساسيات عمله

والكلام اللي قاله النائب قال سيادة الرئيس قبل كدة قبل مايكون رئيس ومعروف ان بيكون ف خطوات موازية

عموما انا خايف ع صحة سيادة الرئيس من الانفعال 

وربنا يخليه ويديله الصحة رضى الله عنه 

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...