اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

استفسار مهم ارجو الافادة

Recommended Posts

السلام عليكم

انا باذن الله هتجيلي تاشيرة عمل لدبي خلال ايام ممكن اعرف ايه الاجراءات المطلوب مني اعملها بعد كده ؟؟

وهل بحتاج اني اطلع تصريح العمل ده ولا لا مع العلم اني سالت صاحب العمل قالي مش مطلوب حاجة تاني بس عرفت ان في المطار في مصر بيسالو عليه

ارجو الرد

رابط المشاركه

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• استفسار في الجمارك

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته انا سمعت ان اللاب توب بقوا بياخدوا عليه جمارك في مصر ... ممكن حد يفيدنا في الموضوع ده ...او كان نزل مصر و معاه لاب توب ... و بتتحسب الجمارك ازاي عليه ... معلش اصل انا هنا اول سنة و المصري الوحيد في المكان اللي انا فيه... و ياسلام بقى لو تقوللنا هم بياخدوا الجمارك ازاي لو حد خد معاه مثلا كاميرا ديجتال , ipod , موبالين جداد ...كده يعني حاجات الكترونية صغيرة كلها... شكرا...

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• استفسار بخصوص التقديم مدارس تجريبي لغات بالسعودية

سلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،، الاخوات والاخوه الاعزاء عندي بنتى بتاريخ 1/10 ان شاء الله تتم 4 سنين و5 شهور و15 يوم  وعاوزها لما تنزل مصر تدخل تجريبي لغات وانا متواجد بنجران السعودية  مش عارف اعمل اية ولا اقدملها ايه هنا ومش لاقي حد يفهمنى الوضع ومحتار جداا  الرجاء توضيح الامر  جزاكم الله كل خير 

• استفسار

السلام عليكم انا هشام بكالوريوس صيدلة اكلينيكال ومعايا فارما دي وشغال في شركه ومرتبي كويس جدا أثناء الدراسه حصلت ضائقه ماليه اضطر انه يجيب شهاده قياس مهارة كهربائي أدوات كهربائيه عشان كنت بشتغل في تصليح الاجهزه المهم كنت قدمت الخطوبه لواحده خريجه تربيه ومحترمه جدا هل اقولها على حوار اني كنت بشتغل كهربائي أثناء الدراسه ولا لا 

في موضوعات جادة للمناقشة

• استفسار عن سلطنة عمان

السلام عليكم يا جماعة أنا طبيب أسنان عام دفعة 2005 و زوجتى كمان طبيبة أسنان دفعة 2006 جايلنا عرض فى سلطنة عمان الراتب 450 ريال لكل و احد فينا مع توفير السكن فى منطقة القرم فى مسقط مستشفى اسمها علاج حبيت بس أعرف هل الرواتب دى معقولة ؟ و كمان تكاليف المعيشة هناك لفردين حوالى كام فى الشهر خصوصا ان معندناش أطفال و كمان هل فى مواصلات و سعرها أخباره ايه؟ و لو حد يعرف حاجة عن امتحان مزاولة المهنة هو المكتب بيقولولى مش هحتاج أصدق الشهادات لا من الخارجية و لا السفارة هل الكلام ده مظبوط؟ كمان هما

• استفسار

إذا كانت نتيجة الكشف الطبي للسفر للسعودية غير لائق بسبب وجود شريحة ومسامير بالكتف لكن عملت خطاب استثناء من الكفيل فهل يقبل الخطاب أم لا؟؟ 

• اضف...