اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مَلِكُ الضَادُ عْلَي كُرّسِيِ الّقَاضُ

Scorpion

Recommended Posts

فين الجزء الثالث ..

..

shn:: shn:: shn::

snk:

" ربي أوزعني أن أشكر نعمتك التي أنعمت علي وعلى والدي وأن أعمل صالحا ترضاه وأصلح لي في ذريتي إني تبت اليك وإني من المسلمين "

رابط هذا التعليق

• الردود 123
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

إنتي بس قلتي .... الجيش سينشيء شركات .... وخدت بعضك ومشيتي 

الدنيا قامت ومقعدتش وأنا يادوب فكيت من هناك 

جاية إنتي هنا عايزة الجزء الثالث 

طيب قسط من الراحة 

بس

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

إنتي بس قلتي .... الجيش سينشيء شركات .... وخدت بعضك ومشيتي 

الدنيا قامت ومقعدتش وأنا يادوب فكيت من هناك 

جاية إنتي هنا عايزة الجزء الثالث 

طيب قسط من الراحة 

بس

قعدت مشاركة واحدة يا بيه ..

اه و الله ..

:diablo: :diablo: :diablo:

شريرة انا ..

" ربي أوزعني أن أشكر نعمتك التي أنعمت علي وعلى والدي وأن أعمل صالحا ترضاه وأصلح لي في ذريتي إني تبت اليك وإني من المسلمين "

رابط هذا التعليق

قعدت مشاركة واحدة يا بيه ..

اه و الله ..

:diablo: :diablo: :diablo:

شريرة انا ..

هو الموضوع حتى من عنوانه مدح وحسن استقبال من الفاضل الكريم : Scorpion,

ملك الضاد .....

فأنا ليس عندي مانع من إنه يكون فيه جزء ثالث ورابع 

بعد النجاح الكبير اللي أتحقق في الموضوع من قبل 

بس كده

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• Guest Grandma
      58
      إيه يا جماعة !!! هو المدير العام موظف حكومة ولا ايه ؟!!! كل دا وقت علشان تفعيل حسابي ووضع ختم النسر ؟!! من امبارح وانا مسجلة ومش عارفة اكتب حاجة الا في منتدى الزوار بيقولولي انتظري المدير العام علشان يراجع حسابك و يفعله كل دي إجراءات فيش و تشبيه ؟!! عمرها ما حصلت اني اقف على باب منتدى كدا وماحدش يفتحلي بقى بعد ما الواحد شاب يوقفونا ع الابواب ؟!! افتح يا سمسم بقى و خلصني
    • 959
      الجزء الأول من هذا الموضوع يتواجد في هذا الرابط : كرسي الأعتراف يا جماعة قواعد اللعبة ما بتتغيرش ... العضو اللي قعد علي العمبوكة ما يقعدش تاني ... و بما ان جو مش عايز يرشح واحد تاني .. فبعد اذنكم انا بقترح واحد من التلاتة دول : حسام يوسف eslam elmasre Ma Youssef
    • 1,503
      أخواني /أخواتي المحاورين اللعبه دي جميله وشفتها في اكتر من منتدى كرسي الاعتراف اي نضع عضو على الكرسي لمدة محدده على الاقل أسبوعين ويسأل هذا العضو أسئله ويجيب عنها بصراحه وان كانت هناك أسئله لايحب ان يجيبها يبرر السبب والطريقه تكون بالتصويت والاختيار مثلا ارشح عضو ويأتي العضو اللي بعدي ويرشح عضو آخر او نفس العضو ونعمل احصائيه الى ان يصل عضو الى 5 أصوات ويوضع على كرسي الاعتراف ونبدأ نسالوا نسلخو ننتفو نعمل فيه الي احنا عيزينو واتمنى ان تكونا قد فهمتوا اللعبه والشروط: منتهى الصراحه وعدم
    • 12
      كرسي مدّاد وشمسية وموجة شقية بتغسل خطايا منسية الشمس تصحى علينا تدفينا تفرد قلوع النور تغطي الكون وتوصل قلوب الناس بحنية ولقمة هنية رغيف صابح وحبة طرشي وطعمية بياع ينادي خلول مملح ليمون جيلاتي درة مشوية ورملة سخنة ورجل حافية فنان وهاوي قصر خالي مليكه ناوي يسيب بلاده يروح يهاجر تزيله مية حصان وأعرج وحلم فارس شايل في ايده سيف مصدية كورة ومضرب وايد بتضرب بكل قوة صاروخ ومدفع في عين عدوه وروح مخبية وعم عبده راكب فلوكة ويرمي شبكة يطلع له رزقه أحلى يلطية وشمس تتع
  • أضف...