اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

افيدونا يا اهل الخبرة

Recommended Posts

سلام عليكم لو سمحتم انا زوجتي طبيبه عامه جامعه المنصوره دفعه 2010 حاليا معايا في السعوديه بندور علي شغل ومش معانا ترخيص الهيئه فكنت عاي اعرف كام نقطه

اولا عدد سنوات الخبره المطلوبه لترخيص طبيب عام وهل ينضم ليها سنه الامتياز؟؟؟

ثانيا حاليا واخدين اجازه رعايه طفل بالخارج والموظفه في المديريه رفضت اعطاء شهاده خبره فما هو الحل؟؟؟

ارجو الرد ضروري

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 36
      السلام عليكم و كل سنة و انتم طيبين و رمضان كريم علي الامة الاسلامية كان عندي استفسار لي حبايبنا الي في الامارات :ninja: هل 2000 درهم لمحاسب بدون خبرة في الشارقة مرتب كويس؟ مع العلم ان السكن عليهم و كنت عاوز اعرف مرتبات ال E R P تقريبا كام خصوصا الي معاه اوراكل فينانشيال طب لو فرضنا و رحت علي الشغلانة ام 2000 دي و ربنا اراد و لقيت شغل بمرتب احسن في نفس البلد, هل من السهل اغير الوظيفة و الي فيها صعوبة؟ ياريت لو حد عنده معلومه يفيدنا و ميبخلش عشان انا لسه 23 سنه و جالي الضغط من بلدنا دي :rol
    • 0
      وسط متطلبات الحياة والالتزامات المادية المعقدة التى يدخل فى دوامتها المقبلون على الزواج تضيع قضية بالغة الأهعرض المقال كاملاً
    • 0
      سؤال لاهل العلم والمعرفة هل يمكن السفر للسعوديةكمرافق بدون عمل لزوجتى لعملها بالجامعه وهناك أدور على عمل وأشتغل طب لو ينفع بيتعمل أيه فى الاقامه و التأشيرة بيفضلوا ذى ماهم و لا لازم يتغيروا ولو لازم يبقى أزاى وشكرا        
    • 3
      خبراتكم و نصائحكم تهمني جدا عن نفسي عانيت كثيرا من الشغالات الاجنبيات من ناحية الالتزام بالعمل و الاستمرارية فيه و في مرات من خيانة الامانة جربت الشغالات من اندونيسيا و من نيجيريا و اثيوبيا رغم اني اوفر لهم  ظروف عمل جيدة و اعباء المنزل في حدها الادنى و لا يوجد اطفال ليتكم تعرضوا خبراتكم و آرائكم و خياراتكم في جنسيات العاملات في بيوتكم  و مكاتب تشغيل العاملات الاجنبيات
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .  انا طبيب مخلص الفيرست والسكند باطنه . هل ممكن العمل والتسجيل كطبيب مقيم بالسعودية . ام فقط استطيع العمل كطبيب عام . !؟ارجو التوضيح . ه شكرا .. وجزاكم الله خيرا ..
  • أضف...