اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى الوقت الذى تعيد أوروبا وأمريكا حساباتها بعد عام من الحرب الروسية الأوكرانية خرج علينا الرئيس الفرنسى إيمانوعرض المقال كاملاً
    • 3
      انا موظف حكومي لكن غير مكتوب في البطاقه او الجواز. مكتوب مهندس حر. و عمل اجازة من غير مرتب داخلية. جايلي سفر دراسة للخارج.  هل هيقفوني في المطار علشان الوظيفة؟ هل مطلوب تصريح عمل؟  اجازة خارجية تقريبا شبه مستحيلة. افضل حل الاستقالة ولا ايه؟ 
    • 2
      مساء الخير جميعا، مؤخرا شوفت بوست على الفيسبوك ان تصاريح العمل اصبحت الزامية للسفر. فا كنت عايز استخرجه عشان اأمن نفسى،  لكن فى بعض المصادر و مواقع الجرائد قرأت ان يجب ان يكون هناك عقد عمل فا حبيت انى اتأكد من هذه معلومة لأن عقد عملى بالغة الهولندية و انا مضيت عليه اونلاين، و بالتالى هيكون مطبوع.... فا مش ضامن رد فعل الضابط الى هسلمه المستند ده رد فعله اه.
    • 1
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، لو سمحتم لازم أسافر بكرة على السعودية ضروري بناء على طلب صاحب العمل، ومعلمتش تصريح العمل، فهل ينفع أسافر من غير ما أعمله ولا ممكن يرجعوني من المطار؟   أرجو من حضراتكم الرد سريعاً لأني خايف يكون فيها مشاكل.
    • 0
      فى كل فترة من الفترات تحدث حالة من الجدل تنتشر على مواقع التواصل الاجتماعى بأجمعها بسبب ما يدعون أنفسهم مطربعرض المقال كاملاً
  • أضف...