اذهب الي المحتوي
ArabHosters
Grandma

سجل و سرب

Recommended Posts

31 دقائق مضت, Grandma said:

آدي نتيجة التسجيلات 

واضح ان أمن الدولة هو اللي بيسجل .. و التسجيلات دي وقعت في ايد مستغلين بيبتزوا بيها خلق الله .. حتى لو اختلفنا مع تنظيم 6 ابريل برضو انا مصممة ان( مبدأ التسجيل غلط ) وما ينفعش الشعب يعيش في خوف . 

يا افندم مفيش جهاز أمن أو مباحث فى العالم مش بيسجل (قانونى وغير قانونى)
حضرتك وانتى على الفيس بوك والواتس آب والحاجات دى بيتسجل لك كل حاجة (برضاكى)
وبعدين انتى ما بتقريش :
"وأصر المتهم على الإنكار .. وما أن واجهناه بنتائج تحرياتنا حتى انهار واعترف" ؟
:hysterical:
اللى ما بيعملش حاجة غلط عمره ما يخاف

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
25 دقائق مضت, أبو محمد said:

يا افندم مفيش جهاز أمن أو مباحث فى العالم مش بيسجل (قانونى وغير قانونى)

لا الحكاية دي مش من زمان .. او على الأقل اعترفوا بيها مؤخرا فقط 

27 دقائق مضت, أبو محمد said:
59 دقائق مضت, Grandma said:

30 دقائق مضت, أبو محمد said:

حضرتك وانتى على الفيس بوك والواتس آب والحاجات دى بيتسجل لك كل حاجة (برضاكى)

انا اللي غششتك ونبهتك للحكاية دي 

و مع ذلك الحالتين غلط 

33 دقائق مضت, أبو محمد said:

وبعدين انتى ما بتقريش :
"وأصر المتهم على الإنكار .. وما أن واجهناه بنتائج تحرياتنا حتى انهار واعترف" ؟

بقى هي الحكاية كدا 

وانا مفكرة من كتر الضرب اللي بياخدوه :kez:

35 دقائق مضت, أبو محمد said:

اللى ما بيعملش حاجة غلط عمره ما يخاف

ليه يعني ملايكة وعايشين في المدينة الفاضلة ؟  

دا كفاية بنوتة تكلم صديقها تبقى دي حاجة غلط لو اتسربت لاهلها ممكن حد يبتزها ويخليها تعمل عجين الفلاحة . 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
16 دقائق مضت, Grandma said:

دا كفاية بنوتة تكلم صديقها تبقى دي حاجة غلط لو اتسربت

مش مهم تكلم زميلها أو صديقها
المهم المكالمة ما يبقاش فيها حاجة غلط

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

تسريب جديد لوزير خارجية مصر مع دبلوماسي إسرائيلي يتناول موافقة تل أبيب على اتفاقية تيران وصنافير

انا معنديش مشكلة ان وزير خارجية مصر بيكون بينسق مع محامي او مدير مكتب او ايا كان وضعه في الكيان الاسرائيلي لان التنسيق معلوم لدي الجميع وبيتم من كافة الدول العربية وكلنا عارفين ان الموضوع ده خصوصي لازم يكون فيه تنسيق

صحيح مستوى التنسيق ممكن يختلف بس اهو اوفر لما ياخد رايه ف اللي يتكتب من الاول بدل مايجي بعدين ويغير فيه 

طب فين المشكلة ؟؟ 

مشكلتي من اللي بيسرب لوزير خارجية مصر ،يعني الوزارة مخترقة ؟؟ 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• الجرح والتعديل جريمة كبرى

احتمالية أن يكون الانسان عدل أو غير عدل تعني ان ما يقوله ظني أو محتمل لا يقيني.... إذن نحتاج إلى ضابط  اخر يؤكد ما قاله .... بالعرض على اليقيني الوحيد وهو القرآن  انا لا امنع ان يخبر احد عن أحد ولكن هل يمكن أن نبني على ذلك أحكاما وتشريعات للناس في الدين  وهل رواية واحد عن واحد علم ... قطعا لا .... انا مع من اعتبر الجرح والتعديل جريمة كبرى باعتبار أنه مبني على تزكية أشخاص لاشخاص   انا لا أنكر أن فيه شاهد عدل أو شهود عدول ولكن هناك شاهد زور وشهود زور ... ويمكن الزور ا

في هدى الإسلام

• يعني ايه وطن؟ محاولة لرؤية " المواطنة " و "الغربة" و" الهجرة" بوعي أعلى

كواحدة قضت معظم حياتها مغتربة مع الوالدين ثم مع زوج وابناء دايما كنت بأدور على الوطن الغائب عني كل حد اتغرب وحس يعني ايه غربة بيدور على كيان ينتمي له حتى لو كان كيان افتراضي في فضاء الانترنت المحاورات هنا كانت الكيان ده على مدى سنوات تجاوزت العشرة بقليل المكان هنا غير كتير في مفهومي للعديد من القيم قيمة الوطن مصاحبة لشعور الانتماء الجذر أو القبيلة الانتماء لأشباهك ماتحسش وسطهم انك غريب يمكن كنت محظوظة ان تواجدي في السعودية ماكانش اغتراب كبير للتشابه إلى حد كبير ما ب

في موضوعات شخصية

• الوطن ومشرطُ الجرّاح!

الوطن ومشرطُ الجرّاح! لابد من إجراء جراحة عاجلة للوطن، ولكن في أي مكان في الجسد المصري يجب أن يدخل مشرط ُالجرّاح؟ في المخ حتى يعتدل تفكير الناس! في القلب حتى تستقيم ضمائرهم! في الصدر حتى تصبح الشجاعة أهم قيمة إنسانية! في البطن حتى يتراجع سعار شهوة الطعام! في العينين حتى نبحث عن الجمال حولنا! في الأذنين حتى نتعلم احترام النغم واللغة والتعبيرات الساحرة وقوة المنطق، ولتتوقفا عن الإنصات للغث والتفاهات وخطب الكبار ورجال الدين! في ا

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• متى يسترد الشعب ولايته الدينية من اوصياء الفتوى ؟

كن انت و انت غير مطالب بالالتزام باي فتوى استفت قلبك

في  فى الثقافة و العلم

• الشعب والسيد و.. الاسم!

الشعب والسيد و.. الاسم! أوسع الأبواب التي تؤدي مباشرة لأيّ ساحة تتواجد فيها الجماهيرُ هو باب الاسم الذي يُسحر الرعيةَ ويجعلها تلتصق بالرأي الجمعي. في كل الاجتماعات والمؤتمرات والإذاعة والتلفزيون والحوارات يقفز اسمُه ليُغطي على ما عداه، فهو الأول والآخر! عندما يتحاور اثنان ولا يأتي ذِكْرُ اسمِه في ثنايا وحشايا وظواهر وبواطن الحديث يُسمَع جرسُ الإنذار لدىَ أجهزة الأمن والاستخبارات ويتلقفه المرشدون والحرس الخفي؛ فهناك قنبلة موقوتة من معارض أو متمرد أو ثائر أو ربما حالم بالإطاحة به حتى لو ك

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• اضف...