اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عم امين ..

عطر الجنة

Recommended Posts

البت باتعة ..

مذاق خاص ..

https://www.youtube.com/watch?v=csGLb6kyPn0

" ربي أوزعني أن أشكر نعمتك التي أنعمت علي وعلى والدي وأن أعمل صالحا ترضاه وأصلح لي في ذريتي إني تبت اليك وإني من المسلمين "

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 2
      طالعتنا الصحف بخبر القبض على الامين العام لمجلس الاعلام الاعلى بتهمة الرشوة و ان متابعة الرقابة الادارية له وجدت انه - بالصوت و الصورة - طلب رشوة مالية قدرت ب ٢٠٠٠٠٠ جنيه  و سؤالي و تعجبي ماذا يملك امين المجلس الاعلى للاعلام من سلطات و صلاحيات ليتلقى مقابل الاخلال بها على ٢٠٠٠٠٠ جنيه … 
    • 3
      السلام عليكم ,,, انا حبيت اسالكم الاول قبل ما اتحرك اى خطوة انا قدامى شغلانة امين مخزن بالقصيم والمرتب هايكون 1800 + 200 بدل سكن والحالة زى الزفت لان انا اتباعت واترفدت من الشغل ومش لاقى اى شغل فانتوا شايفين اقدم ولا لا تحياتى
    • 0
      االسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة لو فى حد من السادة الاعضاء الافاضل يعمل او كان يعمل او يعرف حد يعمل (امين مستودع لمطعم) ياريت يفدنى بطبيعة هذة الوظيفة ومهامها لانى محتاج اعرف معلومات عنها وجزاكم الله كل خير
    • 4
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا لسة واصل جدة من 5أيام وجى على شغل فى مطعم امين مستودع بس المطعم اللى انا جى علية لسة فى الافتتاح التجريبى ولسة الدنيا مش واضحة حتى للناس المسئولة عن المكان ولا لسة فى مخزن ولا اى حاجة فهما دلوقتى طالبين منى انى اظبط المطعم واجردة فطلبت منهم ورق بالاصناف الموجوجة بالمطعم فقالولى مش عندنا فأنا بصراحة تعبان نفسيا جدا جدا وفكرت النزول لمصر وانى اعتذر لهم مع العلم ان مرتبى محترم بالنسبة للى كنت باخدة فى مصر وكمان مديرى راجل امريكى وانا فى الانجليش مش قد كدة و
    • 19
      الخبر على شريط الاخبار العاجلة فى المصرى اليوم عاجل: الجنايات تحكم بإعدام أمين شرطة متهم بقتل 18 متظاهراً في الشرابية والزاوية وتحيل أوراقه إلى المفتي وسنوافيكم بالتفاصيل لا حقاااااااا
  • أضف...